
Dołączył(a): Wt, 23 sty 2018, 05:46 Posty: 155
Płeć: Mężczyzna
Wioska: Kiri
Ranga: Genin
Pkt. Rozwoju: 0
Wiek Postaci: 24
Siła: Ichi Kaishi
Wytrzymałość: Ichi Kaishi
Szybkość: Ichi Kaishi
Zręczność: Ichi Kaishi
Kontrola Chakry: Ichi Kaishi
Zasoby Chakry: Ichi Kaishi
Potencjał Genjutsu: Ichi Kaishi
Kontrola KG: Ichi Kaishi
Kontrola Raiton: Ichi Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&t=11653
|
|
*Imię: Dragomir
Pseudonim: Baku
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 24 lata
Klan: Gari
Kekkei Genkai: Bakuton
Natura Chakry: Raiton
Status Społeczny: Shinobi
Ranga: Genin
Lojalność: Kirigakure no Sato, Ukryta Mgła
Pochodzenie: Bliżej nieznane tereny zamorskie

APARYCJA Wygląd: Baku jest typowo domyślnym kolesiem, wywodzącym się z długiej linii typowo domyślnych kolesi. Prawie wszystko w jego wyglądzie jest typowe i domyślne .. nie żeby było w tym coś złego. Haha, .. a tak na poważnie, Baku to bez wątpienia mężczyzna o przeważnie krótko ostrzyżonych blond włosach oraz niebieskich oczach. Nie wyróżnia się znacznie z tłumu z powodu przeciętnej twarzy o trójkątnym kształcie, zrównoważonej sylwetki i niedużego wzrostu. Jest mezomorfikiem, dzięki czemu łatwo sobie radzi w kwestiach sprawności fizycznej. Porusza się nieprzesadnie pewnym krokiem, a dzięki dbałości o odpowiednie tempo ruchu, nigdy się nie spóźnia. Raczej jest oszczędny w ukazywaniu emocji, choć to zależy od humorku. Nosi niewielkie, popalone blizny na przestrzeni prawej ręki, będące pozostałością po nieudolnym uwolnieniu Bakutona. Ubiera się raczej w stylu swojego dawnego środowiska. Nie znosi krótkich spodenek, przez co najczęściej można go zobaczyć w spodniach jeansowych, dresowych lub bojówkach. Koszulki preferuje w niezbyt wyróżniających się kolorach, czyli wszelkich wyblakłych i ciemnych, choć przykuwa szczególną sympatię do zieleni, brązu i odcieni szarości. Rzadko kiedy chodzi w kurtkach czy bluzach. Buty też woli normalne od sandałów. W załączniku (pod gwiazdeczką) przybliżony wygląd. * Dobra, żartuję. Ten już jest prawdziwy. *
Wzrost: 174cm Waga: 78kg
Osobowość: ○ Lubi "głośną muzykę". ○ Nosi ślady niecierpliwego cynika. ○ Bywa impulsywny i nieokrzesany. ○ Żartowniś. Uwielbia czarny humor. ○ Jest sympatykiem ostrych przypraw. ○ Ciekawski. Wie, gdzie trafi po śmierci. ○ Człowiek o silnym kręgosłupie moralnym. ○ Wspaniały kompan do bitki, jak i do wypitki. ○ Pozornie cichy na zewnątrz, lecz głośny w środku. ○ Otwarty dla wszystkich, którzy nie kolidują z jego wartościami. ○ Tolerancyjny. Do momentu, aż jakiś facet nie złapie go za dupę. ○ Ceni sobie takie hasła, jak waleczność, dyscyplina i determinacja. ○ W sytuacjach stresowych wykazuje się dziwacznym poczuciem humoru. ○ Jego śmiałość i szczerość nie jednokrotnie były powodem wielu konfliktów. ○ Ciężko jednoznacznie określić jego charakter z racji tego, że jest ambiwertykiem.

UMIEJĘTNOŚCI Umiejętność Dodatkowa: 16. Senryaku-ka - Strateg. Najpierw pomyśli i przeanalizuje nim zacznie działać. Robi to niezwykle szybko za sprawą naturalnej dedukcji, dzięki której mimo początkowo przegranego położenia, może cało wyjść z opresji. Mówiąc krótko - Twój zmysł taktyczny jest ponadprzeciętny. @Kenji
Styl Walki: Gōken
Specjalizacja: brak
Pakt Zwierzęcy: brak
Talent Wrodzony: brak
Inne Umiejętności: 5/30
○ Pirotechnika I* Ulubiona profesja rzemieślnicza. ○ Wytrzymałość Psychiczna I ○ Sztuka Pieczętowania I ○ Sztuka Kamuflażu I ○ Czytanie Śladów I ○ Kradzieże I

WYPEŁNIONE MISJE Kategorii D: 9 Kategorii C: 1 Kategorii B: 0 Kategorii A: 0 Kategorii S: 0
Szczegóły:
Specjalne Wydarzenia: brak

ATRYBUTY Siła: 1 Kaishi[*] Szybkość: 1 Kaishi[*] Zręczność: 1 Kaishi[*] Wytrzymałość: 1 Kaishi [*]
Zasoby Chakry: Przyzwoite (1) Kontrola Chakry: 1 Kaishi [*] Kontrola Natury Chakry: ○ Raiton 1 Kaishi [*] Potencjał Genjutsu: 1 Kaishi [*]
Kontrola Kekkei Genkai: 1 Kaishi [*] Walka Wręcz: 0 Kaishi

EKWIPUNEK Przy sobie ○ Opaska Kiri schowana do tylnej kieszeni. W dupie mam politykę tak samo, jak przeznaczenie. ○ Typowo domyślne ubranie.
Pojemnik ○ 5x Kunai ○ 5x Shuriken ○ Atomówka na czarną godzinę, bo nigdy nie wiadomo, komu co zacznie odpierdalać.
Rou: 3530
Depozyt: ○ Kruszynka złota o wadze około sześciu gram [*] Trzymam dla sentymentu po tamtym wkurwiającym gościu .. PS. GDZIE TO SIĘ SPRZEDAJE? ○ Ciemnozielony płaszcz w szarobrązowe plamy [*]
Receptury: brak Zapieczętowane: brak

ASORTYMENT TECHNIK Taijutsu: ○ Wszystkie; E [*]
Ninjutsu: ○ Hea no Jutsu; D [*] ○ Wszystkie; E [*]
Genjutsu: ○ Wszystkie; E [*]
Fūinjutsu ○ Shīru no Jutsu; D [*]
Klanowe: brak Własne: brak

DODATKOWE INFORMACJE Droga: Aby trafić w cel należy mierzyć nieco wyżej ponad niego.
Choroby: brak poza tym, że jest uczulony na ludzką głupotę i wkurwiających ludzi. Fobie: brak poza tym, że boi się swojej lewej ręki, gdy się wkurwi.
Punkty Sławy: 15
Punkty Rozwoju: 154
Punkty Fabularne: 160
Osiągnięcia: ○ Wyróżniam się (Minimum jedna charakterystyczna i widoczna blizna, znamię, tatuaż lub inny znak na ciele) ~ +1 PR ○ Aniołeczek / Urwis (Wyjątkowo grzeczny / trudny do ułożenia uczeń z postami o dobrej jakości) ~ +2 PR ○ Dziecko geniusz (Naprawdę wysoka jakość postów w akademii) ~ +3 PR ○ Pojętny uczeń (Zaliczenie techniki w akademii jednym postem) ~ +2 PR ○ Nieskalany (Ukończenie egzaminu na genina, bez najmniejszego zadrapania) ~ +1 PS ○ Kolekcjoner Osiągnięć (Minimum 5 osiągnięć na koncie naszej postaci) ~ +15 PR

WIEDZA Poznane osoby: brak
Poznane klany: ○ Gari - Klan, z którego się wywodzę. Nie wiem o nim za wiele poza tym, co opowiedział mi dziadek. Niegdyś ponoć istniał korpus wojowników z wioski kamienia, którzy posiadali szczególną krew i posługiwali się uwolnieniem wybuchu, ale wiedza o tym, czy w dalszym ciągu są aktywni, jest mi obca.
Poznane miejsca: ○ Kirigakure no Sato; Mizu no Kuni

BIOGRAFIA Dragomir jest najstarszym synem pary, żyjącej na dalekich obszarach zamorskich z dala od polityki shinobi. Podobnie jak rodzice, nie przejawiał zdolności do manipulowania chakrą. Dzieciństwo miał spokojne, czego nie można powiedzieć o burzliwym okresie dojrzewania. Rozwód rodziców spowodował u niego problemy edukacyjne i społeczne sprawiając, że młody Drago obracał się w podejrzanym towarzystwie.
Spokój przynosił mu pobyt u dziadków ze strony ojca. Uważał, że gdyby nie oni, zszedłby na złą drogę. Byli dla niego wzorem do naśladowania, dzięki czemu wierzył w lepsze jutro tak, jak oni wierzyli w niego. Życie wywróciło mu się do góry nogami, gdy pewnego wieczoru został napadnięty przez lokalną szajkę, która doprowadziła go do poważnego uszczerbku na zdrowiu i nie wykluczone, że mógłby stracić nawet życie, gdyby na krótką chwilę, podświadomie nie przebudził wybuchowych zdolności. Pierwsze i jedyne uderzenie było chybione, a mimo to połamało rękę Drago jak gałązkę. Napastnicy prędko się zwinęli, słysząc towarzyszący temu działaniu nagły huk.
O swojej krwi i zdolnościach dowiedział się przez przypadek jakiś czas później, gdy dziadek zmieniając mu opatrunek, rozpoznał specyficzne obrażenia po nieudolnym uwolnieniu wybuchu. Dopiero wtedy opowiedział mu o swej młodości w wybuchowym korpusie, dorastaniu w wiosce kamienia i nienawiści do filozofii shinobi. Wraz z babcią uciekł za morze, stając się dezerterem, a krótko później urodził mu się syn. Zmieszany młodzian sceptycznie podchodził do tych historyjek, dopóki nie zobaczył na własne oczy, jak jego dziadek wywołał niewielką eksplozję w swojej dłoni.
Wszystko ruszyło z miejsca jak błyskawica. Już po niedługim czasie Drago całkowicie się wykurował dzięki solidnej rehabilitacji. Chłonął wiedzę jak gąbka. Pod ścisłym nadzorem dziadka, nauczył się nieznacznie kontrolować przepływ chakry, poznał swój pierwszy żywioł oraz szczątkową wiedzę zarówno o wiosce kamienia, jak i klanie Gari. Temat wciągnął go do takiego stopnia, że zaczął się poważnie zastanawiać nad podróżą do miejsca, w którym te wszystkie udziwnienia były codziennością. Stało się to rzeczywistością rok później.
Dziadek załatwił przewoźnika, którym był rdzenny mieszkaniec wioski ukrytej we mgle, jego dawny przyjaciel. Drago bardzo go polubił. Nauczył go paru słów w obcym języku, zwłaszcza przekleństw, zwyczajów, kultury oraz podstaw geograficznych miejsca, do którego zmierzali. Zrozumiał, że jego imię może być dość ciężkie do wymowy i mogło prowokować pytania, dlatego przywdział nowe. Nie zastanawiał się długo. Baku, wybuch. Pierwsze lata pobytu w Kiri uczył się tego, co rozpoczął na statku z przyjacielem dziadka. Pracował wszędzie, gdzie tylko potrzebne były dodatkowe pary rąk. Od stoczni, po pole ryżowe i magazyny. Kiedy zaczął już mówić w miarę płynnie, zapisał się do akademii shinobi.
Przygoda właśnie się rozpoczęła.
|

Słowa / Myśli i działania / Autor i czwarta ściana
Ostatnio edytowano Cz, 24 sty 2019, 15:16 przez Baku, łącznie edytowano 12 razy
|