Nakahara Enji

Baza danych obejmująca wszelkie informacje na temat postaci graczy z każdej kategorii. Całość podzielona jest na sekcje przeznaczone kolejno dla bohaterów shinobi, towarzyszy głównych, samurajów, mieszkańców oraz npc. W tym dziale możecie odnaleźć wszystko na temat poszczególnych postaci, które przemierzają świat shinobi, a także tych które dawno go opuściły.
Awatar użytkownika
Enji Nakahara
Posty: 1908
Rejestracja: śr, 1 kwie 2015, 09:01
Płeć: Mężczyzna
Wioska: brak
Ranga: Tokubetsu Chunin
Wiek Postaci: 64
Siła: Ni Kaishi
Wytrzymałość: Ni Kaishi
Szybkość: Ni Kaishi
Zręczność: Go Kaishi +
Kontrola Chakry: Ni Kaishi
Zasoby Chakry: Ni Kaishi
Potencjał Genjutsu: Ni Kaishi
Kontrola KG: Ni Kaishi
Kontrola Fūton: Ichi Kaishi
Kontrola Katon: Ichi Kaishi
Walka Wręcz: Ni Kaishi
KP: viewtopic.php?p=295725#p295725

Nakahara Enji

Post autor: Enji Nakahara » pn, 13 sty 2020, 22:19

Obrazek


IMIĘ: Enji
NAZWISKO: Nakahara
PSEUDONIM: Seiryū (西龍 - zachodni smok)
PŁEĆ: Mężczyzna
RANGA: Tokubetsu Chunin
STATUS: Emerytowany Shinobi (uznany za zmarłego)
KLAN: Pakura
KEKKEI GENKAI: Shakuton
NATURA CHAKRY: Obrazek Katon, Obrazek Futon
POCHODZENIE: Sunagakure no Sato
LOJALNOŚĆ: -
ORGANIZACJA: -
RANGA DODATKOWA:
WIEK: 64
WZROST I WAGA: 174/104.5

Obrazek

APARYCJA: Enji lata świetności ma już zdecydowanie za sobą. Niegdyś najsilniejszy shinobi z Sunagakure, nie przypominał w niczym swego dawnego ja. Dwadzieścia lat na emeryturze zrobiło swoje i aktualnie wyglądał po prostu jak sympatyczny starszy pan. Zgodnie ze starodawną modą, której już nikt nie pamiętał, przednią część czaszki miał wygoloną (a przynajmniej tak wszystkich zapewniał), podczas gdy z tyłu włosy opadały bujną kaskadą, kończąc się gdzieś na wysokości łopatek. Do tego gęsta i zadbana broda, którą Enji regularnie przycina. Dawniej nosił też mały kucyk, symbol wojownika, jednak aktualnie z tego zrezygnował - porzucił walkę, na ten moment był już tylko herbaciarzem, co zostawiło wyraźne piętno w postaci pięknego, dorodnego brzuszka. Prócz tego nic się już specjalnie nie wyróżniało, ot typowy wioskowy dobroduszny i wiecznie uśmiechnięty staruszek.
UBIÓR: Jak na obrazku
CECHY CHARAKTERU: Dziesiątki lat na karku mocno wpłynęły na charakter Enjiego. Niegdysiejsza legenda Suny, potężny i groźny wojownik, jest aktualnie bardzo pogodnym i uprzejmym staruszkiem, który na codzień z radością korzysta ze swojej emerytury - spokojnie możnaby go nazwać hedonistą. Cechuje go niezwykłe opanowanie - praktycznie nie da się go wytrącić z równowagi; jego pogoda ducha bywa zaraźliwa, dzięki czemu łatwo zjednuje sobie ludzi, w dodatku jest też bardzo empatycznym człowiekiem - potrafi doskonale zrozumieć problemy, które mącą w głowach innych ludzi i zazwyczaj stara się im pomóc, wesprzeć dobrym słowem, czy choćby poczęstować odpowiednią herbatą. Jeśli zaś chodzi o to ostatnie, to Enji jest prawdziwym królem. Sam jest absolutnie i beznadziejnie zakochany w tymże aromatycznym napoju, przez co sztuke jego parzenia opanował do perfekcji.
Staruszek ma dosyć konfliktów. Dziwi się zapalczywym ludziom, iż Ci nie widzą bezsensowności swoich działań, jednak zdaje sobie sprawę z własnej słabosci; wie że jest zbyt maluczki, by cokolwiek zmienić. Będąc jednak wiernym swym przekonaniom, porzucił ścieżkę wojownika - w każdy możliwy sposób stara się uniknąć walki, a jesli jest do niej zmuszony, to koncentruje się na tym, by swego oponenta w miare możliwości nie skrzywdzić.
Mimo swej hedonistycznej natury, Enji jest zdolny do poświęceń. W głębi serca zdaje sobie sprawę, iż nastały mroczne czasy i wie, że jego zdolności mogą być gdzieś potrzebne, jednak po cichu liczy na to, że potężni tego świata dadzą sobie radę bez niego. Co tu dużo mówić - zwyczajnie pasuje mu aktualne życie.
Obrazek


FIZYCZNE:
  • Siła: Ni Kaishi
    Wytrzymałość: Ni Kaishi
    Szybkość: Ni Kaishi
    Zręczność:* Go Kaishi
    Walka Wręcz: Ni Kaishi
DUCHOWE:
  • Potencjał Genjutsu: Ni Kaishi
    Kontrola Chakry: Ni Kaishi
    Zasoby chakry: Ni Kaishi
    Katon: Ichi Kaishi
    Fuuton: Ichi Kaishi
    Kekkei Genkai: San Kaishi
Pokaż/Ukryj:
Obrazek


UMIEJĘTNOŚCI DODATKOWE:
Senryaku-ka - Strateg
Najpierw pomyśli i przeanalizuje nim zacznie działać. Robi to niezwykle szybko dzięki naturalnej dedukcji, dzięki czemu mimo początkowo przegranego położenia, może cało wyjść z opresji. Mówiąc krótko - Twój zmysł taktyczny jest ponadprzeciętny.
Kyou – Oburęczność
Prawa? Lewa? A czy to ma znaczenie? Dla Ciebie każda ręka jest dobra. Nie ma znaczenia, w której ręce trzymasz broń, zawsze Twoje ataki są tak samo precyzyjne jak w tej drugiej.
Masutā shokunin - Arcymistrz rzemieślnictwa (od Mikołaja)
Jesteś absolutnym mistrzem w przemyśle wytórniczym i czego byś nie próbował zrobić, wychodzi Ci to świetnie. Raz na jakiś czas masz też przybłysk geniuszu, dzięki czemu możesz stworzyć przedmiot lepszy niż inne (raz na każdą rangę możliwość stworzenia przedmiotu wyższej klasy niż na to wykazuje nasz aktualny limit. Osobno liczone zarówno dla kowala, płatnerza, jak i cieśli).
TALENT WRODZONY:
  • Tai: S
    Nin: A
    Gen: D
STYL WALKI: Ketsuki naeshi

SPECJALIZACJE: PAKT ZE ZWIERZĘTAMI: -

BIJUU/PIECZĘĆ/INNE:
  • Zgodność z Naturalną Energią = 86% - wylosowane przez Mizuno Uchiha
  • Kanpekina senshi
INNE UMIEJĘTNOŚCI:
  • Wytrzymałość Psychiczna [poziom 2]
    Kowal [poziom 2] (darmowa rzemieślnicza)
    Płatnerz [poziom 2]
    Cieśla [poziom 1]
    Alchemik [poziom 1]
    Szybkie wiązanie pieczęci [poziom 2]
    Aktorstwo [poziom 1]
    Perswazja [poziom 2]
13/30 pkt

Obrazek


PRZY SOBIE:
Pokaż/Ukryj:
PLECAK:
Pokaż/Ukryj:
POJEMNIK NA BROŃ:
Pokaż/Ukryj:
NA SOBIE:
Pokaż/Ukryj:
KABURA NA UDO:
Pokaż/Ukryj:
ZAPIEECZĘTOWANE:

PIENIĄDZE: 1000 rou
Pokaż/Ukryj:
DEPOZYT:
Pokaż/Ukryj:
PRZEPISY:

Obrazek


TAIJUTSU: NINJUTSU: GENJUTSU: KLANOWE:
  • D | Kajōsatsu
    B | Jōkitaiyō no jutsu
KATON:
FUUTON:
Obrazek


ROZLICZENIA:
  • Punkty Fabuły:
Pokaż/Ukryj:
  • OBECNIE – 93 pkt.
    RAZEM – 93 pkt.
OSIĄGNIĘCIA:
  • • Pracuś (Nauczenie się wszystkich jutsu rangi E).
    • Chłonny Mózg (Zdanie akademii w tydzień od rozpoczęcia nauki).
    • Aniołeczek (Wyjątkowo grzeczny uczeń z postami o dobrej jakości).
    • Pojęty Uczeń (Nauka każdego jutsu w akademii w jednym poście)
    • Wyróżniam się (Minimum jedna charakterystyczna i widoczna blizna, znamię, tatuaż lub inny znak na ciele)
    • Kolekcjoner Osiągnięć (Minimum 5 osiągnięć na koncie naszej postaci)
    • Boski Miszcz I(Osiągnięcie wszystkich statystyk na max)
    • Boski Miszcz II(Osiągnięcie wszystkich statystyk na max)
    • Zapał do pracy (Wykonanie 10 misji rangi D)
    • Jestem lubiany (Tylko dla graczy pozostających w wiosce. Fabularnie polubiło cie przynajmniej 5 postaci)
    • Wieczny Gennin (Przebywanie na randze gennina przez czas 8 miesięcy)
    • Umiejętny Farciarz (Zdanie egzaminu na Chunnin'a za pierwszym podejściem)
    • Nieskalany (ukończenie egzaminu na genina, bez najmniejszego zadrapania)
    • Kolekcjoner (Posiadanie minimum czterech artefaktów)
    • I Ty Brutusie przeciwko mnie... (Zostań zdradzony przez osobę, którą uważałeś za bardzo bliską sercu)
    • Twórca Technik (Minimum 5 stworzonych własnych technik)
    • Pomysłodawca (Co najmniej 3 zaakceptowane pomysły)
    • Pisarz I (1000 postów)
    • Stara Gwardia (Granie na forum przez minimum 2 lata)
    • Fabularny Gracz (Zdobycie 1400 PF ogółem)
    • Fabularny Maestro (Wykonaj przynajmniej jedno błyskotliwe i niepowtarzalne fabularne zagranie, np. uczyń szpiega z własnego przeciwnika, zastrasz Kage, by ten wykonał Twoje rozkazy)
    • Dużo Osiągnąłem (Posiadanie minimum 20 osiągnięć na naszym koncie)
    • Bogacz (Uzbieranie 100.000 rou, nie wliczając pobranych pieniędzy ze skarbca
POZNANE POSTACI:
Pokaż/Ukryj:
NINDO:
Siła nie musi oznaczać przemocy. Żeby być wojownikiem, nie musisz kierować się prawem pięści.

Obrazek


Rangi D - 10
Rangi C - 10
Rangi B - 3
Rangi A - 0
Rangi S - 0

SPECJALNE WYDARZENIA:
    Obrazek
    Słowa/Myśli


    Styl walki


    Umiejętności:
    Pokaż/Ukryj:

    ODPOWIEDZ

    Wróć do „Karty Postaci”