Alchemiczne wymysły Keijiego

Awatar użytkownika
Ultor
Posty: 1691
Rejestracja: sob, 20 sie 2011, 12:53
Płeć: Mężczyzna
Wioska: Kirigakure no Sato
Ranga: Genin
Wiek Postaci: 11
Szybkość: Ichi Kaishi
Zręczność: Ichi Kaishi
Kontrola Chakry: Ichi Kaishi +
Zasoby Chakry: Ichi Kaishi
Kontrola KG: Ichi Kaishi
kontrola_suiton: Ichi Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&t=3003&p=56617#p56617
Kontakt:

Alchemiczne wymysły Keijiego

Post autor: Ultor » śr, 4 sty 2012, 19:29

Nazwa: Ekitai tōsō
Ranga: C
Zioła: 4 madragory, 2 belix, 2nimfy, 1 kwiat dwugrotu
Przygotowanie: Początek jest jednakowy bez względu na zastosowanie. Należy ostrożnie pokroić liście mandragory, oraz nimfy, oba składniki mogą spowodować utratę przytomności, toteż nie zaleca się przygotowywania tego eliksiru dla początkujących medyków. Cięcia powinny być proste, by jak najwięcej soków pozostało wewnątrz rośliny. Wrzucamy je do naczynia zalewając około 50ml wody. Ważne jest też, by upewnić się, czy nie ma kawałków grubszych niż dwa centymetry, by cały zgromadzony sok zdołał się z nich wydostać, nim rozpocznie się gotowanie. Można również jeśli to wykonalne zlać do naczynia sok, który wypłynął podczas krojenia. Jak już pewnie zauważyliście, należy tę część mikstury delikatnie ogrzewać, nie wolno jednak dopuścić do wrzenia. Kiedy uda nam się wykonać zadanie poprawnie, a trwa to zazwyczaj około 10-12 minut, cały wywar nabierze zielonkawej barwy, i będzie niemal klarowny,. Odrobina nieczystości, to rozmoczone kawałki mandragory, która przywykła do bagien nie wytrzymuje ogrzewania w wodzie i częściowo rozkłada się. Następnym zadaniem, jest odłowienie za pomocą małego sitka wszystkich pozostałych części roślin znajdujących się w naszym naczyniu. Nie należy przejmować się osadem z mandragory, w późniejszych etapach rozpuści się on całkowicie. Kolejnym zadaniem jakie musimy przed sobą postawić, jest roztarcie kwiatu dwugrotu, najlepiej jest zrobić to za pomocą dwóch gładkich kamieni, lecz nie jest to wymóg i jeśli pod ręką znajdzie się coś innego, jak choćby łyżki, również powinno spełnić zadanie. Robimy to nad ciepłym wywarem, a sam kwiat podobnie jak drobne elementy i soki, umieszczamy w naczyniu. Na tym etapie pozwalamy, by nasz eliksir powoli stygł. To bardzo ważne, nie powinien on stać w przeciągu, gdyż może to doprowadzić do zbyt szybkiego ochłodzenia, a w tedy cała dotychczasowa praca podobnie jak użyte zioła pójdą na marne. Ostatni z dodawanych składników, belix należy wkroić już bezpośrednio do mieszaniny. Dość drobno, ale nie przesadnie. Wtedy właśnie ponownie całość musimy ogrzać, bardzo powoli na delikatnym płomieniu do osiągnięcia temperatury 60̊C, pod przykrywką, a następnie nie zdejmując jej schłodzić do 40. Kiedy to zrobimy możemy już śmiało przykrywkę odstawić i odparowywać nadmiar wody, dbając by nie przegrzewać mieszaniny powyżej 50̊C. Ilość otrzymanego eliksiru zależy jednak od późniejszego zastosowania. Jeśli chcemy moczyć w nim broń, to należy zredukować ją do 1-2ml, jeśli za pomocą strzykawki, lub innej formy iniekcji domięśniowej do 5ml.
Działanie:Jako iniekcja (forma podstawowa) jedna dawka to 5 ml. Zastosowanie całej powoduje, że w umyśle osoby otrutej pojawia się wizja czegoś, czego się boi, którą bardzo trudno odróżnić od rzeczywistości, a co więcej potrzeba walki z wyimaginowanym wrogiem. Mniejsze ilości mogą spowodować kolejno zawroty głowy, ból głowy, szczypanie w miejscu iniekcji, odrętwienie okolic miejsca iniekcji. Podobnie jest z użyciem na broni. Tu jednak pełna dawka, to dwa zamoczone w nim ostrza wielkości kunai/shuriken, lub pół długości Tanto. Aby osiągnąć pełen efekt należy całą długością, na jaką wylana jest trucizna rozciąć skórę przeciwnika, mniejsze dawki dają efekty opisane wcześniej. Działanie, bez względu na dawkę utrzymuje się do dwóch godzin słabnąc powoli. Skutki halucynogenne znikają po 30 minutach pozostawiając jedynie pozostałe fizyczne efekty.
Odtrudka:Od trudką jest napar z rutwicy, kwakru i Royle(po jednej sztuce), podany do ustnie, odkrycie tego( o ile nie posiada się tej wiedzy) jest dość proste, pod warunkiem, że posiadamy próbkę trucizny. Zazwyczaj jednak nie jest konieczne, bo przedawkowanie jest dość trudne, a sam zainfekowany nie może jej naturalnie wykonać, jeżeli ma halucynacje.


edit:czas trwania i odtrutka podane, ewentualnie można jeszcze dodać, że zagrożenie życia dopiero po przyjęciu 3 pełnych dawek, jednak działanie nie ulega zmianie, a jedynie po około dobie wysiada wątroba, która metabolizuje truciznę, ale to tylko ewentualnie.
Ostatnio zmieniony czw, 30 sie 2012, 20:56 przez Ultor, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Hashi
Posty: 1901
Rejestracja: śr, 5 sty 2011, 20:14
Płeć: Mężczyzna
Wioska: Konoha
Ranga: Chunin
Wiek Postaci: 14
KP: viewtopic.php?f=36&t=1175&p=14625#p14625
Lokalizacja: znienacka

Re: Alchemiczne wymysły Keijiego

Post autor: Hashi » śr, 4 sty 2012, 21:05

Szukałem czegoś, do czego można się przyczepić, ale wszystko jest opisane klarownie. Minusem, jak każdej trucizny, jest wymóg zainfekowania nią, więc tu też wszystko gut.
Napisz więc tylko, czy jest na to odtrutka i ile czasu utrzymują się objawy.

Awatar użytkownika
Hashi
Posty: 1901
Rejestracja: śr, 5 sty 2011, 20:14
Płeć: Mężczyzna
Wioska: Konoha
Ranga: Chunin
Wiek Postaci: 14
KP: viewtopic.php?f=36&t=1175&p=14625#p14625
Lokalizacja: znienacka

Re: Alchemiczne wymysły Keijiego

Post autor: Hashi » czw, 5 sty 2012, 14:11

Oki, w porządku. Akcept.
Możliwość wykonywania: od Chunina, jak nazbierasz składniki.

Awatar użytkownika
Ultor
Posty: 1691
Rejestracja: sob, 20 sie 2011, 12:53
Płeć: Mężczyzna
Wioska: Kirigakure no Sato
Ranga: Genin
Wiek Postaci: 11
Szybkość: Ichi Kaishi
Zręczność: Ichi Kaishi
Kontrola Chakry: Ichi Kaishi +
Zasoby Chakry: Ichi Kaishi
Kontrola KG: Ichi Kaishi
kontrola_suiton: Ichi Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&t=3003&p=56617#p56617
Kontakt:

Re: Alchemiczne wymysły Keijiego

Post autor: Ultor » czw, 23 sie 2012, 21:52

Nazwa: Rikiddoai
Ranga: D
Rodzaj wytworu: Wspomagacz/narkotyk.
Składniki: 3x rutwica 2x Kassia 1xRoyle 2x Jaskier Ostry 10ml morskiej wody 2 mililitry zwykłej wody.
Sposób przyrządzenia: Przyrządzenie samego wywaru jest stosunkowo proste. Rutwicę wraz z Kasią należy rozetrzeć, do otrzymania gładkiej masy. W jej przygotowaniu należy zachować szczególną ostrożność. Nie kroimy, ani nie rozrywamy roślin przed ich zmiażdżeniem, a papka musi być bardzo jednolita, przez co, przygotowanie tego eliksiru w warunkach polowych jest technicznie nie możliwe. Kiedy osiągamy już odpowiednią konsystencję gotujemy porcję Royle w nie więcej niż 10 ml koniecznie morskiej wody, której dokładne pochodzenie nie ma już tak dużego znaczenia(chodzi tu o obecność wapiennych skorupek zooplanktonu). Doprowadzamy wywar do wrzenia i wyjmujemy roślinę. Drobny ubytek cieczy jest dopuszczalny, jednak nie może przekroczyć dwóch ml, więc lepiej jest delikatnie wycisnąć morską trawę. Dokładamy wcześniej rozgniecione na mus rośliny. Całość wygotowujemy i pozwalamy, by przypaliła się. Popioły i resztki roślin mieszamy z 2 ml wody i zanurzamy w nich jaskier ostry. Tak przygotowaną mieszankę zostawiamy na 24h by po tym czasie, zlewamy ciecz z nad osadu i dzielimy na dwie porcje.
Działanie: Mikstura jest wspomagaczem zmysłu wzroku i Kekkei genkai opartych na oczach w wypadku naturalnego jedna dawka(połowa przygotowanej) daje wyostrzenie wzroku i zwiększa kontrast kolorystyczny odbieranego bodźca. W wypadku dojutsu poprawia jego działanie, poprzez wyostrzenie właściwości danego dojutsu i jego automatyzację (wyłączenie dojutsu jest nie możliwe w trakcie działania), w wypadku Tsuujitegana zwiększa zasięg widzenia o 10%, zmniejsza czułości na silne światło i poprawia widzenia w ciemności. Podanie dawki podwojonej jest już czysto narkotyczne i powoduje obniżenie ostrości widzenia, spowolnienie reakcji, brak możliwości skupienia wzroku na jednym punkcie i skutki podobne do upojenia alkoholowego. 6 dawek powoduje ciężkie zatrucie i w wypadku braku pomocy śmierć w przeciągu 72h. (liczą się dawki przyjęte w ciągu 24h”czas w fabule) działanie utrzymuje się przez 5 minut, a po jego ustaniu działania używanie dojutsu jest nie możliwe przez 15 min (przy więcej niż jednej dawce czasy pozostają a niemożność użycia dojutsu zastępuje utrata przytomności)
Odtrutka: Jej przygotowanie jest niemal identyczne, jednak zamiast Jaskru ostrego używa się impu czerwonego (również x2), a otrzymana porcja jest jedną dawką. Działa odtruwając oraz jest substytutem nie dającym żadnych skutków poza zaspokojeniem głodu.
Uwaga szczególna: Przyjęcie w miesiącu trzech lub więcej dawek powoduje uzależnienie. Po 3 dobach od ostatniej dawki pojawia się głód, po 4 skurcze mięśni, po 5 drgawki. Aby się odtruć i wyjść z uzależnienia należy przyjąć liczbę dawek odtrutki równą połowie liczby dawek przyjętych od pierwszej z serii uzależniającej (od pierwszej z 3, które spowodowały uzależnienie włącznie z nią samą, liczba zaokrąglana jest na niekorzyść gracza) w odstępach po 48h.
Podawanie: Domięśniowo w twarz.(dokładne miejsce nie może byś dalej niż 5 cm od przynajmniej jednego oka) odtrutka do mięśniowo w dowolne miejsce. Powoduje pieczenie przez około 5-10 sekund. Po podaniu
Plusy:
-Wyostrzenie wzroku
-Wspomaganie Dojutsu
-Przyjemne uczucie upojenia po 2 dawkach.
Minusy:
-Uzależniające przy 3 dawkach w miesiącu
-Utrzymuje się 5 minut, a następnie utrudnia walkę przez 15 min.
-Niemożna bezpiecznie przyjąć 2 dawek w jedną dobę
-Zarówno sama mikstura jak i odtrutka wymagają czasu na przygotowanie.
-Podanie nie jest może bolesne, ale nie należy do przyjemności
-Miejsce podania utrudnia aplikację w warunkach bojowych.
Ostatnio zmieniony czw, 30 sie 2012, 21:01 przez Ultor, łącznie zmieniany 1 raz.

Kenji Hozuki
Posty: 3381
Rejestracja: sob, 5 lis 2011, 23:36
Płeć: Mężczyzna
Organizacja: 7MM
Wioska: Kiri Gakure
Ranga: Jounin Mizukage
Wiek Postaci: 27
KP: http://www.ninjagaiden.pl/viewtopic.php?f=36&t=3523
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Alchemiczne wymysły Keijiego

Post autor: Kenji Hozuki » czw, 23 sie 2012, 22:27

Wydaje mi się że... wszystko jest w porządku. Jak dla mnie mikstura ta mogła by być od genina bo nie jest tak bardzo wzmacniająca a obwarowanie w postaci uzależnienia jest ciekawym dodatkiem.

Akcept, a teraz ścigaj innych :P
Obrazek



Obrazek

Uchiha Taizo

Re: Alchemiczne wymysły Keijiego

Post autor: Uchiha Taizo » pt, 24 sie 2012, 17:53

Akcept.

Awatar użytkownika
Kowai Terumi
Posty: 4091
Rejestracja: śr, 13 lip 2011, 11:08
Płeć: Mężczyzna
Wioska: Iwa
Ranga: Jounin
Wiek Postaci: 20
Siła: San Kaishi
Wytrzymałość: San Kaishi +
Szybkość: San Kaishi
Zręczność: San Kaishi
Kontrola Chakry: San Kaishi +
Zasoby Chakry: San Kaishi +
Potencjał Genjutsu: San Kaishi
Kontrola KG: San Kaishi +
Kontrola Katon: San Kaishi
Kontrola Doton: San Kaishi
Walka Wręcz: San Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&t=2587

Re: Alchemiczne wymysły Keijiego

Post autor: Kowai Terumi » czw, 30 sie 2012, 08:02

akcept
Obrazek
Szybkie składanie pieczęci lvl.2
Ukrywanie się lvl.1
Tworzenie Pieczęci lvl.1
Tropiciel lvl.1
Wytrzymałość psychiczna lvl.1

Awatar użytkownika
Tsuyo Uchiha
Posty: 6684
Rejestracja: sob, 3 wrz 2011, 19:08
Płeć: Mężczyzna
Wioska: Konohagakure no Sato
Ranga: Specjal Jōnin
Wiek Postaci: 35
Siła: San Kaishi
Wytrzymałość: San Kaishi
Szybkość: San Kaishi
Zręczność: Yon Kaishi ++
Kontrola Chakry: Yon Kaishi
Zasoby Chakry: Yon Kaishi
Potencjał Genjutsu: Go Kaishi ++
Kontrola KG: Yon Kaishi ++
Kontrola Fūton: Yon Kaishi +
Kontrola Katon: Yon Kaishi
Walka Wręcz: San Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&t=3156
Lokalizacja: Centrum Zarządzania Wszechświatem
Kontakt:

Re: Alchemiczne wymysły Keijiego

Post autor: Tsuyo Uchiha » czw, 30 sie 2012, 19:00

Akcept a o wycenę to męcz Kowaia xD
Szybkie wiązanie pieczęci lvl. 1


Mowa | Waran

"Kyouretsu mouretsu dainamikku !"

Awatar użytkownika
Ultor
Posty: 1691
Rejestracja: sob, 20 sie 2011, 12:53
Płeć: Mężczyzna
Wioska: Kirigakure no Sato
Ranga: Genin
Wiek Postaci: 11
Szybkość: Ichi Kaishi
Zręczność: Ichi Kaishi
Kontrola Chakry: Ichi Kaishi +
Zasoby Chakry: Ichi Kaishi
Kontrola KG: Ichi Kaishi
kontrola_suiton: Ichi Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&t=3003&p=56617#p56617
Kontakt:

Re: Alchemiczne wymysły Keijiego

Post autor: Ultor » pt, 31 sie 2012, 11:06

Nazwa: Ekitai kyūsai
Ranga: D
Rodzaj wytworu: Lek (przeciw bólowy)
Zioła: 1xGruczolnik Bagienny 1xPrądnik 1xŻółciak Korowy 1xImp Czerwony 1xKwakr
Sposób przyrządzenia: Jako, że lek ten można uznać za jeden z najbardziej podstawowych w asortymencie medyka, należałoby również przypuszczać, że jego wykonanie nie należy do najbardziej skomplikowanych. Tak też jest. Wygotowuje się bowiem wywary po około 10-15ml z Gruczolnika, Impu i Kwakru, naturalnie po ich uprzednim pocięciu w plastry, by wygotowanie ziół w tak małej ilości wody było możliwe. Po zlaniu ze sobą gotowych wywarów dodajemy do wciąż gorącego roztworu poszatkowane uprzednio Prądnik i kapelusz Żółciaka korowego i odstawiamy ma kilka godzin, pod przykryciem w ciemne miejsce. I tu tradycyjnie pojawia się rozwidlenie dróg. Jeżeli lek planujemy podać doustnie musimy jedynie zlać go z nad leżących na dnie naczynia osadów i otrzymać około 30ml gotowego leku, leżeli planujemy dokonać iniekcji, to rozgrzewamy roztwór wraz z osadem i ziołami. Wyławiamy kawałki ziół i redukujemy do objętości około 2ml. Powstały nie co mętny zielony płyn jest jedną dawką leku
Działanie:
Do ustnie – Lek podany doustnie ogranicza odczuwanie istniejących dolegliwość bólowych. Lekki ból głowy, szczypanie w wyniku poparzeń I stopnia, czy drobnych skaleczeń stają się nie dokuczliwe, choć są odczuwalne. Przyjęcie drugiej dawki leku w czasie działania pierwszej(około 4 godziny) jest nie możliwe, gdyż prowadzi do wymiotów i zwrotu spożytej substancji naturze.
Do mięśniowo – Przy iniekcji do mięśniowej lek działa jak środek miejscowo znieczulający. Podanie jednej dawki skutkuje ograniczeniem bólu w promieniu około 10cm, od miejsca podania. Rozcięcia, poparzenia II stopnia, czy lekkie stłuczenia stają się niemal nie zauważalne. Bóle cięższe, złamania, zwichnięcia, skręcenia, cięższe poparzenia są wciąż dość silnym bólem, choć osłabionym. W wypadku zwichnięć i skręceń już podanie drugiej dawki skutkuje uśmierzeniem bólu. Trzecia dawka jest jednak ostateczną podawaną w ten sposób i powoduje całkowite odcięcie czucia w okolicy działania(r=10cm). Ma to swoje plusy i minusy, bowiem nie możemy wpływać na ruch danych okolic ciała i osłabiona jest nasza koncentracja, ale działanie jest dość silne, by złamanie było lekkim mrowieniem odczuwanym jedynie przy bezpośrednim dotyku, a cięcie skóry(np. w wypadku koniecznej operacji) powodowało jedynie dyskomfort.

Plusy
-Uśmierzenie różnego rodzaju bólu.
-Możliwość miejscowego znieczulenia nawet do zabiegu
-Dość dług czas działania(doustnie 4h domięśniowo około 1h)
-Ewentualna możliwość przygotowania w warunkach polowych
Minusy
-nie możliwość zwiększenia działania na cały organizm
-utrata czucia i dekoncentracja przy podaniu 3 dawek miejscowo znieczulających
-przygotowanie zajmuje około 5-6 godzin.
-działanie miejscowe obejmuje nie wielki obszar
-czas oczekiwania na działanie (do ustnie 5 minut, domięśniowo 0,5 minuty)
-kolejna dawka nie może zostać przyjęta nim poprzednia nie zacznie działać
-Maksymalna ilość dawek działających jednocześnie na organizm to 4, powyżej tego pułapu substancje stają się toksyczne
-Dawka podana domięśniowo niweluje całkowicie działanie dawki doustnej, przez co próba łączenia jest absolutnie bezcelowa.

*Stopnie poparzeń:
Pokaż/Ukryj:
Ostatnio zmieniony pn, 3 wrz 2012, 18:14 przez Ultor, łącznie zmieniany 4 razy.

Awatar użytkownika
Tsuyo Uchiha
Posty: 6684
Rejestracja: sob, 3 wrz 2011, 19:08
Płeć: Mężczyzna
Wioska: Konohagakure no Sato
Ranga: Specjal Jōnin
Wiek Postaci: 35
Siła: San Kaishi
Wytrzymałość: San Kaishi
Szybkość: San Kaishi
Zręczność: Yon Kaishi ++
Kontrola Chakry: Yon Kaishi
Zasoby Chakry: Yon Kaishi
Potencjał Genjutsu: Go Kaishi ++
Kontrola KG: Yon Kaishi ++
Kontrola Fūton: Yon Kaishi +
Kontrola Katon: Yon Kaishi
Walka Wręcz: San Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&t=3156
Lokalizacja: Centrum Zarządzania Wszechświatem
Kontakt:

Re: Alchemiczne wymysły Keijiego

Post autor: Tsuyo Uchiha » pt, 31 sie 2012, 11:21

Działanie doustne mi odpowiada na D. Pierwotnie miałem wątpliwości do do tych poparzeń pierwszego stopnia, ale w sumie jak troszkę o nich teraz poczytałem to może być.
Nie wiem co z tym domięśniowym... W sumie przyznam, że wydaje mi się trochę zbyt silne na genina... Bardzo wszechstronny ten lek... Sam nie wiem...
Jeszcze te pół minuty aby zadziałało... W walce może być bardzo przydatne, działa szybko, nawet jak jesteśmy poparzeni np na ręce to dalej możemy nią tłuc przeciwnika, tak?

A powiedz mi jeszcze tylko, jak długo można takie coś przechowywać? Znaczy jaką ma, że tak powiem "Datę ważności" od sporządzenia?
Szybkie wiązanie pieczęci lvl. 1


Mowa | Waran

"Kyouretsu mouretsu dainamikku !"

Awatar użytkownika
Ultor
Posty: 1691
Rejestracja: sob, 20 sie 2011, 12:53
Płeć: Mężczyzna
Wioska: Kirigakure no Sato
Ranga: Genin
Wiek Postaci: 11
Szybkość: Ichi Kaishi
Zręczność: Ichi Kaishi
Kontrola Chakry: Ichi Kaishi +
Zasoby Chakry: Ichi Kaishi
Kontrola KG: Ichi Kaishi
kontrola_suiton: Ichi Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&t=3003&p=56617#p56617
Kontakt:

Re: Alchemiczne wymysły Keijiego

Post autor: Ultor » pt, 31 sie 2012, 11:56

No to od początku.

Lek ten nie zależnie od formy podania jest jedynie lekiem przeciwbólowym, osłabia odczuwanie bólu, ale nie wpływa np. na mobilność kończyn, przynajmniej nie pozytywnie. Żeby od nieść się do przykładu Tsuyo.

mam poparzoną rękę i to szczęście, że poparzenie I - II stopnia mieści się w promieniu 10cm przyjęcie jednej dawki, spowoduje, że nie będę czuł bólu z racji samego poparzenia, ale uszkodzenie skóry istnieje i ruch pogłębia je, powodując dodatkowy "ból krótkotrwały" na który działa dopiero pełne znieczulenie, czyli 3. dawka, który jednocześnie "powoduje odcięcie czucia" a więc i praktycznie wyklucza skoordynowany ruch. REASUMUJĄC. Mogę przeciwnika okładać, ale nie będzie to dla mnie w żaden sposób bezpieczniejsze niż gdybym nie znieczulił się wcale.

Co do czasu i samego użycia w walce. pół minuty to nie wiele, ale żeby mogło zacząć się ich odliczanie muszę jeszcze mieć możliwość zrobienia zastrzyku, a co za tym idzie zadania sobie bólu szczególnie dotkliwego jeśli będę musiał nakłuwać uszkodzone ciało(np. poparzenie) więc i tak w walce musiałbym najpierw znaleźć bezpieczne miejsce. Do tego chciałem dodać, tylko nie wiedziałem jak to ująć, że 2 dawka nie może zostać podana zanim nie zadziała pierwsza etc.

i chyba muszę ograniczyć maksymalną ilość podanych dawek, o czym zapomniałem (działających jednocześnie, nie zależnie od drogi podania)

A co do okresu ważności... nie myślałem o tym, bo jakoś nigdy nie było to konieczne, trudno jest tu coś zrobić w tej kwestii, bo podanie czasu fabularnego jest mętne, bo trudno wtedy dokładnie określić ile go minęło, a podanie normalnego czasu... napiszę miesiąc i może się okazać, że z przyczyn różnych będzie to 15 postów, napisze rok, to usłyszę, że to chore i za długo, osobiście wolałbym jednak po prostu pominąć ten aspekt

Awatar użytkownika
Tsuyo Uchiha
Posty: 6684
Rejestracja: sob, 3 wrz 2011, 19:08
Płeć: Mężczyzna
Wioska: Konohagakure no Sato
Ranga: Specjal Jōnin
Wiek Postaci: 35
Siła: San Kaishi
Wytrzymałość: San Kaishi
Szybkość: San Kaishi
Zręczność: Yon Kaishi ++
Kontrola Chakry: Yon Kaishi
Zasoby Chakry: Yon Kaishi
Potencjał Genjutsu: Go Kaishi ++
Kontrola KG: Yon Kaishi ++
Kontrola Fūton: Yon Kaishi +
Kontrola Katon: Yon Kaishi
Walka Wręcz: San Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&t=3156
Lokalizacja: Centrum Zarządzania Wszechświatem
Kontakt:

Re: Alchemiczne wymysły Keijiego

Post autor: Tsuyo Uchiha » pt, 31 sie 2012, 12:30

Eh... No dobrze... Niech będzie... Ja na to dam Akcepta, bo przekonała mnie ta argumentacja i nie mogę jej odparować. Nadal mam pewne wątpliwości, ale niech będzie bo nie jest to aż tak silny wytwór. Tak więc Akcept...
Szybkie wiązanie pieczęci lvl. 1


Mowa | Waran

"Kyouretsu mouretsu dainamikku !"

Shoji Sugimura

Re: Alchemiczne wymysły Keijiego

Post autor: Shoji Sugimura » pt, 31 sie 2012, 12:56

ok czas na mnie


doustnie akcept
domięśniowo odpada 3 dawka cała,
poparzenia 2 stopnia odpadają
dopisz, że w tym samym momencie może działać tylko 1 typ domięśniowo lub doustnie

Kenji Hozuki
Posty: 3381
Rejestracja: sob, 5 lis 2011, 23:36
Płeć: Mężczyzna
Organizacja: 7MM
Wioska: Kiri Gakure
Ranga: Jounin Mizukage
Wiek Postaci: 27
KP: http://www.ninjagaiden.pl/viewtopic.php?f=36&t=3523
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Alchemiczne wymysły Keijiego

Post autor: Kenji Hozuki » sob, 1 wrz 2012, 19:40

Akcept (Uwielbiam te twoje medykamenty. Wszystko jest tak rozpisane że aż miło :P)
Obrazek



Obrazek

Awatar użytkownika
Kowai Terumi
Posty: 4091
Rejestracja: śr, 13 lip 2011, 11:08
Płeć: Mężczyzna
Wioska: Iwa
Ranga: Jounin
Wiek Postaci: 20
Siła: San Kaishi
Wytrzymałość: San Kaishi +
Szybkość: San Kaishi
Zręczność: San Kaishi
Kontrola Chakry: San Kaishi +
Zasoby Chakry: San Kaishi +
Potencjał Genjutsu: San Kaishi
Kontrola KG: San Kaishi +
Kontrola Katon: San Kaishi
Kontrola Doton: San Kaishi
Walka Wręcz: San Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&t=2587

Re: Alchemiczne wymysły Keijiego

Post autor: Kowai Terumi » pn, 3 wrz 2012, 17:58

super opisałeś i będzie mój akcept jeśli dasz że jednocześnie jeden typ znieczulenia. albo doustnie, albo domięśniowo. Wtedy akcepcik i możesz to ważyć
Obrazek
Szybkie składanie pieczęci lvl.2
Ukrywanie się lvl.1
Tworzenie Pieczęci lvl.1
Tropiciel lvl.1
Wytrzymałość psychiczna lvl.1

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pracownia Alchemiczna”