Asakura Zaji.

Baza danych obejmująca wszelkie informacje na temat postaci graczy z każdej kategorii. Całość podzielona jest na sekcje przeznaczone kolejno dla bohaterów shinobi, towarzyszy głównych, samurajów, mieszkańców oraz npc. W tym dziale możecie odnaleźć wszystko na temat poszczególnych postaci, które przemierzają świat shinobi, a także tych które dawno go opuściły.
Awatar użytkownika
Asakura Zaji
Posty: 2721
Rejestracja: śr, 30 sty 2013, 11:41
Płeć: Kobieta
Wioska: Iwagakure no Sato
Ranga: Chuunin
Wiek Postaci: 22
Siła: Ni Kaishi
Wytrzymałość: Ni Kaishi
Szybkość: Ni Kaishi
Zręczność: Ni Kaishi ++
Kontrola Chakry: Ni Kaishi
Zasoby Chakry: San Kaishi
Potencjał Genjutsu: Ni Kaishi
Kontrola KG: Ni Kaishi ++
Kontrola Katon: Ichi Kaishi +
Kontrola Doton: Ichi Kaishi +
Walka Wręcz: Ichi Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&t=6456&p=132945#p132945
Lokalizacja: Puru?

Asakura Zaji.

Post autor: Asakura Zaji » pt, 8 lut 2013, 20:12

Amnestia!
Pokaż/Ukryj:
Obrazek


IMIĘ: Zaji.
NAZWISKO: Asakura.
PSEUDONIM:
PŁEĆ: ♀ Kobieta.
RANGA: Chunin.
STATUS: Shinobi.
KLAN: Ryotenbin.
KEKKEI TOUTA: Jinton.
NATURA CHAKRY: Obrazek Doton, Obrazek Katon.
POCHODZENIE: Tsuchi no Kuni.
LOJALNOŚĆ: Iwagakure no Sato.
ORGANIZACJA:
RANGA DODATKOWA:
WIEK: 22.
WZROST I WAGA: 149/47.

Obrazek

APARYCJA: Co w zasadzie każdy zauważa na samym początku u nowo napotkanej osoby? Zdania są podzielone; jedni powiedzą iż twarz, drudzy zwracają uwagę na kształty ciała, a jeszcze innych nawet nie interesuje wygląd, lecz dusza. Co jednak można powiedzieć o Zaji? W jej rodzinie mocno zakorzenione są takie cechy wyglądu jak duży, tak zwany kartoflany nos, krzaczaste brwi i zaprawdę niski wzrost. Dziewczyna jednak została uchroniona przez naturę; ma lekko zaokrągloną twarzyczkę, na polikach występuje trochę rumieńców, oczy są koloru złota, a nosek jest mały, nie odciągający w żaden sposób uwagi. Tak samo zresztą ma się sprawa z brwiami, którym do krzaków naprawdę wiele brakuje. Są po prostu normalne. Łagodne usta zaś zwykle ułożone są w psotliwym uśmiechu. Do tego jasna, delikatna cera; jest oczywiście pozbawiona wszelkich defektów, gdyż już dawno okres dojrzewania dziewczyna ma za sobą, ale za to znajdzie się kilka piegów. Jeśli jednak chodzi o wzrost, to w tej kwestii nie było dla niej żadnego ratunku. Użytkowniczka Jinton'u jest naprawdę niska, a przez delikatne rysy twarzy wygląda jak dziecko. Nikt nie posądził by jej o dojrzałość, tym bardziej że i w okolicach klatki piersiowej niewiele się wypatrzy. Niby coś się tam zaokrągla, ale - nie oszukujmy się - nadziei wielkich nie ma. Zresztą wyglądając jak kilkunastoletnie dziecko nie może powalać urodą dorosłej kobiety. Tym bardziej, że dziecięcy urok Zaji jest jeszcze bardziej uwydatniony przez rude, niemalże miedziane włosy. Długa grzywka zaczesana do tyłu, po boku związany nieduży warkocz, a pozostała części włosów sięga aż za pośladki. Warto również wspomnieć, iż waga dziewczyny - choć nadal mała - odbiega nieco od nieletnich, z którymi jest przez cały czas porównywana. Zaji jest bardzo szczupła, aczkolwiek kilka kilogramów więcej uwarunkowanych jest przyzwoitym stanem umięśnienia, powstałego dzięki długotrwałym treningom - choć zarysy ów mięśni i tak są ledwie widoczne.
UBIÓR: Tak jak na obrazku, jedyna różnica to opaska przewieszona na szyi.
CECHY CHARAKTERU:Od najmłodszych lat Zaji karmiona była przez najbliższych świetnością jej korzeni i genów, co przełożyło się bardzo na jej kontakty międzyludzkie; jako dziewczynka uważana była za arogancką, rozpieszczoną damulkę, która uważała się za lepszą od innych. Ta jednak w rzeczywistości zamiast marnować czas na pierdoły, wolała spędzać czas na doskonaleniu siebie; głodna wiedzy i jako urodzony prymus, zamykała się po prostu w sobie czytając różne zapiski - nawet te, które były jeszcze zbyt skomplikowane na jej młody umysł. W chwilach, gdy nie nurkowała nosem w książkach zwyczajnie ćwiczyła i trenowała pod okiem jednego z rodzicieli bądź sama, aż nie uzyskała zadowalającego efektu. Bardzo, ale to bardzo liczył się dla niej wynik końcowy, a także powodzenie misji – zawsze surowo siebie oceniała, co stało się jej małą obsesją. Wiele pracy wkładała we wszystko co robiła. Była perfekcjonistką i na ogół, jeżeli coś wykonywała, to końcowy efekt musiał być zadowalający, czy też raczej – idealny. Obraz postaci Zaji jednak, w pewnym momencie zaczął barwić się w innych kolorach, tudzież charakter użytkowniczki Jinton'u zmienił się wraz z wydarzeniami, które – ściślej mówiąc – miały miejsce podczas jednej z misji. Po lepszym zapoznaniu się bowiem z Minoru, dziewczyna zaczęła przyswajać sobie jego cechy szczególne, które wcześniej w ogóle nie łączyły się w parze z jej charakterem. Z czasem, członkini klanu Ryotenbin prawdziwie wyluzowała, stając się uosobieniem psotliwości i beztroski, a arogancja, o którą wiele razy była posądzana - owszem - zaistniała, lecz jedynie w żartobliwym kontekście. Zaprzyjaźniła się też bardziej ze snem; wcześniej, żeby nie marnować czasu na doskonalenie swoich umiejętności i zdobywania wiedzy, Zaji bardzo mało sypiała. W zasadzie kładła się tylko wtedy, kiedy było to konieczne. W chwili obecnej można ją przyłapać na ciągłym leniuchowaniu, choć do obowiązków wciąż podchodzi z dozą powagi, a do ludzi – bo warto o tym wspomnieć – zaczęła wręcz lgnąć. Zdając sobie bowiem sprawę z tego, jak nieciekawym było życie odludka, doceniła towarzystwo innych osób, a także chce, by inni jej podobni również doświadczyli z tego owej radości. Bywa więc, że dla ludzi, którzy przypadli dziewczynie do gustu jest dość natrętna, jednak wszystko to w dobrej wierze.
Obrazek


FIZYCZNE:
  • Siła: Ni Kaishi
    Wytrzymałość: Ni Kaishi
    Szybkość: Ni Kaishi
    Zręczność: Ni Kaishi ++ *
    Walka Wręcz: Ichi Kaishi
DUCHOWE:
  • Potencjał Genjutsu: Ni Kaishi
    Kontrola Chakry: Ni Kaishi
    Zasoby chakry: San Kaishi [Duże] **
    Doton: Ichi Kaishi + ***
    Katon: Ichi Kaishi + ***
    Kekkei Genkai: Ni Kaishi ++ ****
Pokaż/Ukryj:
Obrazek


UMIEJĘTNOŚĆ DODATKOWA: Akurobatto - Akrobata
Jesteś wyjątkowo wygimnastykowany. Łatwo przychodzi Ci wyplątywanie się z liny oraz uniki podczas walki. Gwiazdy, skoki, salta, przewrotki i wszystkie takie nie są dla Ciebie wysiłkiem i o dziwo zawsze lądujesz na nogach. Masz posturę akrobaty, więc tak samo jak akrobata jesteś strasznie kruchy, a gdy już zdarzy Ci się oberwać, czołgasz się do Iryonina błagając o leczenie.
TALENT WRODZONY:
  • Nin: S
    Tai: D
    Gen: A
STYL WALKI: Shuyō - hayai [poziom 2]

SPECJALIZACJE:
  • Higasa Dansu
    Kekkei Genkai Seido
PAKT ZE ZWIERZĘTAMI: Pakt z Lisami

BIJUU/PIECZĘĆ/INNE:

INNE UMIEJĘTNOŚCI:
  • Odbijanie pocisków [poziom 2]
    Wytrzymałość psychiczna [poziom 2]
    Sztuka pieczętowania [poziom 2]
    Ukrywanie emocji [poziom 1]
    Pirotechnik [poziom1]
11/30 pkt

Obrazek


PRZY SOBIE:
Pokaż/Ukryj:
PLECAK:
Pokaż/Ukryj:
POJEMNIK NA BROŃ:
Pokaż/Ukryj:
NA SOBIE:
Pokaż/Ukryj:
KABURA NA UDO:
Pokaż/Ukryj:
ZAPIEECZĘTOWANE:

PIENIĄDZE: 11 620 rou.

DEPOZYT:

PRZEPISY:

Obrazek


NINJUTSU:
  • E | Bunshin no jutsu
    E | Henge no jutsu
    E | Kai
    E | Kawarimi no jutsu
    E | Nawanuke no jutsu
    D | Shunshin no jutsu
    D | Fukumi Hari
    D | Dekata Mizu
    D | Dekata Ki
    D | Fubaku Hojin
    C | Kuchiyose no Jutsu
    C | Jishin no Furue
TAIJUTSU:
  • E | Sennen Goroshi
    E | Dainamikku Entorii
    E | Bōkō
    D | Konoha Senpū
    D | Konoha Agekuren
    D | Konoha Raiken
GENJUTSU:
  • E | Utsusemi no jutsu
    E | Hidoi no jutsu
    D | Nemuri
    C | Hana Tonsou
    C | Jigoku Gouka no jutsu
    C | Kasumi Juusha no Jutsu
KLANOWE:
  • D | Tobimasu no jutsu
    D | Keijuugan no jutsu
    C | Kajūgan no Jutsu
    B | Kengan no jutsu
DOTON:
  • D | Gensetsukon
    C | Poru Iwa
    C | Tsuchi no Shindō
    B | Doryō Dango
KATON:
  • D | Zaripou
    D | Jigoku no Hi
    C | Bāninguhoīru
HIGASA DANSU:
  • D | Seigyo Kasa no Jutsu
    D | Kasa Senbon no Kontorōru
    C | Ninpō: Kasa o Nageru
Obrazek


ROZLICZENIA:
  • Punkty Fabuły:
Pokaż/Ukryj:
  • OBECNIE – 2133 pkt.
    RAZEM – 3137 pkt.
  • Punkty MG:
  • OBECNIE - 35 pkt
    RAZEM - 145 pkt
OSIĄGNIĘCIA:
  • • Pracuś (Nauczenie się wszystkich jutsu rangi E).
    • Nieskalany (ukończenie egzaminu na genina, bez najmniejszego zadrapania)
    • Chłonny Mózg (Zdanie akademii w tydzień od rozpoczęcia nauki).
    • Aniołeczek (Wyjątkowo grzeczny uczeń z postami o dobrej jakości).
    • Fotogeniczna Bestyja (Łapanka screenami na jesieni 2013).
    • Wieczny Gennin (Przebywanie na randze gennina przez czas 8 miesięcy).
    • Kolekcjoner Osiągnięć (Minimum 5 osiągnięć na koncie naszej postaci).
    • Jestem lubiany (Tylko dla graczy pozostających w wiosce. Fabularnie polubiło cie przynajmniej 5 postaci).
    • Wyróżniam się (Minimum jedna charakterystyczna i widoczna blizna, znamię, tatuaż lub inny znak na ciele).
    • Jest nas trzystu! (Wziąć udział w próbie pobicia rekordu osób online na forum dnia 09.03.2014).
    • MultiMisja (Prowadzenie pięciu misji na raz - odpisy muszą być regularne, raz na 24h).
    • Bóg (Poprowadzenie 35 misji).
    • Pisarz (1000 postów).
    • Kombatant (Uczestniczyłeś - i przeżyłeś - w jednej wojnie z przynajmniej dwoma wielkimi nacjami shinobi).
    • Kibic Mistrzostw Świata (Wspieranie Repki Siatkarzy podczas Mistrzostw 2014).
    • Wiecznie Żółty/Brązowy (Rok aktywnej pracy na pozycji Mistrza Gry lub Misjonarza).
    • Stara Gwardia (Granie na forum, przez minimum 2 lata).
    • Sędzia (Ocenienie 200 treningów).
    • Znajoma Twarz (Poznanie minimum 20 postaci prowadzonych przez graczy).
    • Zapał do pracy (Wykonanie 10 misji rangi D).
    • Boski Miszcz (Osiągnięcie wszystkich statystyk na max).
    • Pani Przeznaczenie (Poprowadzone minimum dziesięć spontanicznych wydarzeń fabularnych - walki, misje, wojny etc.).
    • Mistrz gry miesiąca (Wygranie głosowania na Misjonarza / Mistrza Gry miesiąca. [Nagroda jednorazowa]).
    • Dużo Osiągnąłem (Posiadanie minimum 20 osiągnięć na koncie danej postaci).
    • Zielono mi (Rok aktywnej pracy na pozycji Supportu).
    • Pisarz II (2000 postów).
    • Twórca Technik (Minimum 5 stworzonych własnych technik).
    • Fabularny Maestro (Wykonaj przynajmniej jedno błyskotliwe i niepowtarzalne fabularne zagranie, np. uczyń szpiega z własnego przeciwnika, zastrasz Kage, by ten wykonał Twoje rozkazy).
POZNANE POSTACIE:
Pokaż/Ukryj:
Obrazek


Rangi D - 10
Rangi C - 6
Rangi B - 2
Rangi A - 0
Rangi S - 0

SPECJALNE WYDARZENIA:
    Obrazek

    mały renowejszyn
    Obrazek

    ODPOWIEDZ

    Wróć do „Karty Postaci”