Ninja Gaiden
http://ninjagaiden.pl/

Techniki Przejęte od Graczy
http://ninjagaiden.pl/viewtopic.php?f=262&t=10599
Strona 1 z 2

Autor:  Mizuno Uchiha [ Wt, 6 gru 2016, 12:44 ]
Tytuł:  Techniki Przejęte od Graczy

Siemano, zapraszam do tematu wszystkie osoby, które przejęły techniki po jakimś graczu, by wkleili je do tego tematu. Każda z technik przejętych staje się ogólnodostępnym hijutsu i wymagane jest, by opis był całkiem nowy(jeśli do tej pory przeszły ze starym opisem). Poprawiamy te techniki razem i wrzucimy do odpowiednich tematów.

Autor:  Shisetsu Jigoku [ Śr, 7 gru 2016, 20:20 ]
Tytuł:  Re: Techniki Przejęte od Graczy

Zabrane TSu


Nazwa techniki: Warui Negai (Złe Życzenie)
Ranga techniki: D
Koszt nauki: 8 PR(4)
Typ Jutsu: Pomocnicza ( Genjutsu)
Pieczęci: Machnięcie dłonią w bok.

Opis techniki:
Jest to iluzja z dość niskiej półki która nie wymaga od użytkownika sporo umiejętności, czy też czasu na jej naukę. Iluzjonista przesyła w kierunku przeciwnika część swojej energii, wykonując przy tym gest dłonią dodając słowo "spłoń". Jak genjutsu zacznie działać, przeciwnik czuje jakby jej ubranie się paliło. Działa to oczywiście tylko na małą powierzchnię np. Nogawki spodni, rękawy koszulki, czy też przedramion. Ogień który jest stworzony w ten sposób sprawia iż oponent odczuwa fizyczne ciepło. Lecz nie zadaje żadnych, ale to żadnych obrażeń. Jest to idealna technika aby na chwilę odwrócić uwagę swego wroga.



Plusy:
- Prosta technika nie wymagająca dużych umiejętności kontroli nad własną chakrą.
- Średnie zużycie chakry (Jak na technikę D).
- Można nią zdezorientować przeciwnika, przestraszyć go i w efekcie zyskać cenne sekundy potrzebne na atak lub ucieczkę.
- Krótki czas potrzebny na przygotowanie
- Sympatyczny klimat.


Minusy:
- Technika nie zadaje celowi obrażeń, nie powoduje bólu.
- Po krótkiej chwili cel zorientuje się, że płomienie nie są prawdziwe.
- Można ją rozproszyć poprzez ból i technikę Kai
- Płomienie widoczne są wyłącznie dla osoby złapanej w tą iluzję i tylko dla niej



Nazwa techniki: Fuuton : Fujin (Bóg Wiatru)
Ranga techniki: C
Koszt: 17(13)
Typ Jutsu: Pomocnicze ( Fuuton/Specjalizacji)
Pieczęci: Pieczęć specjalna wykonywana oburącz - Pieczęć Żurawia (1)

Opis: Technika która ma swoją genezę u mistrzów kontroli pogody, a jej unikalna nazwa pochodzi od jednego z bogów powietrza. Pierwszym etapem jest złożenie unikalnej pieczęci żurawia której twórcą jest były hokage. Jak Jigoku wszedł w posiadanie tej wiedzy? Niech to zostanie nasza słodką tajemnicą. Po wykonaniu odpowiedniego symbolu chłopak rozpoczyna kumulowanie energii powietrza która następnie wystrzela z jego ciała. Wygląda to niczym wybuch energii, lecz ten nie zadaje żadnych obrażeń wrogą. Osoby widzące czakrę mogą dostrzec cały zabieg. Cząstki Ki które wychodzą z ciała naszego bohatera łączą się z drobinkami tlenu co umożliwia lepszą kontrolę nad powietrzem. Mimo iż to technika specjalizacji sosa tenki, to owe powietrze może wykonać co najwyżej mały wietrzyk ponieważ zastosowanie tejże techniki jest zupełnie inne. Na pięć tur, lub dziesięć minut fabularnych powietrze na obszarze trzydziestu metrów osłabia delikatnie techniki Raitonu, a poprawia nasze Katonu. Dzięki czemu jak musimy podpalić szybko jakiś las, budynek mamy dzięki temu jutsu spore pole do popisu. Dodatkowo podczas używania tej mocy nadal możemy kontrolować temperaturę na tyle ile nam pozwala nasza ranga.

Plusy:

- Możliwość kontrolowania ruchu powietrza
- Dość duża wszechstronność
- Spory obszar działania
- Szybka w wykonaniu


Minusy:
- Sama w sobie nie posiada praktycznie żadnego zastosowania bojowego
- Wzmacnia w równym stopniu techniki Katonu nasze jak i naszych przeciwników jeśli dysponują tą naturą chakry oraz osłabia również nasze techniki Raitonu jak i naszych sprzymierzeńców.
- Wymagana specjalizacja Sōsa Tenki

Autor:  Kenji [ So, 10 gru 2016, 20:28 ]
Tytuł:  Re: Techniki Przejęte od Graczy

Nazwa techniki: Mugen Enmu no Jutsu (ZABÓJCY WE MGLE)
Ranga techniki: C
Typ Jutsu: Pomocnicza
Pieczęci: Tygrys (1)
Wymagania: Pieczętowanie lvl 1
Opis techniki: Technika, która ulepszyła swojego protoplastę - Enmu no Jutsu. Jakie zmiany przynosi technika? Otóż po pierwsze, potrzebne są umiejętności w zakresie pieczętowania. Enmu no Jutsu wymagało sporo czasu, przez co było niepraktyczne, gdy walka już trwała. Na początku użytkownik składa pieczęć Tygrysa i dotyka ręką napełnioną chakrą podłoża/ściany/czegokolwiek, w miejscu tym pojawia się znak Kirigakure wielkości dłoni, który jest napiętnowany chakrą. Ten symbol zaczyna wytwarzać bardzo gęstą mgłę (gdy tylko się pojawi), która spowija cały teren walki tak samo, jak jego pierworodna technika. Technika jest mobilna i szybka. Pieczęć możemy aktywować w dowolnym momencie, jeżeli sobie tego życzymy.
Plusy:
-Możliwość dalszej walki bez zatrzymywania się i czekania aż wytworzy się mgła.
-Można utworzyć mgłę, jak przy bardzo długim staniu w aktywnym Enmu no Jutsu.
Minusy:
-Pobiera więcej chakry niż oryginalna technika Enmu no Jutsu.
-Nie można nałożyć symbolu na żywe istoty.
-Tylko jedna podczas wydarzenia/walki.

Autor:  Hitoshi Kaguya [ N, 11 gru 2016, 12:14 ]
Tytuł:  Re: Techniki Przejęte od Graczy

Od Mayi Harano (Katrin)

Nazwa techniki: Fuuton Gun!
Ranga techniki: C
Typ Jutsu: ofensywne
Pieczęci: Składamy ręce jak do pistoletu
Opis techniki: Problemem posługujących się taijutsu jest oczywiście mały zasięg, który wymaga sprowadzenia walki do bliskiego kontaktu. W celu zniwelowania tej niedogodności potrzebna była więc technika, która działa na daleki zasięg. Polega ona na złożeniu ręki (lub rąk) jak do strzału z pistoletu. Wystrzelone za palców pociski chakry lecą szybko i są dużo ostrzejsze, co jest charakterystyczną cechą Fuutonu. Mogą zrobić krzywdę, pociąć, zrobić dziury w skórze a nawet poważne rany pod warunkiem odpowiedniej kontroli chakry. Wiadomo, im lepiej kontrolujesz energię, tym bardziej panujesz nad lotem tych szybkich dziadostw. Wiatrowe pociski są niematerialne(znaczy, nie w takim sensie jak kunai. Rzucisz Kunai w drzewo, utknie w drzewie. Wiatrowy pocisk potnie drzewo ale zniknie) i niewidoczne, co daje znaczącą przewagę nad normalną bronią. Potrzeba jednak chwili na skupienie chakry w dłoniach.
Zasięg około 25 metrów. Wiadomo, im dalej tym gorsza celność.
Plusy: - Niewidoczny, albo raczej słabo widoczny (tak jak pocisk z chakry może być widoczny)
- Szybki ( szybki jak wiatr!)
- Bardzo ostry (charakterystyczna cecha technik związanych z naturą chakry fuuton)
- Możliwość "strzelania" z dwóch rąk, średnio po jednym pocisku na sekundę (do 3-4 pocisków na rękę, ponieważ na tyle starczy chakry skoncentrowanej w dłoniach)
Minusy: -Trudne sterowanie ( Technika polega na wystrzeleniu z palców pocisków chakry tak jak z pistoletu. To trudne bez "celownika")
-Niematerialność ( Po dotarciu do celu znika, lub po wyczerpaniu energii po prostu się rozpływa)
-Osoby ze zdolnościami wyczuwania chakry bez problemu poradzą sobie z namierzeniem pocisków.
-Techniki po raz drugi można użyć po 3 turach

Autor:  Samui no Hagane [ Pn, 31 lip 2017, 16:48 ]
Tytuł:  Re: Techniki Przejęte od Graczy

Nie wiem na ile muszą ponownie przejść te techniki ocenę ponieważ były akceptowane niedawno więc to już zależy od was. Wnoszę o przeniesienie tych technik do ogólnodostępnych dla Shiro.

Nazwa techniki: Hyouton: Dekata Kōri
Ranga techniki: D
Typ Jutsu:(Pasywne
Pieczęci: Nie wymaga
Opis techniki: Jest to wariacja Dekaty Mizu, którą Mao sobie wymyśliła, żeby chodzić po wodzie we własnym stylu. Owszem, sam proces używania techniki wygląda tak samo, tyle, że zamiast utrzymywać się stopami na wodzie, pojawia się pod stopą warstwa lodu, na której utrzymuje się Mao. Lód pojawia się w tym samym momencie, w którym dziewczyna dotknie stopą tafli wody i znika kiedy oderwie ją od niej. Wygląda to tak jakby Mao chodziła bo dużych płatkach śniegu tworzących się pod jej stopami.
Plusy: brak
Minusy: brak

Nazwa techniki: Hyouton: Tsumetai chi (冷たい血 - Zimna krew)
Ranga techniki: B
Typ Jutsu: Ofensywne
Pieczęci: Brak
Wymagania: Ciągły kontakt fizyczny z jakąkolwiek raną na ciele ofiary
Opis techniki: "Zimna krew" to technika, którą Mao wymyśliła po to aby móc lepiej przesłuchiwać ludzi. Przecież kto nie wpadłby w panikę, kiedy czułby nagle rozlewający bo ciele chłód i tracił czucie w części ciała? Jutsu to polega na zamrażaniu krwi w momencie kiedy ma się kontakt z otwartą raną na ciele ofiary. Wymaga ona dużego skupienia i czasu, ale za to efekty są nieziemskie, nie można jednak z tego powodu wykonywać jutsu podczas walki, gdyż jest to po prostu niewykonalne żeby tak długo utrzymywać kontakt fizyczny oraz móc się skupić wystarczająco. Po upływie dziesięciu sekund od rozpoczęcia działania Tsumetai chi, krew ofiary w miejscu przyłożenia dłoni zamraża się. Z upływem czasu, lód rozprzestrzenia się coraz dalej i dalej w układzie krwionośnym ofiary, co sprawia iż czuje straszny chłód oraz nie czuje części ciała. Aby zabić tą technikę, potrzeba co najmniej piętnastu minut(załóżmy, że byłoby to dziesięć tur). W każdej chwili można zatrzymać rozprzestrzenianie się lodu, nie wyłączając techniki, czy też sprawić iż lód z krwiobiegu po prostu zniknie. Jutsu, które nie tylko może zabić ale sieje wielki strach w psychice ofiary.
Plusy:
+ Można się w ciekawy sposób pozbyć wroga
+ Świetna technika do wyciągania informacji
+ Mały pobór chakry z racji iż jest to wykorzystanie podstawowych umiejętności klanu Shiro jakimi jest zamrażanie cieczy
Minusy:
- Ciągły kontakt fizyczny z raną przeciwnika, co sprawia iż jest niemożliwe do użycia podczas walki
- Wymaga dużego skupienia żeby dobrze panować nad rozprzestrzenianiem się lodu

Nazwa techniki: Hyouton: Kōri no dangan (氷の弾丸 - Lodowy Pocisk)
Ranga techniki: B
Typ Jutsu: Ofensywne
Pieczęci: Koń, królik, małpa, tygrys (4)
Wymagania: Specjalizacja Mizushihai
Opis techniki: Pomysł na tą technikę, Mao zaczerpnęła z chęci możliwości zasypywania przeciwnika gradem ciosów jednocześnie, bądź precyzyjnymi paroma strzałami. Lodowy Pocisk jest techniką, która dzięki wykorzystaniu specjalizacji Mizushihai oraz własnego limitu krwi, tworzy wokół swej osoby lodowe lance o długości jednego metra i szerokości dziesięciu centymetrów w promieniu, które są skierowane w stronę oponenta. Pociski mają ostry grot, który może się przebić przez zwykły pancerz skórzany czy też metalowy, aczkolwiek ten drugi sprawi, że wbiją się one płycej. W skrajnych przypadkach pocisk taki może nawet przeszyć na wylot pozostawiając po sobie aby dziurę w trzewiach oponenta. W zależności od ilości stworzonych lodowych wyrobów, jutsu może pochłonąć małe, średnie, a nawet duże ilości chakry. Oczywiście jak na technikę rangi B.
Plusy:
+ Pocisk bardzo szybki(San szybkości w przypadku KG San, jeśli niższy to niżej)
+ Możliwość szybkiego pozbycia się wielu przeciwników na raz
+ Stworzenie małej ilości włóczni nie traci dużej ilości chakry
Minusy:
- Czas tworzenia lancy to dwie sekundy, przez które trzeba być skupionym
- Stworzenie dużej ilości włóczni, może mocno nadszarpnąć zasoby chakry użytkownika
- Pociski mogą lecieć tylko w jednym kierunku, po prostej, nie mogą skręcać

Koszty chakry:
- 1 - 3 pocisków: niskie użycie chakry
- 3 - 6: średnie użycie chakry
- 7+ : duże zużycie chakry

Nazwa techniki: Hyouton: Kōri Kamikaze
Ranga techniki: B
Typ Jutsu: Ofensywna
Pieczęci: Brak
Wymagania: Znajomość techniki Kamikaze(Futon B) oraz posiadanie specjalizacji Mizushihai
Opis techniki: Technika wzięła się z wariacji Kamikaze, która według Mao potrzebowała ulepszenia. Ta wariacja to nic innego jak po prostu dodanie do wcześniejszej wersji drobinek lodu. Wielkości senbonów. Niby nic, jednakże przy prędkości jaką rozwija wiatr w technice Kamikaze, lód może wyrządzić całkiem spore obrażenia, jeżeli ktoś zostanie dosięgnięty owym atakiem. Oczywiście nie jest tutaj mowa o śmierci ofiary, lecz duża ilość dotkliwych rozcięć na ciele to normalka. Tak jak w poprzedniej wersji, wystarczy machnąć ręką a pojawiają się trzy podmuchy zmieniające się trąby powietrzne, na koniec łączące się w jedną.
Plusy:
+ Prócz standardowych obrażeń techniki, obrażenia od lodu użytego do wzmocnienia
Minusy:
+ Zużywa trochę więcej chakry niż normalna wersja techniki Kamikaze


Nazwa techniki: Hyouton: Kōsetsu
Ranga techniki: C
Typ Jutsu: Pasywne
Pieczęci: Brak
Opis techniki: Technika, którą Mao wymyśliła po to, żeby po prostu fajnie wyglądała. Jutsu ma za zadanie sprawić iż wokół dziewczyny zaczyna padać śnieg. Nie robi tego obficie. Ot zwykły, delikatny opad śniegu. Obszar i obfitość opadu jest uzależniona od tego ile Mao sobie zażyczy włożyć w to chakry. Technika nie ma absolutnie żadnego potencjału bojowego. Nie wykorzysta się tego do niczego innego prócz fajnego efektu. Obszar działania może się wahać od 5 do 30 metrów w promieniu od centrum(czyt. Mao). Jedynym dodatkowym efektem jest obniżenie się temperatury o pięć, maksymalnie dziesięć stopni.
Plusy:
+ Fajnie wygląda
+ Im więcej się włoży chakry w technikę, tym większy obszar działania/większa obfitość opadu/większe obniżenie temperatury
Minusy:
- Brak potencjału bojowego
- Nie można wykorzystywać do żadnego comba xD

Nazwa techniki: Hyouton: Kabe ni kōri
Ranga techniki: D
Typ Jutsu: Pasywne
Pieczęci: Nie wymaga
Opis techniki: Jest to wariacja Dekaty Ki, którą Mao sobie wymyśliła, żeby móc przykleić się do powierzchni pionowych, sufitach czy innych tego typu nawierzchniach, we własnym stylu. Owszem, sam proces używania techniki wygląda tak samo, tyle, że zamiast utrzymywać się przy pomocy chakry, pojawia się pod stopą warstwa lodu, na której utrzymuje się Mao. Lód pojawia się w tym samym momencie, w którym dziewczyna dotknie stopą powierzchni i znika kiedy oderwie ją od niej. Wygląda to tak jakby Mao chodziła przylepiała swoje stopy do nawierzchni, przy pomocy lodu.
Plusy: brak
Minusy: brak

Nazwa techniki: Hyouton: Aisugurenēdo
Ranga techniki: B
Typ Jutsu: Ofensywna
Pieczęci: Ptak, Smok, Wół(3) oraz Tygrys do detonacji
Opis techniki: Technika wymyślona przez Mao, kiedy to rozmyślała jak można by wykorzystać działanie bomb do innych celów. Po wielu próbach, doszła do tego, jak może użyć tej wiedzy wykorzystując własny limit krwi. Aisugurenēdo polega na złożeniu trzech znaków, po czym na otwartej dłoni formuje się lodowa kula. W zależności o tego jak dużą kulę chce się zrobić, tyle czasu to zajmuję. Najmniej jedną sekundę, wtedy na dłoni pojawia się twór wielkości Rasengana, do trzech, kiedy to trzyma się wtedy lodową kulę do kręgli. Następnie ciskając w wybrane przez siebie miejsce, kiedy tylko wykona się pieczęć Tygrysa, ciśnienie rozwala twój od środka powodując iż na wszystkie strony lecą ostre kawałki lodu. Technika nie jest bardzo silna lecz jeśli odłamki trafią załóżmy w oko to i tak będą mogły zabić. Niestety silne zbroje bez problemu wytrzymają i w pełni zanegują obrażenia, które powinny spowodować odłamki. Maksymalny obszar obrażeń to siedem metrów(7m w promieniu), przy czym im dalej tym mniejszy pęd co za tym idzie mniejsze obrażenia. Najlepiej technika działa na nieopancerzone cele. Aczkolwiek, jeżeli kula wybuchnie tuż przy kimś, kto ma na sobie skórzaną zbroję, bez problemu ją przebije.
Plusy:
+ Możliwość ranienia sporej ilości wrogów małym kosztem chakry
+ Możliwość zaskoczenia wrogów
+ Możliwość regulowania wielkości kuli, zmienia to oczywiście ilość pochłanianej chakry jak i pole rażenia
+ Im cel bliżej wybuchu, tym większe obrażenia szarpane/kłute
Minusy:
- Jeśli nie będzie można kuli zdetonować, no to się nic nie stanie
- Zadaje obrażenia wszystkim celom w zasięgu
- Im jest się dalej od wybuchu, tym mniejsze obrażenia szarpane/kłute
- Sam wybuch nie robi absolutnie żadnych obrażeń, tylko odłamki lodu

Z kuli tworzy się 15 sopli o długości 15 cm i szerokości 2 cm
Najmniejsza kulka jest wielkości rasengana, największa kuli do kręgli

Nazwa techniki: Hyouton: Aisumirā
Ranga techniki: D
Typ Jutsu: Pomocnicza
Pieczęci: Wół, Wąż, Byk, Baran, Tygrys (5)
Opis techniki: Aisumirā, technika, którą Mao wymyśliła aby móc dużo łatwiej zdawać raporty ze swojej misji. Nie zawsze chce jej się gadać, a na dodatek często gęsto, nie potrafi szczególnie opisać czyjegoś wyglądu czy też zdarzenia jakie miało miejsce. Jutsu to pozwala na stworzenie lodowego lustra wielkości 1 metra szerokości oraz wysokości, w którym Mao może pokazać swoje wspomnienia. Niestety nie ma dźwięku, bo niby jak. Wydarzenia można pokazywać całe bądź też w skrócie, można też zatrzymać w danym momencie. Technika pochłania śladowe ilości chakry.
Plusy:
+ Można pokazać wydarzenia z przeszłości użytkownika
Minusy:
- Można pokazać tylko wspomnienia użytkownika techniki
- Oczywistym jest iż brak przy tym dźwięku

Nazwa techniki: Hyouton: Kōri no ikimono
Ranga techniki: B
Typ Jutsu: Pomocnicza
Pieczęci: Ptak, Świnia, Pies, Smok, Królik, Koń, Małpa, Wół, Baran, Tygrys (10)
Opis techniki: Kōri no ikimono jest techniką, która ma na celu pozwolić Mao przemieszczać się bezpiecznie i w miarę szybko w przestworzach. Twór nie posiada żadnych zdolności prócz latania. Nie można go wykorzystać do żadnych technik Hyoutonu. Chyba, że jest w stanie spoczynku, na ziemi. Wtedy ewentualnie można wykorzystać go do lodowych lans, co za tym idzie, ptak jest zniszczony. Stwór wykonuje wszystkie polecenia twórcy, niewerbalne oraz werbalne. Wielkością ptak jest taki sam jak te w technikach Douhito czy też Inkuikari. Jego szybkość oraz zręczność/zwrotność uwarunkowane są zaawansowaniem użytkownika w kontrolowaniu Limitu Krwi klanu Shiro.
Plusy:
+ Możliwość przemieszczania się w powietrzu
+ Szybkość oraz zwrotność tworu zależą od poziomu KKG (Każdy poziom KG = odpowiedni poziom szybkości i zręczności z maksymalną prędkością Yon)
+ Na grzbiecie tworu mogą przebywać dwie osoby
+ Ktoś, kto nie jest z klanu Shiro, będzie odczuwał nieprzyjemny chłód i dupsko może mu przymarznąć do tworu
Minusy:
- Twór nie jest mocarnie twardy
- Żeby dobrze go kontrolować trzeba być skupionym, inaczej traci się nad nim panowanie i można spaść nim na ziemię/nie uniknąć ataku
- Ktoś, kto nie jest z klanu Shiro, będzie odczuwał nieprzyjemny chłód i dupsko może mu przymarznąć do tworu

Nazwa techniki: Hyoton: Tsurara
Ranga techniki: C
Typ Jutsu: Pierwsza tura ofensywna, kolejne pasywne
Pieczęci: Brak
Opis techniki: Technika jest niczym innym jak zapożyczeniem z poprzedniego limitu krwi Mao. Jutsu polega na skupieniu małej ilości chakry w dłoniach i już po chwili, w pół sekundy, z dłoni użytkownika wyłaniają się szerokie na całą dłoń sople. Ich długość to dwadzieścia centymetrów. Tworem takim można bez problemu przeszyć ludzkie ciało jak i skórzane pancerze, oczywiście z metalowymi ochronami już jest problem gdyż to zwykła technika rangi C, na którą poziom zaawansowania w Kekkei Genkai nie ma żadnego wpływu. Bardzo poręczna technika jeśli nie ma się pod ręką żadnej broni.
Plusy:
+ Szybkość wykonania
+ Bardzo niski pobór chakry
Minusy:
- Brak możliwości składania pieczęci
- Wymagana jest jedna tura między dezaktywacją a aktywacją techniki
- Dezaktywowanej techniki nie można wykorzystać do kolejnych jutsu z asortymentu Hyotonu, ponieważ sople momentalnie wyparowują

Nazwa techniki: Hyouton: Igurū
Ranga techniki: D
Typ Jutsu: Pomocnicze
Pieczęci: Byk, Smok(2)
Opis techniki: Jutsu bardzo przydatne aby schować się przez szalejącą na zewnątrz pogodą. Technika polega na stworzeniu po strasznie małych kosztach igloo, które trzyma się bardzo długi czas, potrzebując czasami dorzucenia, że się tak wysłowię, węgla do pieca. Zależnie od tego ile użyje się chakry, twór może się trzymać w dobrych warunkach nawet 24 godziny bez potrzeby dodania chakry. Jako iż jest to lodowy twór, to im niższa temperatura tym mniej chakry potrzeba na podtrzymanie igloo i dłużej trwa oraz jest zupełnie odwrotnie w drugą stronę. Im bardziej gorąco, tym krótszy czas do stopienia się i częściej trzeba "naprawiać" twór. Igloo nie jest duże, ot cztery osoby dorosłe mogą się w nim schować.
Plusy:
+ Idealna miejscówka do schowania się w przyjemnym dla Mao chłodzie przez wiele godzin
+ Strasznie niewielkie koszty chakry
Minusy:
- W gorących miejscach trzeba często poprawiać stan igloo, żeby się nie roztopiło, oczywiście przy pomocy chakry
- czas tworzenia = 5 minut

Autor:  Shisetsu Jigoku [ Pn, 31 lip 2017, 21:38 ]
Tytuł:  Re: Techniki Przejęte od Graczy

Jak dla mnie, wszystko akcept i można by wrzucić

Autor:  Thaelin [ Śr, 9 sie 2017, 18:01 ]
Tytuł:  Re: Techniki Przejęte od Graczy

Od Nobu, nie gra już ponad 4 miechy :)

Nazwa techniki: Karasu no Katachi (Krucza Postać)
Ranga techniki: C
Typ Jutsu: Genjutsu/Pomocnicze
Pieczęci: Baran
Opis techniki:
Jest to ciekawszy odpowiednik genjutsu Bokashi, używanego przez Kurenai.. Tym razem, tworząc jedną pieczęć, nasze ciało "rozpada" się na stado ptaków, które rozlatują się we wszystkich kierunkach świata. Plusem jest jednak fakt, że możemy też posłać kruki w kierunku oponenta, a dzięki temu rozproszyć jego uwagę. Sami zaś pozostajemy ukryci, dzięki czemu możemy dokonać ataku z zaskoczenia, bądź swobodnie uciec z pułapki, obmyślonej przez wroga.
Plusy:
-Znikamy !
-W bajerancki sposób
-Niski koszt chakry
Minusy:
-Kruki nie są wstanie skrzywdzić przeciwnika.

Autor:  Raven Shirufune [ Śr, 9 sie 2017, 18:03 ]
Tytuł:  Re: Techniki Przejęte od Graczy

Doshi i Yoshi(równe 3 miesiące ^^)

Obrazek
Nazwa techniki: Daiguren Sōkyotsu
Ranga techniki: D
Typ Jutsu: Pasywne, Suiton
Pieczęci: Brak

Opis techniki: Technika ta jest specjalnie stworzona dla użytkowników natury chakry Suiton jako głównej, wiodącej. Mistrzowie Wody, bo tak lubią siebie nazywać, władają tym żywiołem na tyle dobrze, iż kontrolują go nawet, jeśli nie pochodzi od nich samych, lub inaczej - zmieszany z chakrą innej osoby. Jak się posługiwać Daiguren Sōkyotsu? W najprostszy sposób, jak to tylko możliwe. Jeśli leci w naszą stronę Teppoudama(technika C), a my posiadamy Kontrolę Chakry i Suitonu na poziomie równym technice(Ni Kaishi), to jesteśmy w stanie - po wyciągnięciu np. otwartej dłoni w stronę wodnej kuli - "zatrzymać" ją zaraz przed sobą, tym samym przejmując tą wodę i zaimplementowaną w niej chakrę na naszą korzyść(technikę Suitonu o podobnej ilości wody). Oczywiście istnieje tutaj swego rodzaju ograniczenie. Ranga techniki jest poglądowa, ponieważ ona sama zabiera nikłe ilości chakry. Wyznacznikiem straty bladoniebieskiej energii jest poziom jutsu, jakie chcemy przejąć, lecz zawsze chodzi o maksymalne wartości. Czyli np. za przejęcie Teppoudamy tracimy tą nikłą ilość za samą technikę Daiguren Sōkyotsu oraz tyle, co za technikę rangi D maksymalnie można. Ogólnie rzecz biorąc - techniki rangi niższej niż nasza możemy swobodnie kontrolować, zaś tej samej - wpływać na ich np. tor lotu, intensywność.
Plusy:
-Wykorzystywanie "nieswoich" technik Suitonu na naszą korzyść.
-"Uniknięcie" obrażeń, które możemy doznać przez dane techniki Suitonu.
Minusy:
-Chakra zużywana za każdym razem, gdy to robimy.
-Możemy wpływać jedynie na jutsu, które są naszej rangi (bądź niższej, w żadnym wypadku wyższej)

Autor:  Shisetsu Jigoku [ So, 12 sie 2017, 09:50 ]
Tytuł:  Re: Techniki Przejęte od Graczy

Te techniki muszą przejść ponowną akceptację.

Autor:  Taichi Senju [ Pt, 2 lut 2018, 14:42 ]
Tytuł:  Re: Techniki Przejęte od Graczy

od Hitoshi Kaguya


Nazwa techniki: Gun!
Koszt: 12PR
Ranga techniki: C
Typ Jutsu: ofensywne
Pieczęci: Składamy ręce jak do pistoletu
Opis techniki: Problemem posługujących się taijutsu jest oczywiście mały zasięg, który wymaga sprowadzenia walki do bliskiego kontaktu. W celu zniwelowania tej niedogodności potrzebna była więc technika, która działa na daleki zasięg. Polega ona na złożeniu ręki (lub rąk) jak do strzału z pistoletu. Wystrzelone za palców pociski chakry lecą szybko i są bardzo ostre. Mogą zrobić krzywdę, pociąć, zrobić dziury w skórze a nawet poważne rany pod warunkiem odpowiedniej kontroli chakry. Wiadomo, im lepiej kontrolujesz energię, tym bardziej panujesz nad lotem tych szybkich dziadostw. Chakrowe pociski są niematerialne(znaczy, nie w takim sensie jak kunai. Rzucisz Kunai w drzewo, utknie w drzewie. Wiatrowy pocisk potnie drzewo ale zniknie) i niewidoczne, co daje znaczącą przewagę nad normalną bronią. Potrzeba jednak chwili na skupienie chakry w dłoniach.
Zasięg około 25 metrów. Wiadomo, im dalej tym gorsza celność.
Plusy:

- Niewidoczny, albo raczej słabo widoczny (tak jak pocisk z chakry może być widoczny)
- Szybki ( szybki jak wiatr!)
- Bardzo ostry
- Możliwość "strzelania" z dwóch rąk, średnio po jednym pocisku na sekundę (do 3-4 pocisków na rękę, ponieważ na tyle starczy chakry skoncentrowanej w dłoniach)

Minusy:

-Trudne sterowanie ( Technika polega na wystrzeleniu z palców pocisków chakry tak jak z pistoletu. To trudne bez "celownika")
-Niematerialność ( Po dotarciu do celu znika, lub po wyczerpaniu energii po prostu się rozpływa)
-Osoby ze zdolnościami wyczuwania chakry bez problemu poradzą sobie z namierzeniem pocisków.
-Techniki po raz drugi można użyć po 3 turach

Autor:  Nakata [ Pt, 2 lut 2018, 14:52 ]
Tytuł:  Re: Techniki Przejęte od Graczy

Nazwa beznadziejna, zasięg za duży na taką siłę, brak określonego kosztu chakry, bardzo podobna technika jest na fuutonie na randze A (shinkugyoku). Ogólnie w mojej opinii przed przejęciem wymaga znerfienia.

Autor:  Taichi Senju [ Pt, 2 lut 2018, 14:55 ]
Tytuł:  Re: Techniki Przejęte od Graczy

Dwie osoby ja maja w takiej formie i ta już jest po renowacji wiec nie wiem czy problem parę postów wyżej masz akcept dokładnie tej techniki. nie można wszystkiego nerfić. Bo nie długo znerfimy saninow bo geniny ich nie pobija :D

Autor:  Samui no Hagane [ Pt, 2 lut 2018, 14:55 ]
Tytuł:  Re: Techniki Przejęte od Graczy

A na moje nerfienia nie wymaga. Akcept.

Autor:  Nakata [ Pt, 2 lut 2018, 15:32 ]
Tytuł:  Re: Techniki Przejęte od Graczy

Jak Chuunin strzela techniką podobną do tej na randze A i to na 25 metrów to dla mnie to jest kiepski żart. Szczególnie, że nie ma określonego kosztu chakry. 10-15 metrów to moim zdaniem maksymalny zasięg jaki takie coś mieć powinno na tej randze

Autor:  Samui no Hagane [ Pt, 2 lut 2018, 15:34 ]
Tytuł:  Re: Techniki Przejęte od Graczy

A według mnie nie i jest spoko. Nawet nie ma podobnej siły do tego na randze A. A koszt? Taki jak technika rangi C, to przecież technika C.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/