
Kitsune no Yōko
Demoniczny Lis
Eksperyment drugiego typu
- Lis jedna z postaci wielu legend i mitów, a także często opowiadanych bajek przekazywanych dzieciom.
Zwierzęta te były i są po dziś dzień niezwykle uporczywe, nieważne jak bardzo ktoś będzie chciał się ich pozbyć, te w jakiś sposób wytrwają. Swego czasu mimo skutków polowań i celowego tępienia lis jako jedyny futrzak nie stał się gatunkiem zagrożonym.
- Być może to właśnie z tego powodu pojawił się w wielu ludzkich historiach, gdzie taką najbardziej
przypisywaną im cechą byłby spryt. Wielu też uważa lisy jako inteligentne i przebiegłe stworzenia. Kamiru jako dziecko zawsze lubił te historyjki opowiadane przez swą matkę i czuł jakąś taką bliskość z nimi, nie wiedząc, czemu tak się działo.
- W czasie swej przygody shinobi dowiedział się, że jego matka jednak przeżyła, a po spotkaniu się z nią nie
mógł uwierzyć w to, co widział, ponieważ wyglądała identycznie jak wtedy, gdy widział ją w ostatnich chwilach. Dowiedział się od niej też czegoś interesującego, a dokładniej, iż jest ona Kitsune, chociaż nie dowiedział się, dlaczego tak się stało, poinformowała go, że sam Kamiru również był nim, a wygląd ludzki spowodowany jest zaś pieczęcią, która miała go uchronić do dwudziestu pięciu laty, które to też się zbliżały młodemu chuninowi
- Nie chciał wierzyć swej matce, lecz ta ukazała jego prawdziwą formę i wtedy też zrozumiał, czemu czuł taką
bliskość do tych historii o lisach. W końcu sam był Kitsune, pół człowiekiem, pół lisem. W tamtej chwili otrzymał, a raczej odzyskał swe uszy, a także długi lisi ogon. Wierząc matczynym słowom wraz z wiekiem, wiedzą, jak i zebraną mocą będzie zdobywać kolejne ogony aż do osiągnięcia ostatniego dziewiątego ogona, który był szczytem możliwości. Liczba ta miała symbolizować w pewnym miejscu(Japonii) pomyślność i szczęście.
Zalety:
+ Zasoby chakry rosną o rangę wyżej.
+ Kontrola Chakry rośnie o + na randze Specjal Jōnina.
+ Techniki ognia uzyskują biało-błękitny kolor – lisi ogień.
+ Zyskujemy ogonki, aż do osiągnięcia cyfry 9 - nie są chwytne.
+ Specjalne Henge no jutsu.
+ Nie starzejemy się - pozostaje nam wygląd 20latka.
Wady:
- Brak możliwości posiadania Bram Chakry, Sennin Mōdo, Przeklętej Pieczęci oraz Bijuu(z wyjątkiem kyuubiego)
- Tracimy podstawowe Henge, uniemożliwiając infiltrację.
- Jesteśmy niezwykle rozpoznawalni, gdyż ogonów nie możemy skryć.
- Jesteśmy łatwo wyczuwalni przez sensorów z powodu charakterystycznej chakry.
- Brak możliwości wykorzystywania technik Genjutsu oraz Taijutsu powyżej rangi C.
Charakterystyka ogonów:
Statystyki ogonów:
- Siła: równa postaci
Szybkość: równa postaci
Zręczność: ranga niżej
Wytrzymałość: ranga niżej
Ilość ogonów:
- Pierwszy ogon zdobywamy w chwili odzyskania prawdziwej formy(chunin)
Drugi ogon zdobywamy po wykonaniu wyprawy rangi C rozwijającej naszą wiedzę.
Trzeci ogon zdobywamy po wykonaniu wyprawy rangi C rozwijającej naszą wiedzę.
Czwarty ogon zdobywamy w chwili dostatecznego skumulowania energii(Jounin)
Piąty ogon zdobywamy po wykonaniu wyprawy rangi B rozwijającej naszą wiedzę.
Szósty ogon zdobywamy po wykonaniu wyprawy rangi B rozwijającej naszą wiedzę.
Siódmy ogon zdobywamy w chwili zebrania wystarczających pokładów energii(Specjal Jounin)
Ósmy ogon zdobywamy po wykonaniu wyprawy rangi A rozwijającej naszą wiedzę.
Dziewiąty ogon zdobywamy po wykonaniu wyprawy rangi A rozwijającej naszą wiedzę.
!Cel wyprawy może być inny, o ile będzie coś sensownego z folklorem. Sama kolejność jednak nie jest aż tak ważna i można o ile się uda zmienić ową kolejność. Możliwe jest też uzyskanie kolejnych ogonów poprzez event, czy też większe wydarzenie fabularne za zgodą Adminów. Nie można przekroczyć maksymalnej puli!
W dorosłej formie każdy z ogonów osiąga dwa(2) metry długości, a także do pięćdziesięciu(50) centymetrów szerokości - liczonej w średnicy. Same ogony są niezwykle puchate, przez co wydają się znacznie grubsze. Z racji na samą budowę ogona nie mamy możliwości chwycić nim czegoś - co najwyżej przechwycić jakąś obręcz, a ogon będzie wewnątrz pierścienia.
W chwili utraty ogona możemy go odzyskać poprzez wyprawę naszej rangi lub też w przypadku kilku wyprawę wyższej rangi dla odzyskania do trzech(3) ogonów.
Henge no Jutsu
Typ: Pasywne
Ranga: E
Pieczęci: Brak
Henge jest to najbardziej wszechstronna i często też najbardziej niedoceniana technika przez wielu ludzi dająca wielkie możliwości. W przypadku Kitsune działa w pewien inny sposób, a dokładniej mogą się przemienić tylko w jedną ze swoich form, zaś przemienienie się w kogoś innego jest dla nich niemożliwe. W sumie można wyróżnić pięć form, którymi jest mężczyzna, kobieta, wersja dziecięca do nich, a także zwierzęca – lisia forma. Technika ma sporą wadę, mimo możliwości zmiany, nigdy nie można skryć ogonów, więc co bardziej kumata osoba domyśli się, że mimo zmiany formy to wciąż my.