Kippito i Techniki

Awatar użytkownika
Ayatsuri Joutei
Posty: 1345
Rejestracja: pn, 8 lis 2010, 20:49
Płeć: Mężczyzna
Wioska: Suna
Ranga: Jounin
Wiek Postaci: 19
Siła: Ni Kaishi
Wytrzymałość: San Kaishi
Szybkość: San Kaishi
Zręczność: San Kaishi +
Kontrola Chakry: Yon Kaishi
Zasoby Chakry: San Kaishi
Potencjał Genjutsu: San Kaishi
Kontrola KG: San Kaishi ++
Kontrola Fūton: Ni Kaishi
Kontrola Katon: San Kaishi
Kontrola Doton: San Kaishi
Walka Wręcz: San Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&t=865
Lokalizacja: Tczew

Re: Kippito i Techniki

Post autor: Ayatsuri Joutei » pn, 24 lut 2020, 12:17

Ode mnie idzie akcept - Kage Bunshin jako technika C może używać też technik S, więc nie uważam by był to problem w wt. I tak są ograniczone chakrą użytkownika, więc równie dobrze sam mógłby jakąś technikę wykonać. Jak wspomniał wyżej Tazaru nie można tylko robić klonów klanowych a ten taki nie jest więc ok
Pokaż/Ukryj:
Po misje i wyprawy serdecznie zapraszam na gg.

Awatar użytkownika
Murasaki
Posty: 1734
Rejestracja: śr, 28 gru 2016, 16:19
Płeć: Mężczyzna
Organizacja: Raimei
Wioska: KiriGakure
Ranga: T. Chunin [Jonin]
Wiek Postaci: 19
Siła: San Kaishi
Wytrzymałość: San Kaishi
Szybkość: San Kaishi
Zręczność: Yon Kaishi +
Kontrola Chakry: San Kaishi
Zasoby Chakry: Yon Kaishi
Potencjał Genjutsu: San Kaishi
Kontrola KG: San Kaishi
Kontrola Fūton: San Kaishi
Kontrola Raiton: San Kaishi
Kontrola Doton: San Kaishi
Walka Wręcz: San Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&t=11052
Lokalizacja: Szczecin/ Tomaszowo

Re: Kippito i Techniki

Post autor: Murasaki » pn, 24 lut 2020, 18:26

Skoro tak wygląda sytuacja i chcecie na mnie nałożyć takie, a nie inne ograniczenia to zrezygnuje z tej techniki. Klon był ograniczony tylko do technik opartych na wężach, a każdy inny klon kanoniczny potrafi nie dość że to w czym się specjalizuje to dodatkowo TaiJutsu. Ponadto każdy klon (prócz bushinów) ma jakieś dodatkowe działanie po zniszczeniu, tak jak mój. Tak więc zostanę przy Kage Bushinah które to nie będą miały problemu z tysiącem węży S, bo mają dostęp do technik tej rangi aż z 3 podstawowych kategorii (same będąc rangą C), a w tym do technik węzy którymi chcę władać bo te techniki łapią się do zwykłego ninjutsu w przypadku mojego eksperymentu.
Murasaki/Sharuru

Pieczętowania(2) | Wytrzymałość Psychiczna(1) | Szybkie Składanie Pieczęci(1) | Perswazja(1)
Iryōnin(Kabuto) | Ogrom Chakry

Obrazek

Awatar użytkownika
Murasaki
Posty: 1734
Rejestracja: śr, 28 gru 2016, 16:19
Płeć: Mężczyzna
Organizacja: Raimei
Wioska: KiriGakure
Ranga: T. Chunin [Jonin]
Wiek Postaci: 19
Siła: San Kaishi
Wytrzymałość: San Kaishi
Szybkość: San Kaishi
Zręczność: Yon Kaishi +
Kontrola Chakry: San Kaishi
Zasoby Chakry: Yon Kaishi
Potencjał Genjutsu: San Kaishi
Kontrola KG: San Kaishi
Kontrola Fūton: San Kaishi
Kontrola Raiton: San Kaishi
Kontrola Doton: San Kaishi
Walka Wręcz: San Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&t=11052
Lokalizacja: Szczecin/ Tomaszowo

Re: Kippito i Techniki

Post autor: Murasaki » pn, 2 mar 2020, 21:33

Pokaż/Ukryj:
Chciałbym odziedziczyć technikę po Taszce skoro nie gra i tym samym prosił bym o nie rzucenie się na jego techniki od razu ponieważ z nimi również wiążę przyszłość i chciałbym je dopisać do KP po ocenie.xD

Obrazek

Nazwa techniki:Narukami
Ranga techniki: B -> A
Typ Jutsu: Raiton Ofensywna
Wymagania: Raiton: San -> Yon
Pieczęci: Brak [0]; Zebranie chakry w palcu
Opis techniki: Zastawiając się nad tym czego brakuje mi w moim repertuarze wszystko wskazywało na to że przydała by mi się technika mogąca w jakiś sposób sparaliżować przeciwnika którego nie chcę zabić, a jedynie dopaść gdy ucieka, albo bezsensu szarżuje na mnie, a ja nie chciałem nadwyrężać zapasów chakry.
W taki sposób wpadłem na technikę polegającą na sekundowej kumulacji chakry raitonu w palcu wskazującym dowolnej dłoni, a po takiej akcji sam pocisk już tylko czekał na posłanie go w stronę oponenta. Sama technika działa na maks 10 metrów, a gdy nasze zdolności się poprawią rośnie o kolejne 5 metrów. Wiązka energii podąża podstawowo linii prostej, a sterowanie nią pożera dodatkowe pokłady chakry. Samo jej użycie pobiera standardowe ilości energii, a samą chakra możemy "gonić" oponenta maksymalnie 2 tury. Chakrę możemy skumulować turę wcześniej i nie musimy jej od razu używać. Samo trafienie kończyny przeciwnika wyłącza ją z walki. Trafienie w tors, szyję, głowę niesie za sobą gorsze obrażenia.


Poglądowa tabela obrażeń[Rakurai]:
Pokaż/Ukryj:
Plusy:
  • Możliwość sparaliżowania kończyny
  • Stosunkowo krótki czas wykonania
  • Możliwość zaskoczenia wroga

Minusy:
  • Podział chakry
  • Ograniczony zasięg działania
  • Wiązka podąża w linii prostej, więc pomimo, że można nią "gonić" przeciwnika pożera to więcej chakry niżeli normalne użycie
Murasaki/Sharuru

Pieczętowania(2) | Wytrzymałość Psychiczna(1) | Szybkie Składanie Pieczęci(1) | Perswazja(1)
Iryōnin(Kabuto) | Ogrom Chakry

Obrazek

Awatar użytkownika
Nakata
Posty: 3629
Rejestracja: ndz, 12 lip 2015, 20:00
Płeć: Mężczyzna
Wioska: Iwa
Ranga: Jounin
Wiek Postaci: 25
Siła: San Kaishi
Wytrzymałość: San Kaishi
Szybkość: San Kaishi
Zręczność: San Kaishi
Kontrola Chakry: San Kaishi
Zasoby Chakry: Yon Kaishi
Potencjał Genjutsu: San Kaishi
Kontrola KG: Yon Kaishi
Kontrola Fūton: Yon Kaishi
Kontrola Katon: San Kaishi +
Walka Wręcz: San Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&t=12813
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Kippito i Techniki

Post autor: Nakata » sob, 7 mar 2020, 11:00

Nie rozumiem tego:
"Wiązka energii podąża podstawowo linii prostej, a sterowanie nią pożera dodatkowe pokłady chakry." To w końcu leci prosto czy też można skręcać?

W górze napisane jest, że B->A, tymczasem nie widzę żadnej różnicy w tej technice na poziomie B, a nie A. Generalnie mi się to nie podoba takie rozwiązanie. Pisz technikę na rangę B, a potem jak zostaniesz S Jouninem to napisz kolejną technikę będącą jej ulepszeniem. Przynajmniej ja to tak widzę, a nie takie niejasne przeskakiwanie z poziomu na poziom.

Nie podobają mi się, również obrażenia. Praktycznie bez przygotowania, bez pieczęci, szybka, nieduże koszta Chakry, zdolność sterowania (chyba, bo jak mówię nie bardzo to rozumiem), w zamian za to usunięcie kończyny z walki, a przy trafieniu w inne miejsce jeszcze gorzej. Jak dla mnie trochę za dużo jak na te ilość plusów.
Inne Umiejętności:
Pokaż/Ukryj:
Ocenione treningi 27/20

Awatar użytkownika
Akarai Tazaru
Posty: 3950
Rejestracja: ndz, 22 lis 2015, 16:50
Płeć: Mężczyzna
Wioska: Kumogakure no Sato
Ranga: Jōnin, Raikage
Wiek Postaci: 28
Siła: Yon Kaishi
Wytrzymałość: San Kaishi
Szybkość: San Kaishi
Zręczność: San Kaishi
Kontrola Chakry: San Kaishi
Zasoby Chakry: San Kaishi
Potencjał Genjutsu: Ni Kaishi
Kontrola KG: San Kaishi
Kontrola Raiton: San Kaishi
kontrola_suiton: San Kaishi
Walka Wręcz: San Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&p=259381#p259381

Re: Kippito i Techniki

Post autor: Akarai Tazaru » ndz, 8 mar 2020, 18:28

Sterowana wiązka chakry związanej z błyskawicami trochę mi się kojarzy z Reiza Sakasu klanu Sosei (wiem że nawiązanie akurat do mojego klanu, ale po prostu rzuciło mi się w oczy). Nie jestem przekonany czy techniki Taszki są odpowiednio zbalansowane na obecne standardy. Pomijając że w opisie przy poglądowej tabeli obrażeń zostało umieszczone w nawiasie [Rakurai] sugerujące, że to klanówka. Więc podsumowując, nie wiem czy ta technika nie jest zbyt kontrowersyjna pod względem nawiązywalności do Reiza Sakasu czy klanówek Rakurai (choć to drugie w sumie wydaje mi się mało uzasadnione ze strony Taszki)
▌Wytrzymałość Psychiczna - Poziom 2 ▌Szybkie Wiązanie Pieczęci - Poziom 2 ▌Czytanie Śladów - Poziom 1 ▌
▌Kowal - Poziom 1 ▌Perswazja - Poziom 1 ▌Sztuka Pieczętowania - Poziom 1 ▌Sztuka Kamuflarzu - Poziom 1 ▌


Obrazek

Awatar użytkownika
Murasaki
Posty: 1734
Rejestracja: śr, 28 gru 2016, 16:19
Płeć: Mężczyzna
Organizacja: Raimei
Wioska: KiriGakure
Ranga: T. Chunin [Jonin]
Wiek Postaci: 19
Siła: San Kaishi
Wytrzymałość: San Kaishi
Szybkość: San Kaishi
Zręczność: Yon Kaishi +
Kontrola Chakry: San Kaishi
Zasoby Chakry: Yon Kaishi
Potencjał Genjutsu: San Kaishi
Kontrola KG: San Kaishi
Kontrola Fūton: San Kaishi
Kontrola Raiton: San Kaishi
Kontrola Doton: San Kaishi
Walka Wręcz: San Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&t=11052
Lokalizacja: Szczecin/ Tomaszowo

Re: Kippito i Techniki

Post autor: Murasaki » pn, 16 mar 2020, 20:27

Pierwszy raz kradę technikę dlatego nie wiedziałem od czego zacząć. Zmieniłem te rangi, obrażenia, wytłumaczyłem jak działa sterowanie wiązką, dopisałem w wymaganiach znajomość Chidori [ nie użycie po prostu znajomość], poprawiłem opis no i chyba na razie tyle. Czekam na dalsze uwagi. Enjoy

Obrazek

Nazwa techniki:Narukami
Ranga techniki: B
Typ Jutsu: Raiton Ofensywna
Wymagania: Znajomość Chidori [Hijutsu-Raiton B]
Pieczęci: Brak [0]; Zebranie chakry w palcu
Opis techniki: Zastawiając się nad tym czego brakuje mi w moim repertuarze wszystko wskazywało na to że przydała by mi się technika mogąca w jakiś sposób sparaliżować przeciwnika którego nie chcę zabić, a jedynie dopaść gdy ucieka, albo bezsensu szarżuje na mnie, a ja nie chciałem nadwyrężać zapasów chakry.
W taki sposób wpadłem na technikę polegającą na sekundowej kumulacji chakry raitonu w palcu wskazującym dowolnej dłoni, a po takiej akcji sam pocisk już tylko czekał na posłanie go w stronę oponenta. Sama technika działa na maks 10 metrów, a gdy nasze zdolności się poprawią rośnie o kolejne 5 metrów. Wiązka energii podąża podstawowo linii prostej, jednak możliwe jest sterowanie nią co pożera dodatkowe pokłady chakry [podążą tylko przez ten obszar 10m dookoła nas]. Samo jej użycie pobiera standardowe ilości energii, a samą chakra możemy "gonić" oponenta maksymalnie 2 tury. Chakrę możemy skumulować turę wcześniej i nie musimy jej od razu używać. Samo trafienie kończyny przeciwnika skutecznie przeszkadza mu w dalszym użytkowaniu jej w walce po przez potężne poparzenie punktowe. Technika pobiera standardowe ilości chakry jak na rangę B, gdy utrzymujemy ja przez ponad jedną turę i 'kierujemy' promieniem koszty wskakują na rangę A.


Plusy:
  • Możliwość sparaliżowania kończyny
  • Stosunkowo krótki czas wykonania
  • Możliwość zaskoczenia wroga

Minusy:
  • Znajomość Hijutsu
  • Ograniczony zasięg działania
  • Wysokie koszty chakry w przypadku 'trybu skręcania'.
Murasaki/Sharuru

Pieczętowania(2) | Wytrzymałość Psychiczna(1) | Szybkie Składanie Pieczęci(1) | Perswazja(1)
Iryōnin(Kabuto) | Ogrom Chakry

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tworzenie własnych technik”