
Dołączył(a): N, 5 wrz 2010, 19:27 Posty: 3397 Lokalizacja: Międzywymiarowa Stacja Kosmiczna
Płeć: Mężczyzna
Wioska: Konohagakure no Sato
Ranga: Fubi Nukenin N
Wiek Postaci: 25
Siła: Ichi Kaishi
Wytrzymałość: Ichi Kaishi
Szybkość: Ichi Kaishi
Zręczność: Ichi Kaishi +
Kontrola Chakry: San Kaishi +
Potencjał Genjutsu: Ni Kaishi
Kontrola KG: Ni Kaishi
Kontrola Fūton: Ichi Kaishi
Kontrola Suiton: Ichi Kaishi
Walka Wręcz: Ichi Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&t=11928
|
|
Przyszły kolejne nowości! Dzisiaj nic jakiegoś niesamowitego(może dla niektórych). Bardziej jakieś mniejsze zmiany, które wydawałyby się logiczne, no i niektórzy gracze zwracali już na to uwagę. Poważna zmiana, która prawdopodobnie mocno wpłynie na rozgrywkę pojawi się dopiero pod koniec tego miesiąca i nie, nie chodzi o event Tak czy siak! Zmiany, które obowiązują od dzisiaj:
1. Zasięg kontrolowania marionetek i innych rzeczy związanych z Ayatsuri:
Zero Kaishi KG = 15 metrów Ichi Kaishi KG = 25 metrów Ni Kaishi KG = 40 metrów San Kaishi KG = 65 metrów Yon Kaishi KG = 100 metrów Go Kaishi KG = 150 metrów Każdy poziom KC(od 1 do 6) zwiększa zasięg o 5 metrów, czyli pierwszy o 5, drugi o 10 itd. 2. Od dzisiaj wchodzi lekko inne punktowanie Genjutsu. "Atakowanie" tymi technikami i bronienie się przed nimi zostało zmienione na bardziej logiczne, czyli: Atakujący korzysta z Potencjału Genjutsu. Broniący stara się odeprzeć atak(jak już się zorientuje, że jest pod jego działaniem) dzięki zsumowanym poziomom Potencjału Genjutsu i Kontroli Chakry, potem podzielonym przez dwa. Jeśli wynik broniącego się jest niższy - Genjutsu albo się nie przełamuje, albo jest osłabione w jakimś stopniu(to zależy od prowadzącego, który kieruje się różnicą pomiędzy poziomami. Generalnie posiadając jeden poziom mniej w ostatecznym wyniku lub jeszcze niższy - broniący nie powinien odczuć zmian.
Jeśli natomiast chodzi o ból - tutaj kierujemy się tylko kwestią tego, że niezależnie od wyniku(im broniący ma mniej), broniąca się postać i tak odczuje zmiany(czyli w jakimś stopniu osłabi Genjutsu), ale ile, to już zależy od prowadzącego.
Ogólną zasadą jest, że jeśli wynik będzie równy, to postać przełamuje Genjutsu z chwilowym opóźnieniem niezależnie od formy rozpraszania Genjutsu(wyjątek - Sharingan. Oni od razu je wtedy przełamują, a bronią się dzięki zsumowanego PG i KG podzielonym na dwa. Za każde dwa poziomy Kontroli KG dodają jednego plusika do ogólnego wyniku).
3. Lekkie zmiany w cenach sklepiku Punktów Sławy i Punktów MG:
4. OSTATNIA i chyba jedna z ważniejszych zmian w tej nowości. Klan Tenrai przechodzi do sfery elitarnych, przez co Klanowi Uchiha pojawiła się poważna rywalizacja w Genjutsu:
• Klan elitarny. • Ich klanowy flet daje ++ do Potencjału Genjutsu i + do Kontrol Chakry. • Możliwość tworzenia własnych Doki od Jounina, ale tylko maksymalnie tyle, ile wynosi ich Kontrola KG podzielona na dwa. Czyli krótko mówiąc - oprócz oryginalnych mają też stworzone(i ograniczone ilością). • W starciu z Sharinganem jakiegokolwiek poziomu - jeśli Tenrai rzuca Genjutsu na Uchihę, to w tym przypadku sprawa ma się tak samo jak przy starciu normalnych postaci: Tenrai posługuje się PG, a Uchiha broni się korzystając z PG+KC/2 i dodaje jednego plusika za każde dwa poziomy Kontroli KG. PRZY CZYM - nie rozpoznaje on, że zostało na niego rzucone Genjutsu(jeśli było użyte dzięki fletowi).
To koniec na dziś! Oczekujcie tej bardziej... hm... no po prostu nazwijmy to "ciekawszą" zmianą. Pojawi się pod koniec miecha o/
|
Sowa | AKTUALNY WYGLĄD W KP | Ja Nijimidasu kondaku no monshō. Fusonnaru kyōki no utsuwa! Wakiagari hiteishi! Shibire matataki! Nemuri wo samatageru! Hakōsuru tetsu no ōjō! Taezu jikaisuru doro no ningyō! Ketsugōseyo! Hanpatsuseyo! Chi ni michi onore no muryoku wo shire! Hado no kyuujuu: Kurohitsugi!
|