Szklarnia w Kiri

Awatar użytkownika
Yamado Koori
Posty: 1262
Rejestracja: wt, 10 wrz 2013, 09:23
Płeć: Mężczyzna
Wioska: Kirigakure no Sato
Ranga: Jounin
Wiek Postaci: 16
Siła: San Kaishi
Wytrzymałość: Yon Kaishi
Szybkość: San Kaishi
Zręczność: Ni Kaishi
Kontrola Chakry: Yon Kaishi +
Zasoby Chakry: Ni Kaishi +
Potencjał Genjutsu: Ni Kaishi
Kontrola Doton: Ni Kaishi
kontrola_suiton: San Kaishi +
KP: http://ninjagaiden.xaa.pl/viewtopic.php ... 1a9aca23d9

Szklarnia w Kiri

Post autor: Yamado Koori » czw, 19 lip 2018, 12:57

Obrazek


Inwestor: Yamado Koori

Rodzaj: Nieruchomość

Nazwa inwestycji: Szklarnia

Opis: Szklarnia ma za zadanie wyposażyć osadę w niezbędne do tworzenia medykamentów jak i trucizn roślin z różnych rejonów świata. Dokłada się dużych starań by rośliny rozwijały się w odpowiednich warunkach. Z tej inwestycji mogą korzystać tylko wyłącznie inwestor, Kage jego zastępca lub powołane przez nich osoby. Wszystkie rośliny są dokładnie liczone by żadne z rzadkich roślin nie trafiły do niewłaściwych rąk. Na złodziei nie ma co liczyć ponieważ szklarnia podchodzi również pod opiekę Kage. Budynek znajduje się na obrzeżach wioski. Oczywiście rośliny które będą znajdować się w szklarni będą musiały być najpierw zebrane lub kupione i dostarczone do konkretnego pomieszczenia.

Wygląd: Na samym początku naszym oczom ukazuje się nieduży budynek z kamienia, o wymiarach 5x5 i wysokości 3 metrów. Tylko przez ten budynek można dostać się do pomieszczać szklarni. Na frontowej ścianie na środku znajdują się masywne drewniane drzwi z czterema zamkami a po obu stronach duże okna z podwójnego szkła, by rozmazać to co znajduje się w środku. Po wejściu do budynku na wprost znajdują się kolejne drzwi, ale do nich wrócimy później. Po prawej stronie znajduje się biurko a tuz za nim regały na dokumenty. Natomiast po lewej stronie znajduje się mała metalowa szafeczka z instalacją wodną i elektryczną, zamknięta oczywiście na klucz. W pomieszczeniu również znajduje się szafa na ciuchy które trzeba założyć na siebie by wejść do jednego z pomieszczeń szklarni gdzie znajdują się trujące rośliny, lub leczniczo trujące. Całe pomieszczenie jest dobrze oświetlone czterema żyrandolami przy każdym rogu. Przy drzwiach do szklarni znajdują się również wieszaki jak i po prawej stronie można zauważyć mały zagajniczek z roślinami które nie są trujące ani lecznicze. To zwykłe kwiaty i krzewy by wzbogacić to wnętrze. Dach pomieszczenia jest spadzisty po obu stronach bocznych ścian. Teraz pora wejść do korytarza szklarni. Wchodzimy do nich przez drzwi o których wspomniałem wcześniej z pierwszego pomieszczenia. One również posiadają masywne trzy zamki. Korytarz ten jest na szerokość 2m i długością 12m. Z możliwością oczywiście wydłużenia korytarza. Na końcu korytarza znajdują się drzwi po obu stronach, te są bez zamków. Szyby w całej szklarni są grubości ok.5cm co powoduje słabą widoczność z zewnątrz do środka. Przechodząc do pomieszczenia który znajduje się po lewej stronie (2), znajduje sie tam duży stół z doniczkami na środku. Pod nim znajdują się puste donice bez ziemi jak i sama ziemia w workach i także nawozy. Na krawędziach sufitu szklarni są zamocowane rury z wodą i słuchawki do jej rozprowadzania jak i nad samym stołem znajduje się duża rura z osobnymi słuchawkami po każdej stronie. Po prawej stronie od wejścia na wieszaku znajdują się małe grabki, rękawice, łopatka. Pomieszczenie jest też dobrze oświetlone, ale nie ma to wpływu na rury z wodą, wszystko jest zabezpieczone. Po lewej stronie od wejścia znajdują się duże zbiorniki ze słodką i słoną wodą. Na samym dnie zbiorników znajdują się kamienie i piasek. Te zbiorniki służą do hodowania roślin podwodnych. Są one 2x2 i 1,5m wysokości, obok nich stoi mała drabinka do wyciągania dojrzałych roślin z wody. To pomieszczanie służy do hodowania roślin leczniczych przebywających na podmokłych terenach i takich które potrzebują dużą ilość wody. Po wyjściu z tego pomieszczenia i znalezieniu sie na korytarzu na wprost widzimy kolejne drzwi do kolejnego pomieszczenia szklarni. Tam warunki sa nieco inne. Mimo że wygląda podobnie to tutaj nie ma rur z wodą, a dość dużo lamp które oświetlają cały teren. W doniczkach nie ma ziemi a jest złotawy piach, a na rogach znajdują sie skały stworzone za pomocą technik dotonu. W tej szklarni znajdować się będę wszystkie rośliny lecznicze które nie potrzebują wody a słońca i ciepła. Temperatura w pomieszczeniu dochodzi do 40 stopni. Dzięki cały czas odpalonym lampom nawet w nocy umożliwiają rośliną szybszy wzrost. Każda z pomieszczeń szklarni jest w stanie przechować po 100 gatunków różnych roślin. Wszystkie rośliny są staranie dobierane jakościowo by nawet same nasiona nie były uszkodzone.

Podsumują: Cała szklarnia składa się z 5 pomieszczeń w której w skład wchodzi - budynek wejściowy, korytarz i 4 pomieszczenia przeznaczone do hodowania roślin. Dwa po przeciwnych stronach, po lewej stronie z roślinami medycznymi występującymi na wilgotnych terenach. Po prawej z roślinami trującymi występującymi na terenie suchym. Dalej wzdłuż korytarza te same pomieszczenia jednak po lewej stronie z roślinami trującymi na podmokłych terenach a z prawej z leczniczymi na suchym terenie. W naszym świcie są znane 44 rośliny pospolite czyli 44 x 100 = 4.400 x 4 = 17.600 Tyle roślin pospolitych jest w stanie wyprodukować szklarnia miesięcznie. Oczywiście najpierw trzeba te rośliny do niej dostarczyć. Jeśli dostarczymy jakieś rośliny sztuk 10 to za miesiąc mamy ich 40. Możemy je w całości zostawić w szklarni by na spokojnie dość do liczby 100. Wtedy szklarnia będzie pracować na pełnych obrotach. A nawet małą część tych roślin można zostawić w szklarni. Żeby dochód jakiś był, mogę miesięcznie sprawdzać co ile jest i odliczać za każdym razem rośliny na sprzedaż i do skarbu kiri.

Do pracy przy szklarni są potrzebne 4 osoby. Jedna z nich ma zajmować się wpisem do księgi wszystkich użytkowników szklarni jak i prowadzić ewidencję przychodów i rozchodów szklarni. Kolejne dwie osoby mają być ogrodnikami i znać się na roślinach leczniczych, leczniczo trojących i trujących. Ostatnia osoba ma znać się na instalacji wodnej jak i elektrycznej. Ta osoba będzie zajmować się wszystkimi sprawami konserwacyjnymi szklarni.
Dzięki dobrej opiece roślinę można zebrać po miesiącu czasu w liczbie 4 pospolite a rzadkie w liczbie 2. Koszt jednej rośliny pospolitej wynosi około 100-150rou w zależności czy jest to roślina lecznicza czy trująca. Natomiast rzadkiej może osiągnąć ponad 1500rou. Wszystko jest uwarunkowane jakie rośliny zostaną zasadzone na danym terenie, cena jest opisana za sztukę.

Ilość na miesiąc: W szklarni można zasadzić 100 sztuk każdej rośliny. W przypadku roślin pospolitych po miesiącu czasu jesteśmy w stanie wyhodować 400 roślin jednego gatunku. 100 z nich zostaje w szklarni do ponownego rozwoju, 100 idzie na sprzedaż dla graczy, 100 idzie do skarbu kiri a ostatnie 100 na misje-konwoje czyli na sprzedaż do innych krajów. W przypadku roślin rzadkich bilans jest nieco inny. Ze 100 sztuk każdej rośliny jesteśmy w stanie wyhodować ich tylko 200 co miesiąc. W tym ponownie 100 sztuk zostaje w szklarni do ponownego rozwoju. 25 sztuk idzie na sprzedaż dla graczy, 50 do skarbu kiri a 25 na misje-konwoje do innych krajów.


P.s. Proszę o wycenę tej inwestycji jak i dochody i rozchody.
Ostatnio zmieniony pt, 19 paź 2018, 14:36 przez Yamado Koori, łącznie zmieniany 4 razy.
Lvl 2 Wytrzymałości Psychicznej,
Lvl 3 Tworzenie Trucizn,
Lvl 1 Tworzenie Pigułek Wzmacniających,
Lvl 1 Sztuka Pieczętowania

Awatar użytkownika
Akarai Tazaru
Posty: 3953
Rejestracja: ndz, 22 lis 2015, 16:50
Płeć: Mężczyzna
Wioska: Kumogakure no Sato
Ranga: Jōnin, Raikage
Wiek Postaci: 28
Siła: Yon Kaishi
Wytrzymałość: San Kaishi
Szybkość: San Kaishi
Zręczność: San Kaishi
Kontrola Chakry: San Kaishi
Zasoby Chakry: San Kaishi
Potencjał Genjutsu: Ni Kaishi
Kontrola KG: San Kaishi
Kontrola Raiton: San Kaishi
kontrola_suiton: San Kaishi
Walka Wręcz: San Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&p=259381#p259381

Re: Szklarnia w Kiri

Post autor: Akarai Tazaru » sob, 21 lip 2018, 15:47

40.000 rou
14 dni budowy

instalacje elektryczne są trochę za nowoczesne moim zdaniem, ale nie jakoś rażąco. Nwm. Niech w tym temacie się inni wypowiedzą.

I teraz powinieneś też określić ile ziół ma być przeznaczanych na dochód stały, a ile na sprzedaż graczom. Ile ziół będą mogli kupić gracze w danym miesiącu (będzie się kumulować w przypadku nie wykupienia całego towaru i potem np. będziesz mógł sprzedawać je w innych krajach poprzez misje-konwoje) Wtedy ci wycenie dochody i straty
▌Wytrzymałość Psychiczna - Poziom 2 ▌Szybkie Wiązanie Pieczęci - Poziom 2 ▌Czytanie Śladów - Poziom 1 ▌
▌Kowal - Poziom 1 ▌Perswazja - Poziom 1 ▌Sztuka Pieczętowania - Poziom 1 ▌Sztuka Kamuflarzu - Poziom 1 ▌


Obrazek

Awatar użytkownika
Kozoke Shinja
Posty: 3882
Rejestracja: ndz, 25 sie 2013, 13:58
Płeć: Mężczyzna
Ranga: S.Jounin
Wiek Postaci: 20
Siła: Go Kaishi
Wytrzymałość: Yon Kaishi +
Szybkość: Yon Kaishi
Zręczność: Yon Kaishi
Kontrola Chakry: Yon Kaishi
Zasoby Chakry: Yon Kaishi
Potencjał Genjutsu: San Kaishi
Kontrola KG: Yon Kaishi
Kontrola Fūton: San Kaishi
Kontrola Doton: San Kaishi
Walka Wręcz: Yon Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&t=7398&p=156639#p156639

Re: Szklarnia w Kiri

Post autor: Kozoke Shinja » sob, 21 lip 2018, 16:03

mnie elektryczność w naturo nie razi, tym bardziej że była i to już w Naruto
ode mnie akcept
.


Obrazek

♦ Mistrz walki mieczem ♦ Geniusz Ciężkiej Pracy ♦ Zabójcy we mgle ♦
♦ Kowal (3) ♦ Perswazja (1) ♦ Wytrzymałość psychiczna (3) ♦ Sztuka Pieczętowania (2) ♦ Sztuka kamuflażu (1) ♦ Czytanie śladów (1) ♦


.

Awatar użytkownika
Shisetsu Jigoku
Posty: 5401
Rejestracja: czw, 8 paź 2015, 17:45
Płeć: Mężczyzna
Organizacja: Wasure Akuma no Ken
Wioska: Ishi
Ranga: Nukenin C+
Wiek Postaci: 16
Siła: San Kaishi ++
Wytrzymałość: Ni Kaishi
Szybkość: Ni Kaishi
Zręczność: Ni Kaishi +
Kontrola Chakry: San Kaishi
Zasoby Chakry: San Kaishi
Potencjał Genjutsu: Ichi Kaishi
Kontrola KG: Ni Kaishi ++
Kontrola Doton: Ichi Kaishi
Walka Wręcz: Ni Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&t=11818&p=281853#p281853

Re: Szklarnia w Kiri

Post autor: Shisetsu Jigoku » sob, 1 wrz 2018, 11:43

Ja tez klepne
Obrazek
Pokaż/Ukryj:
Ogrom Czakry, Demoniczny Skryba.
Perswazja 2
Sztuka kamuflażu 2
Szybkie pieczęci 2
Wytrzymałość psychiczna 2
Pieczętowanie 2

Awatar użytkownika
Yamado Koori
Posty: 1262
Rejestracja: wt, 10 wrz 2013, 09:23
Płeć: Mężczyzna
Wioska: Kirigakure no Sato
Ranga: Jounin
Wiek Postaci: 16
Siła: San Kaishi
Wytrzymałość: Yon Kaishi
Szybkość: San Kaishi
Zręczność: Ni Kaishi
Kontrola Chakry: Yon Kaishi +
Zasoby Chakry: Ni Kaishi +
Potencjał Genjutsu: Ni Kaishi
Kontrola Doton: Ni Kaishi
kontrola_suiton: San Kaishi +
KP: http://ninjagaiden.xaa.pl/viewtopic.php ... 1a9aca23d9

Re: Szklarnia w Kiri

Post autor: Yamado Koori » pt, 19 paź 2018, 09:20

Poprawione i zmienione :) Poproszę o ponowną wycenę i w ogóle. Zmieniłem również co do dochodu. Proszę o prawidłową wycenę jednej rośliny pospolitej jak i rzadkiej. Wtedy będę w stanie dostosować wszystko do miesięcznych zysków. Szklarnia na samym początku nie będzie przynosiła kokosów, z tego tytułu ze rośliny trzeba do niej dostarczyć.
Lvl 2 Wytrzymałości Psychicznej,
Lvl 3 Tworzenie Trucizn,
Lvl 1 Tworzenie Pigułek Wzmacniających,
Lvl 1 Sztuka Pieczętowania

Awatar użytkownika
Mao Atatsuke
Posty: 4731
Rejestracja: pn, 3 wrz 2012, 22:02
Płeć: Mężczyzna
Wioska: Konohagakure
Ranga: S. Jounin
Wiek Postaci: 32
Siła: Yon Kaishi
Wytrzymałość: Yon Kaishi
Szybkość: Yon Kaishi ++
Zręczność: Go Kaishi
Kontrola Chakry: Yon Kaishi
Zasoby Chakry: Yon Kaishi
Potencjał Genjutsu: Yon Kaishi ++
Kontrola KG: Yon Kaishi
Kontrola Katon: San Kaishi
Kontrola Doton: San Kaishi
Walka Wręcz: Yon Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&t=11534&p=284866#p284866

Re: Szklarnia w Kiri

Post autor: Mao Atatsuke » pt, 19 paź 2018, 09:36

Ty masz tutaj wszystkie rośliny? Nie przeczytałem całego bo nie mam czasu teraz ale zastanawia mnie czy musisz wszystkie sam przynieść żeby chorować czy od początku wszystkie są. Pospolite i rzadkie.

Awatar użytkownika
Yamado Koori
Posty: 1262
Rejestracja: wt, 10 wrz 2013, 09:23
Płeć: Mężczyzna
Wioska: Kirigakure no Sato
Ranga: Jounin
Wiek Postaci: 16
Siła: San Kaishi
Wytrzymałość: Yon Kaishi
Szybkość: San Kaishi
Zręczność: Ni Kaishi
Kontrola Chakry: Yon Kaishi +
Zasoby Chakry: Ni Kaishi +
Potencjał Genjutsu: Ni Kaishi
Kontrola Doton: Ni Kaishi
kontrola_suiton: San Kaishi +
KP: http://ninjagaiden.xaa.pl/viewtopic.php ... 1a9aca23d9

Re: Szklarnia w Kiri

Post autor: Yamado Koori » pt, 19 paź 2018, 13:34

Sam muszę je przynieść lub kupić
Lvl 2 Wytrzymałości Psychicznej,
Lvl 3 Tworzenie Trucizn,
Lvl 1 Tworzenie Pigułek Wzmacniających,
Lvl 1 Sztuka Pieczętowania

Awatar użytkownika
Mao Atatsuke
Posty: 4731
Rejestracja: pn, 3 wrz 2012, 22:02
Płeć: Mężczyzna
Wioska: Konohagakure
Ranga: S. Jounin
Wiek Postaci: 32
Siła: Yon Kaishi
Wytrzymałość: Yon Kaishi
Szybkość: Yon Kaishi ++
Zręczność: Go Kaishi
Kontrola Chakry: Yon Kaishi
Zasoby Chakry: Yon Kaishi
Potencjał Genjutsu: Yon Kaishi ++
Kontrola KG: Yon Kaishi
Kontrola Katon: San Kaishi
Kontrola Doton: San Kaishi
Walka Wręcz: Yon Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&t=11534&p=284866#p284866

Re: Szklarnia w Kiri

Post autor: Mao Atatsuke » pt, 19 paź 2018, 13:41

W takim razie, ja nie mam żadnych ale. Dla mnie cała inwestycja jest OK.

Awatar użytkownika
Akarai Tazaru
Posty: 3953
Rejestracja: ndz, 22 lis 2015, 16:50
Płeć: Mężczyzna
Wioska: Kumogakure no Sato
Ranga: Jōnin, Raikage
Wiek Postaci: 28
Siła: Yon Kaishi
Wytrzymałość: San Kaishi
Szybkość: San Kaishi
Zręczność: San Kaishi
Kontrola Chakry: San Kaishi
Zasoby Chakry: San Kaishi
Potencjał Genjutsu: Ni Kaishi
Kontrola KG: San Kaishi
Kontrola Raiton: San Kaishi
kontrola_suiton: San Kaishi
Walka Wręcz: San Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&p=259381#p259381

Re: Szklarnia w Kiri

Post autor: Akarai Tazaru » pn, 22 paź 2018, 15:22

W sumie nie sądziłem, że to będzie na taką skalę xD Fakt faktem, początkowo nie będzie przynosić kokosów, ale w ostatecznej formie wydaje mi się, że taka liczba pracowników jest za mała, ewentualnie opłata za ich pracę, żeby się nie rozdrabniać na kolejnych npc.

Druga sprawa, jak sobie przeliczyłem, jaką wartość wg. tych cen miałyby rośliny, to jest ich o wiele wiele za dużo.

1.760.000 rou per miesiąc przy maksymalnej ilości w szklarni (nie mówię o dochodach, tylko o ich wartości)

Liczyłem jak za same pospolite, a rzadkie kosztują jeszcze więcej... także hehe za dużo.

Na początku wyceniłem to nisko, bo nie widziałem jakie to może przynieść dochody, ale w obecnym wymiarze, jest to inwestycja na co najmniej 500.000 rou. Ceny roślin natomiast... cóż. Pospolite ustaliłbym na 50-100 rou a rzadkie na maks 500/szt.

Czas budowy ze względu na technologię i wielkość inwestycji ustaliłbym na 30 dni. (czas maksymalny)

Co do samych dochodów - pierwsze są zależne od zakupów graczy, jak zostało opisane, kolejne 100 idzie do skarbu kiri ale co... że rośliny idą do skarbu, czy pieniądze uzyskane z ich sprzedaży? Dla npc, sprzedaż takich roślin nie powinna przekroczyć 25 rou/szt. miesięcznie za pospolite i 100 rou/szt. rzadkich.
Co do ostatnich 100 roślin, to ich cena jest ustalana z danym krajem na misji. Tyle ile ugrasz, za tyle je dany kraj kupi, jednak powiedzmy, że nie mogą one przekraczać 200 rou/szt. za pospolite i 1000 rou/szt. za rzadkie. Jednakze IM WIEKSZA karawana tym większa trudność misji. Wartość ładunku do 100.000 rou to misja C. Do 100.000-500.000 misja B, 500.000-1.500.000 misja A. 1.500.000 misja S.

Utrzymanie szklarni będzie kosztować 10.000 per miesiąc.
▌Wytrzymałość Psychiczna - Poziom 2 ▌Szybkie Wiązanie Pieczęci - Poziom 2 ▌Czytanie Śladów - Poziom 1 ▌
▌Kowal - Poziom 1 ▌Perswazja - Poziom 1 ▌Sztuka Pieczętowania - Poziom 1 ▌Sztuka Kamuflarzu - Poziom 1 ▌


Obrazek

Awatar użytkownika
Mao Atatsuke
Posty: 4731
Rejestracja: pn, 3 wrz 2012, 22:02
Płeć: Mężczyzna
Wioska: Konohagakure
Ranga: S. Jounin
Wiek Postaci: 32
Siła: Yon Kaishi
Wytrzymałość: Yon Kaishi
Szybkość: Yon Kaishi ++
Zręczność: Go Kaishi
Kontrola Chakry: Yon Kaishi
Zasoby Chakry: Yon Kaishi
Potencjał Genjutsu: Yon Kaishi ++
Kontrola KG: Yon Kaishi
Kontrola Katon: San Kaishi
Kontrola Doton: San Kaishi
Walka Wręcz: Yon Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&t=11534&p=284866#p284866

Re: Szklarnia w Kiri

Post autor: Mao Atatsuke » pn, 22 paź 2018, 15:49

Jestem jak najbardziej za taką ceną. Nie widzę opcji żeby kosztowało to mniej.

Pytanko jeszcze, czy do takich karawan można wynajmować graczy do ochrony i czy liczyłyby się jako fabularne misje czy jak?

Awatar użytkownika
Yamado Koori
Posty: 1262
Rejestracja: wt, 10 wrz 2013, 09:23
Płeć: Mężczyzna
Wioska: Kirigakure no Sato
Ranga: Jounin
Wiek Postaci: 16
Siła: San Kaishi
Wytrzymałość: Yon Kaishi
Szybkość: San Kaishi
Zręczność: Ni Kaishi
Kontrola Chakry: Yon Kaishi +
Zasoby Chakry: Ni Kaishi +
Potencjał Genjutsu: Ni Kaishi
Kontrola Doton: Ni Kaishi
kontrola_suiton: San Kaishi +
KP: http://ninjagaiden.xaa.pl/viewtopic.php ... 1a9aca23d9

Re: Szklarnia w Kiri

Post autor: Yamado Koori » pn, 22 paź 2018, 17:05

Cena ten inwestycji poskładała mnie jak stoliki z Ikei. Dobra to może zrobię to tak, zmniejsze produkcję w szklarni, czyli np. 50 sztuk pospolitych czyli wyjdzie 200 w miesiącu a rzadkich zasadzi się 25 czyli wyjdzie 50 na miesiąc. Co do roślin do skarbu państwa to chodziło mi o fabularne rozwiązanie tego, czyli podczas wojny, zniszczenia szklarni nie trzeba będzie ponownie szukać roślin po świecie. Co do ich cen mogę się zgodzić, bo to w sumie naprawdę za dużo wyszło. Co wy na to?
Lvl 2 Wytrzymałości Psychicznej,
Lvl 3 Tworzenie Trucizn,
Lvl 1 Tworzenie Pigułek Wzmacniających,
Lvl 1 Sztuka Pieczętowania

Awatar użytkownika
Mao Atatsuke
Posty: 4731
Rejestracja: pn, 3 wrz 2012, 22:02
Płeć: Mężczyzna
Wioska: Konohagakure
Ranga: S. Jounin
Wiek Postaci: 32
Siła: Yon Kaishi
Wytrzymałość: Yon Kaishi
Szybkość: Yon Kaishi ++
Zręczność: Go Kaishi
Kontrola Chakry: Yon Kaishi
Zasoby Chakry: Yon Kaishi
Potencjał Genjutsu: Yon Kaishi ++
Kontrola KG: Yon Kaishi
Kontrola Katon: San Kaishi
Kontrola Doton: San Kaishi
Walka Wręcz: Yon Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&t=11534&p=284866#p284866

Re: Szklarnia w Kiri

Post autor: Mao Atatsuke » pn, 22 paź 2018, 18:34

Jak dla mnie zmniejszenie o 50% produkcji i inwestycji całej to spadek ceny o połowę. Czyli wiadomo, jak zmniejszysz o 75% to tak samo cena. Aczkolwiek jeszcze zostaje ta sprawa karawan, bo mnie ciekawi.

Awatar użytkownika
Kenjimon
Posty: 6279
Rejestracja: wt, 14 kwie 2015, 22:34
Płeć: Mężczyzna
Organizacja: 7MM, Sekuto Chi
Wioska: Kirigakure no Sato
Ranga: Mizukage
Wiek Postaci: 25
Siła: Yon Kaishi
Wytrzymałość: Yon Kaishi
Szybkość: Roku Kaishi
Zręczność: Yon Kaishi ++
Kontrola Chakry: San Kaishi ++
Zasoby Chakry: Go Kaishi
Potencjał Genjutsu: San Kaishi
Kontrola KG: Go Kaishi
Kontrola Fūton: Roku Kaishi
Kontrola Raiton: Yon Kaishi
Kontrola Doton: Yon Kaishi
Walka Wręcz: Yon Kaishi
KP: viewtopic.php?p=206069#p206069
Lokalizacja: Kaer Morhen

Re: Szklarnia w Kiri

Post autor: Kenjimon » czw, 25 paź 2018, 09:14

Akarai Tazaru pisze:W sumie nie sądziłem, że to będzie na taką skalę xD Fakt faktem, początkowo nie będzie przynosić kokosów, ale w ostatecznej formie wydaje mi się, że taka liczba pracowników jest za mała, ewentualnie opłata za ich pracę, żeby się nie rozdrabniać na kolejnych npc.

Druga sprawa, jak sobie przeliczyłem, jaką wartość wg. tych cen miałyby rośliny, to jest ich o wiele wiele za dużo.

1.760.000 rou per miesiąc przy maksymalnej ilości w szklarni (nie mówię o dochodach, tylko o ich wartości)

Liczyłem jak za same pospolite, a rzadkie kosztują jeszcze więcej... także hehe za dużo.

Na początku wyceniłem to nisko, bo nie widziałem jakie to może przynieść dochody, ale w obecnym wymiarze, jest to inwestycja na co najmniej 500.000 rou. Ceny roślin natomiast... cóż. Pospolite ustaliłbym na 50-100 rou a rzadkie na maks 500/szt.

Czas budowy ze względu na technologię i wielkość inwestycji ustaliłbym na 30 dni. (czas maksymalny)

Co do samych dochodów - pierwsze są zależne od zakupów graczy, jak zostało opisane, kolejne 100 idzie do skarbu kiri ale co... że rośliny idą do skarbu, czy pieniądze uzyskane z ich sprzedaży? Dla npc, sprzedaż takich roślin nie powinna przekroczyć 25 rou/szt. miesięcznie za pospolite i 100 rou/szt. rzadkich.
Co do ostatnich 100 roślin, to ich cena jest ustalana z danym krajem na misji. Tyle ile ugrasz, za tyle je dany kraj kupi, jednak powiedzmy, że nie mogą one przekraczać 200 rou/szt. za pospolite i 1000 rou/szt. za rzadkie. Jednakze IM WIEKSZA karawana tym większa trudność misji. Wartość ładunku do 100.000 rou to misja C. Do 100.000-500.000 misja B, 500.000-1.500.000 misja A. 1.500.000 misja S.

Utrzymanie szklarni będzie kosztować 10.000 per miesiąc.
Jak już tak oceniłeś szklarnię w Kiri to musisz zająć się polami uprawnymi w Konoha, które akceptowałem jo, a w dodatku wyznaczyć im cenę za rośliny, czego nie zrobiłem.
- Saru no Kaido -
Pokaż/Ukryj:
Mistrzostwo technik klonowania [1 lvl], Szybkie Wiązanie Pieczęci [2 lvl], Wytrzymałość Psychiczna [2 lvl], Fūinjutsu [2 lvl], Aktorstwo[1 lvl], Tropienie [1 lvl]

Kenji|Shiroyasha|Myśl

Obrazek

Awatar użytkownika
Akarai Tazaru
Posty: 3953
Rejestracja: ndz, 22 lis 2015, 16:50
Płeć: Mężczyzna
Wioska: Kumogakure no Sato
Ranga: Jōnin, Raikage
Wiek Postaci: 28
Siła: Yon Kaishi
Wytrzymałość: San Kaishi
Szybkość: San Kaishi
Zręczność: San Kaishi
Kontrola Chakry: San Kaishi
Zasoby Chakry: San Kaishi
Potencjał Genjutsu: Ni Kaishi
Kontrola KG: San Kaishi
Kontrola Raiton: San Kaishi
kontrola_suiton: San Kaishi
Walka Wręcz: San Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&p=259381#p259381

Re: Szklarnia w Kiri

Post autor: Akarai Tazaru » czw, 25 paź 2018, 09:43

Jak zmniejszasz wszystko o połowę, wtedy równolegle jest:

Koszt budowy: 250.000 rou
Ceny roślin: 50-100 rou/szt. - Pospolite | 500 rou/szt. rzadkie
Czas budowy: 30 dni
Nieprzekraczalne ceny w handlu z innym krajem (na misji): 200 rou/szt. - Pospolite | 1000 rou/szt.

Im większa karawana tym większa trudność misji. Wartość ładunku do 100.000 rou to misja C. Do 100.000-500.000 misja B, 500.000-1.500.000 misja A. 1.500.000 misja S.

Utrzymanie szklarni będzie kosztować 5.000 per miesiąc.

Odnośnie pytania co do ochrony karawan, dlaczego nie? Jeśli cię ktoś wynajmie, możesz pójść na taką misje zamiast tej osoby i dodatkowo chronić karawanę. Na karawanę można rzucić tak samo jak na przypadkowe spotkanie, co do szansy na trafienie na nią... zależy od wielkości. Wielkość karawany na poziomie D jest równa szansie rzutu na genina itd.
Kenji pisze:Jak już tak oceniłeś szklarnię w Kiri to musisz zająć się polami uprawnymi w Konoha, które akceptowałem jo, a w dodatku wyznaczyć im cenę za rośliny, czego nie zrobiłem.
Sprawdzę, jak znajdę chwilkę i ochotę.
▌Wytrzymałość Psychiczna - Poziom 2 ▌Szybkie Wiązanie Pieczęci - Poziom 2 ▌Czytanie Śladów - Poziom 1 ▌
▌Kowal - Poziom 1 ▌Perswazja - Poziom 1 ▌Sztuka Pieczętowania - Poziom 1 ▌Sztuka Kamuflarzu - Poziom 1 ▌


Obrazek

Awatar użytkownika
Kenjimon
Posty: 6279
Rejestracja: wt, 14 kwie 2015, 22:34
Płeć: Mężczyzna
Organizacja: 7MM, Sekuto Chi
Wioska: Kirigakure no Sato
Ranga: Mizukage
Wiek Postaci: 25
Siła: Yon Kaishi
Wytrzymałość: Yon Kaishi
Szybkość: Roku Kaishi
Zręczność: Yon Kaishi ++
Kontrola Chakry: San Kaishi ++
Zasoby Chakry: Go Kaishi
Potencjał Genjutsu: San Kaishi
Kontrola KG: Go Kaishi
Kontrola Fūton: Roku Kaishi
Kontrola Raiton: Yon Kaishi
Kontrola Doton: Yon Kaishi
Walka Wręcz: Yon Kaishi
KP: viewtopic.php?p=206069#p206069
Lokalizacja: Kaer Morhen

Re: Szklarnia w Kiri

Post autor: Kenjimon » wt, 17 wrz 2019, 07:05

Wykorzystuję kupon żnikowy na 25% do 1kk rou, więc cena spada z 250 000 na 187 500, które wykorzystuje z kasy wioski - dziś zaczynamy budowę 17.09.2019.
- Saru no Kaido -
Pokaż/Ukryj:
Mistrzostwo technik klonowania [1 lvl], Szybkie Wiązanie Pieczęci [2 lvl], Wytrzymałość Psychiczna [2 lvl], Fūinjutsu [2 lvl], Aktorstwo[1 lvl], Tropienie [1 lvl]

Kenji|Shiroyasha|Myśl

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inwestycje”