Ninja Gaiden
http://ninjagaiden.pl/

Magunetto no ken
http://ninjagaiden.pl/viewtopic.php?f=320&t=10939
Strona 1 z 1

Autor:  Arui [ Wt, 28 lut 2017, 01:40 ]
Tytuł:  Magunetto no ken

Nazwa stylu: Magunetto no ken
Mistrz stylu: Saika
Efekt: -
Bonus w walce: Od niczego do KKG rangi wyżej
Wymagania: Kontrola Jitonu przynajmniej na Ichi
Opis: Pomysł na ten styl walki pojawił się w głowie Saiki kiedy to raz po raz przeciwnicy walczący w zwarciu sprawiali mu lanie. Musiał więc wpaść na coś co pomimo jego wątłej budowy pozwoli na zadawanie ciosów mocnych i zaskakujących. W taki sposób rozpoczął swoje treningi walki wręcz dołączając do tego żelazny piasek. Wiele godzin treningu w końcu uzmysłowiły mu w jaki sposób to wykonać. Otóż chłopak tworzył niewielką ilość Satetsu (coś 5kg lekarska) i używał jej do walki niczym broni manipulując jej kształtem. Udało mu się osiągnąć lepszą kontrolę piasku w zamian jednak za dystans na jakim może go kontrolować.
Pokaż/Ukryj:

Poziomy zaawansowania:
Cytuj:
Poziom Pierwszy
Wymagania: Gennin, KKG Ichi
Koszt Nauki: 10PR

Pierwszy poziom walki tym stylem walki nie daje nam prawie nic. Nadal kontrolujemy piasek na takim samym poziomie jak każdy w naszym klanie jednak na ograniczonym już obszarze. Możemy wykonywać nim proste ciosy przy pomocy gestów rękoma. (ich siła jest równa naszemu KKG) Pozwala nam też prawie natychmiastowo utworzyć przy nas Satetsu w ilości potrzebnej do wykonywania najprostszych ciosów. (piłka jak 5kg lekarska)

Poziom Drugi
Wymagania: Chuunin, KKG Nii
Plusy: KKG +
Koszt Nauki: 25PR

Poziom ten zwiększa nasze zdolności bojowe już w większym stopniu. Pozwala nam kontrolować Satetsu(taka ilość jak na pierwszym poziomie) samymi myślami co daje nam szansę na dodatkowe ataki Taijutsu lub składanie pieczęci. Można też wybrać inną ścieżkę i zamiast jednej takiej kuli kontrolować dwie każdą za pomocą gestu odpowiadającej jej lewej jak i prawej dłoni.

Poziom Trzeci
Wymagania: Jounin, KKG San
Plusy: KKG +
Koszt Nauki: 40PR

Trzeci poziom opanowania Magunetto no ken sprawia, że w bliskim starci stajemy się naprawdę niebezpieczni. Za pomocą samych myśli dwóch kul jednak objętością jednak większych o 1,5x. Sama też technika Henkan no Suna pozwala jednym tupnięciem przywołać do nas Satetsu w wymaganej dla tego poziomu ilości.

Poziom Czwarty
Wymagania: S.Jounin, KKG Yon
Plusy: KKG ++
Koszt Nauki: 45PR

Na tym poziomie walka za pomocą Satetsu jest dla nas jak dziecinna zabawa. Nasze umiejętności w porównaniu do poprzedniego rosną niebotycznie pozwalając nam na kontrolę, aż sześciu kul samymi myślami. Możemy teraz bezproblemowo prawie natychmiastowo tworzyć z nich ostre kształty i wykorzystywać je do zalania wroga dziesiątkami szybkich ciosów.

Poziom Piąty
Wymagania: Sannin, KKG Go
Plusy: KKG ranga up
Koszt Nauki: 70PR

Jesteśmy istnymi potworami, demonami zabijania w swoim fachu. Bezproblemowo kontrolujemy do 20 kul wielkości tych z pierwszego poziomu które to unoszą się naokoło nas. Możemy nimi atakować bronić się lub co nam się żywnie podoba. Szybkość ich tworzenia to jedynie ułamek sekundy i tupnięcie stopą w podłoże na którym się znajdujemy.




Minusy:
-obszar na którym możemy kontrolować satetsu zmniejsza się o połowę, aż do maksymalnego dystansu 80m
-obszar kontroli naszych specjalnych kul z Satetsu to KKG*3m
-szybkie przywoływanie piasku opisane na poszczególnych poziomach może zostać użyte tylko raz w walce
-przywoływanie satatsu w normalny sposób jest wolniejsze o połowę
-KKG zwiększona jest tylko dla tego stylu walki!!!

Siła i szybkość Satatsu oczywiście są równe poziomowi KKG!!

Autor:  Akarai Tazaru [ Wt, 28 lut 2017, 12:12 ]
Tytuł:  Re: Magunetto no ken

Walka metalowymi kulkami, okej. Te twoje plusy zdecydowanie nie. Z tego co wiem, nie praktykujemy aż tak dużych wzmocnień w stylach. Zgodziłbym się na jeden plus w przedostatnim i ostatnim poziomie, resztę DARMOWYCH wzmocnień zamień sobie na co innego. Styl WW to nie jest CS albo SM by dawać nie wiadomo jakie bonusy :V Poza tym opis stylu jest moim zdaniem zbyt ubogi.

Autor:  Arui [ Wt, 28 lut 2017, 12:17 ]
Tytuł:  Re: Magunetto no ken

No plusy są spore ale spójrz na to, że Satetsu mogę kontrolować jedynie na takim obszarze jak mocny chunin(kkg na San), a same kule kontroluje na jeszcze mniejszym obszarze więc według mnie to się wyrównuje

Autor:  Akarai Tazaru [ Wt, 28 lut 2017, 12:30 ]
Tytuł:  Re: Magunetto no ken

Dobra, to jak na moje, mogę pójść na takie coś: Po pierwsze, poziom Chuunin i Jounin dają tylko +. Poziom S.J i Sannin ewentualnie ++ do KKG ALE tylko podczas walki tym stylem. Innymi słowy, kiedy chcesz użyć normalnej klanowej techniki, np. chika nari, nie masz tego bonusu. Na coś takiego chyba mógłbym przystać, ale chciałbym jeszcze usłyszeć zdanie innych bo widzę to w ch. op możliwości xD

Autor:  Arui [ Wt, 28 lut 2017, 12:47 ]
Tytuł:  Re: Magunetto no ken

No tylko podczas walki ty stylem mi chodziło i zapomniałem napisać w nocy xD, na to żeby Jounin dawał jeden plus to ok, ale na Sanninie będę się kłócił o ten poziom wyżej, bo zamiast możliwości władania piaskiem w zasięgu wzroku jestem naprawdę ograniczony xD

Autor:  Sabaku no Hissori [ Wt, 28 lut 2017, 16:48 ]
Tytuł:  Re: Magunetto no ken

Żadnych plusów do kkg (KONTROLA kekkei genkai) - jak walczysz w zwarciu to nagle masz lepszą kontrolę.

Usuń plusy i będzie okej.

Sam się nad czymś podobnym zastanawiałem ale nie ma opcji na plusy do kkg

Autor:  Shikō [ Wt, 28 lut 2017, 16:51 ]
Tytuł:  Re: Magunetto no ken

Dla mnie to jest wzięty prosto z tyłka boost do KKG. WW to walka wręcz, a nie wzmacnianie swojego atrybutu ''niefizycznego''. Nie widzę logicznego uzasadnienia dlaczego miałbyś wraz ze stylem walki miał mieć większy poziom kkg. Byłbym w stanie zaakceptować wytrzymałość/siłę, ale przy tej formule odpada. Niczego takiego jeszcze nie widziałem i początkowo jestem na nie w związku z tym pomysłem. By udowodnić, że jestem bardzo złym człowiekiem, stawiam emotke wrednego ciecia. :v

Autor:  Arui [ Wt, 28 lut 2017, 16:56 ]
Tytuł:  Re: Magunetto no ken

Ale plusy do kontroli odnoszą się jedynie do tych kul by w prostu sposób odwzorować to, że im lepsi jestesmy w tym stylu tym lepiej się nimi posługujemy. Nie ma on najmniejszego wpływy na wszystkie inne techniki klanowe, jeśli jednak, aż tak bardzo wam to przeszkadza to co powiecie na brak plusów, ale odległość maksymalną 160m, a zasięg samymi kulami zwiększony do KKG *10m?

Autor:  Shikō [ Wt, 28 lut 2017, 17:04 ]
Tytuł:  Re: Magunetto no ken

Nie, mi to dalej nie odpowiada. Twój klan jest dystansowy, więc jeśli imo nie zrobisz czegoś czysto defensywnego lub w zasięgu ręki to odpada. Walka wręcz jest na krótki dystans...

Autor:  Arui [ Wt, 28 lut 2017, 17:11 ]
Tytuł:  Re: Magunetto no ken

Mówisz Shiko, że tu chodzi typowo o WW?
http://ninjagaiden.pl/viewtopic.php?f=320&t=9982
http://ninjagaiden.pl/viewtopic.php?f=320&t=10413
Może jest to źle nazwane i powinno odnosić się bardziej ogólnie do stylu walki?
I tak masz racje mam typowo dystansowy klan, a chce go zmienić na bardziej blisko dystansowy podpasowany pod postać dlatego też wymyśliłem ten style xD

Autor:  Shikō [ Wt, 28 lut 2017, 17:21 ]
Tytuł:  Re: Magunetto no ken

Zauważ, że nie ma tam mojego akceptu. Nie popieram dawania plusów do KKG, Raisu jak widać podobnie. W innym wypadku musiałbym się z tobą zgodzić, jeśli byś tam złapał moją aprobatę. Tak teraz podtrzymuje swoje stanowisko. Chcesz mój akcept? Zmień formułę.

Autor:  Kenji [ Wt, 28 lut 2017, 19:41 ]
Tytuł:  Re: Magunetto no ken

To nie jest styl walki wręcz. Sama nazwa 'no Ken' wskazuje na Kenjutsu już prędzej, mimo, że tu nie ma mieczy.

Będzie dodatkowy wątek, który na to pozwoli, póki co na nie.

Autor:  Shisetsu Jigoku [ Wt, 28 lut 2017, 20:01 ]
Tytuł:  Re: Magunetto no ken

W przypadku Kyora. Styl jest zrobiony tak by przewyższyć innych lalkarzy stąd plus do kkg
U mnie zaś ma to czysto mechaniczny wydźwięk z powodu tego że w walce z gościem o swojej randze. Ja mam KKG San a on Siłę Nii i nic mu nie zrobię stąd ten plusik.

Autor:  Arui [ Wt, 28 lut 2017, 20:08 ]
Tytuł:  Re: Magunetto no ken

Sagaś u mnie ranga up na sanninie odzwierciedla moja lepsze kontrolę nad tymi i tylko tymi kulkami. Ale anyway na razie temat do odłożenia jako, że Kenji mówi, że będzie specjalny wątek do własnych stylów.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/