Nie wiem na ile muszą ponownie przejść te techniki ocenę ponieważ były akceptowane niedawno więc to już zależy od was. Wnoszę o przeniesienie tych technik do ogólnodostępnych dla Shiro.
Nazwa techniki: Hyouton: Dekata Kōri Ranga techniki: D Typ Jutsu:(Pasywne Pieczęci: Nie wymaga Opis techniki: Jest to wariacja Dekaty Mizu, którą Mao sobie wymyśliła, żeby chodzić po wodzie we własnym stylu. Owszem, sam proces używania techniki wygląda tak samo, tyle, że zamiast utrzymywać się stopami na wodzie, pojawia się pod stopą warstwa lodu, na której utrzymuje się Mao. Lód pojawia się w tym samym momencie, w którym dziewczyna dotknie stopą tafli wody i znika kiedy oderwie ją od niej. Wygląda to tak jakby Mao chodziła bo dużych płatkach śniegu tworzących się pod jej stopami. Plusy: brak Minusy: brak
Nazwa techniki: Hyouton: Tsumetai chi (冷たい血 - Zimna krew) Ranga techniki: B Typ Jutsu: Ofensywne Pieczęci: Brak Wymagania: Ciągły kontakt fizyczny z jakąkolwiek raną na ciele ofiary Opis techniki: "Zimna krew" to technika, którą Mao wymyśliła po to aby móc lepiej przesłuchiwać ludzi. Przecież kto nie wpadłby w panikę, kiedy czułby nagle rozlewający bo ciele chłód i tracił czucie w części ciała? Jutsu to polega na zamrażaniu krwi w momencie kiedy ma się kontakt z otwartą raną na ciele ofiary. Wymaga ona dużego skupienia i czasu, ale za to efekty są nieziemskie, nie można jednak z tego powodu wykonywać jutsu podczas walki, gdyż jest to po prostu niewykonalne żeby tak długo utrzymywać kontakt fizyczny oraz móc się skupić wystarczająco. Po upływie dziesięciu sekund od rozpoczęcia działania Tsumetai chi, krew ofiary w miejscu przyłożenia dłoni zamraża się. Z upływem czasu, lód rozprzestrzenia się coraz dalej i dalej w układzie krwionośnym ofiary, co sprawia iż czuje straszny chłód oraz nie czuje części ciała. Aby zabić tą technikę, potrzeba co najmniej piętnastu minut(załóżmy, że byłoby to dziesięć tur). W każdej chwili można zatrzymać rozprzestrzenianie się lodu, nie wyłączając techniki, czy też sprawić iż lód z krwiobiegu po prostu zniknie. Jutsu, które nie tylko może zabić ale sieje wielki strach w psychice ofiary. Plusy: + Można się w ciekawy sposób pozbyć wroga + Świetna technika do wyciągania informacji + Mały pobór chakry z racji iż jest to wykorzystanie podstawowych umiejętności klanu Shiro jakimi jest zamrażanie cieczy Minusy: - Ciągły kontakt fizyczny z raną przeciwnika, co sprawia iż jest niemożliwe do użycia podczas walki - Wymaga dużego skupienia żeby dobrze panować nad rozprzestrzenianiem się lodu
Nazwa techniki: Hyouton: Kōri no dangan (氷の弾丸 - Lodowy Pocisk) Ranga techniki: B Typ Jutsu: Ofensywne Pieczęci: Koń, królik, małpa, tygrys (4) Wymagania: Specjalizacja Mizushihai Opis techniki: Pomysł na tą technikę, Mao zaczerpnęła z chęci możliwości zasypywania przeciwnika gradem ciosów jednocześnie, bądź precyzyjnymi paroma strzałami. Lodowy Pocisk jest techniką, która dzięki wykorzystaniu specjalizacji Mizushihai oraz własnego limitu krwi, tworzy wokół swej osoby lodowe lance o długości jednego metra i szerokości dziesięciu centymetrów w promieniu, które są skierowane w stronę oponenta. Pociski mają ostry grot, który może się przebić przez zwykły pancerz skórzany czy też metalowy, aczkolwiek ten drugi sprawi, że wbiją się one płycej. W skrajnych przypadkach pocisk taki może nawet przeszyć na wylot pozostawiając po sobie aby dziurę w trzewiach oponenta. W zależności od ilości stworzonych lodowych wyrobów, jutsu może pochłonąć małe, średnie, a nawet duże ilości chakry. Oczywiście jak na technikę rangi B. Plusy: + Pocisk bardzo szybki(San szybkości w przypadku KG San, jeśli niższy to niżej) + Możliwość szybkiego pozbycia się wielu przeciwników na raz + Stworzenie małej ilości włóczni nie traci dużej ilości chakry Minusy: - Czas tworzenia lancy to dwie sekundy, przez które trzeba być skupionym - Stworzenie dużej ilości włóczni, może mocno nadszarpnąć zasoby chakry użytkownika - Pociski mogą lecieć tylko w jednym kierunku, po prostej, nie mogą skręcać
Koszty chakry: - 1 - 3 pocisków: niskie użycie chakry - 3 - 6: średnie użycie chakry - 7+ : duże zużycie chakry
Nazwa techniki: Hyouton: Kōri Kamikaze Ranga techniki: B Typ Jutsu: Ofensywna Pieczęci: Brak Wymagania: Znajomość techniki Kamikaze(Futon B) oraz posiadanie specjalizacji Mizushihai Opis techniki: Technika wzięła się z wariacji Kamikaze, która według Mao potrzebowała ulepszenia. Ta wariacja to nic innego jak po prostu dodanie do wcześniejszej wersji drobinek lodu. Wielkości senbonów. Niby nic, jednakże przy prędkości jaką rozwija wiatr w technice Kamikaze, lód może wyrządzić całkiem spore obrażenia, jeżeli ktoś zostanie dosięgnięty owym atakiem. Oczywiście nie jest tutaj mowa o śmierci ofiary, lecz duża ilość dotkliwych rozcięć na ciele to normalka. Tak jak w poprzedniej wersji, wystarczy machnąć ręką a pojawiają się trzy podmuchy zmieniające się trąby powietrzne, na koniec łączące się w jedną. Plusy: + Prócz standardowych obrażeń techniki, obrażenia od lodu użytego do wzmocnienia Minusy: + Zużywa trochę więcej chakry niż normalna wersja techniki Kamikaze
Nazwa techniki: Hyouton: Kōsetsu Ranga techniki: C Typ Jutsu: Pasywne Pieczęci: Brak Opis techniki: Technika, którą Mao wymyśliła po to, żeby po prostu fajnie wyglądała. Jutsu ma za zadanie sprawić iż wokół dziewczyny zaczyna padać śnieg. Nie robi tego obficie. Ot zwykły, delikatny opad śniegu. Obszar i obfitość opadu jest uzależniona od tego ile Mao sobie zażyczy włożyć w to chakry. Technika nie ma absolutnie żadnego potencjału bojowego. Nie wykorzysta się tego do niczego innego prócz fajnego efektu. Obszar działania może się wahać od 5 do 30 metrów w promieniu od centrum(czyt. Mao). Jedynym dodatkowym efektem jest obniżenie się temperatury o pięć, maksymalnie dziesięć stopni. Plusy: + Fajnie wygląda + Im więcej się włoży chakry w technikę, tym większy obszar działania/większa obfitość opadu/większe obniżenie temperatury Minusy: - Brak potencjału bojowego - Nie można wykorzystywać do żadnego comba xD
Nazwa techniki: Hyouton: Kabe ni kōri Ranga techniki: D Typ Jutsu: Pasywne Pieczęci: Nie wymaga Opis techniki: Jest to wariacja Dekaty Ki, którą Mao sobie wymyśliła, żeby móc przykleić się do powierzchni pionowych, sufitach czy innych tego typu nawierzchniach, we własnym stylu. Owszem, sam proces używania techniki wygląda tak samo, tyle, że zamiast utrzymywać się przy pomocy chakry, pojawia się pod stopą warstwa lodu, na której utrzymuje się Mao. Lód pojawia się w tym samym momencie, w którym dziewczyna dotknie stopą powierzchni i znika kiedy oderwie ją od niej. Wygląda to tak jakby Mao chodziła przylepiała swoje stopy do nawierzchni, przy pomocy lodu. Plusy: brak Minusy: brak
Nazwa techniki: Hyouton: Aisugurenēdo Ranga techniki: B Typ Jutsu: Ofensywna Pieczęci: Ptak, Smok, Wół(3) oraz Tygrys do detonacji Opis techniki: Technika wymyślona przez Mao, kiedy to rozmyślała jak można by wykorzystać działanie bomb do innych celów. Po wielu próbach, doszła do tego, jak może użyć tej wiedzy wykorzystując własny limit krwi. Aisugurenēdo polega na złożeniu trzech znaków, po czym na otwartej dłoni formuje się lodowa kula. W zależności o tego jak dużą kulę chce się zrobić, tyle czasu to zajmuję. Najmniej jedną sekundę, wtedy na dłoni pojawia się twór wielkości Rasengana, do trzech, kiedy to trzyma się wtedy lodową kulę do kręgli. Następnie ciskając w wybrane przez siebie miejsce, kiedy tylko wykona się pieczęć Tygrysa, ciśnienie rozwala twój od środka powodując iż na wszystkie strony lecą ostre kawałki lodu. Technika nie jest bardzo silna lecz jeśli odłamki trafią załóżmy w oko to i tak będą mogły zabić. Niestety silne zbroje bez problemu wytrzymają i w pełni zanegują obrażenia, które powinny spowodować odłamki. Maksymalny obszar obrażeń to siedem metrów(7m w promieniu), przy czym im dalej tym mniejszy pęd co za tym idzie mniejsze obrażenia. Najlepiej technika działa na nieopancerzone cele. Aczkolwiek, jeżeli kula wybuchnie tuż przy kimś, kto ma na sobie skórzaną zbroję, bez problemu ją przebije. Plusy: + Możliwość ranienia sporej ilości wrogów małym kosztem chakry + Możliwość zaskoczenia wrogów + Możliwość regulowania wielkości kuli, zmienia to oczywiście ilość pochłanianej chakry jak i pole rażenia + Im cel bliżej wybuchu, tym większe obrażenia szarpane/kłute Minusy: - Jeśli nie będzie można kuli zdetonować, no to się nic nie stanie - Zadaje obrażenia wszystkim celom w zasięgu - Im jest się dalej od wybuchu, tym mniejsze obrażenia szarpane/kłute - Sam wybuch nie robi absolutnie żadnych obrażeń, tylko odłamki lodu
Z kuli tworzy się 15 sopli o długości 15 cm i szerokości 2 cm Najmniejsza kulka jest wielkości rasengana, największa kuli do kręgli
Nazwa techniki: Hyouton: Aisumirā Ranga techniki: D Typ Jutsu: Pomocnicza Pieczęci: Wół, Wąż, Byk, Baran, Tygrys (5) Opis techniki: Aisumirā, technika, którą Mao wymyśliła aby móc dużo łatwiej zdawać raporty ze swojej misji. Nie zawsze chce jej się gadać, a na dodatek często gęsto, nie potrafi szczególnie opisać czyjegoś wyglądu czy też zdarzenia jakie miało miejsce. Jutsu to pozwala na stworzenie lodowego lustra wielkości 1 metra szerokości oraz wysokości, w którym Mao może pokazać swoje wspomnienia. Niestety nie ma dźwięku, bo niby jak. Wydarzenia można pokazywać całe bądź też w skrócie, można też zatrzymać w danym momencie. Technika pochłania śladowe ilości chakry. Plusy: + Można pokazać wydarzenia z przeszłości użytkownika Minusy: - Można pokazać tylko wspomnienia użytkownika techniki - Oczywistym jest iż brak przy tym dźwięku
Nazwa techniki: Hyouton: Kōri no ikimono Ranga techniki: B Typ Jutsu: Pomocnicza Pieczęci: Ptak, Świnia, Pies, Smok, Królik, Koń, Małpa, Wół, Baran, Tygrys (10) Opis techniki: Kōri no ikimono jest techniką, która ma na celu pozwolić Mao przemieszczać się bezpiecznie i w miarę szybko w przestworzach. Twór nie posiada żadnych zdolności prócz latania. Nie można go wykorzystać do żadnych technik Hyoutonu. Chyba, że jest w stanie spoczynku, na ziemi. Wtedy ewentualnie można wykorzystać go do lodowych lans, co za tym idzie, ptak jest zniszczony. Stwór wykonuje wszystkie polecenia twórcy, niewerbalne oraz werbalne. Wielkością ptak jest taki sam jak te w technikach Douhito czy też Inkuikari. Jego szybkość oraz zręczność/zwrotność uwarunkowane są zaawansowaniem użytkownika w kontrolowaniu Limitu Krwi klanu Shiro. Plusy: + Możliwość przemieszczania się w powietrzu + Szybkość oraz zwrotność tworu zależą od poziomu KKG (Każdy poziom KG = odpowiedni poziom szybkości i zręczności z maksymalną prędkością Yon) + Na grzbiecie tworu mogą przebywać dwie osoby + Ktoś, kto nie jest z klanu Shiro, będzie odczuwał nieprzyjemny chłód i dupsko może mu przymarznąć do tworu Minusy: - Twór nie jest mocarnie twardy - Żeby dobrze go kontrolować trzeba być skupionym, inaczej traci się nad nim panowanie i można spaść nim na ziemię/nie uniknąć ataku - Ktoś, kto nie jest z klanu Shiro, będzie odczuwał nieprzyjemny chłód i dupsko może mu przymarznąć do tworu
Nazwa techniki: Hyoton: Tsurara Ranga techniki: C Typ Jutsu: Pierwsza tura ofensywna, kolejne pasywne Pieczęci: Brak Opis techniki: Technika jest niczym innym jak zapożyczeniem z poprzedniego limitu krwi Mao. Jutsu polega na skupieniu małej ilości chakry w dłoniach i już po chwili, w pół sekundy, z dłoni użytkownika wyłaniają się szerokie na całą dłoń sople. Ich długość to dwadzieścia centymetrów. Tworem takim można bez problemu przeszyć ludzkie ciało jak i skórzane pancerze, oczywiście z metalowymi ochronami już jest problem gdyż to zwykła technika rangi C, na którą poziom zaawansowania w Kekkei Genkai nie ma żadnego wpływu. Bardzo poręczna technika jeśli nie ma się pod ręką żadnej broni. Plusy: + Szybkość wykonania + Bardzo niski pobór chakry Minusy: - Brak możliwości składania pieczęci - Wymagana jest jedna tura między dezaktywacją a aktywacją techniki - Dezaktywowanej techniki nie można wykorzystać do kolejnych jutsu z asortymentu Hyotonu, ponieważ sople momentalnie wyparowują
Nazwa techniki: Hyouton: Igurū Ranga techniki: D Typ Jutsu: Pomocnicze Pieczęci: Byk, Smok(2) Opis techniki: Jutsu bardzo przydatne aby schować się przez szalejącą na zewnątrz pogodą. Technika polega na stworzeniu po strasznie małych kosztach igloo, które trzyma się bardzo długi czas, potrzebując czasami dorzucenia, że się tak wysłowię, węgla do pieca. Zależnie od tego ile użyje się chakry, twór może się trzymać w dobrych warunkach nawet 24 godziny bez potrzeby dodania chakry. Jako iż jest to lodowy twór, to im niższa temperatura tym mniej chakry potrzeba na podtrzymanie igloo i dłużej trwa oraz jest zupełnie odwrotnie w drugą stronę. Im bardziej gorąco, tym krótszy czas do stopienia się i częściej trzeba "naprawiać" twór. Igloo nie jest duże, ot cztery osoby dorosłe mogą się w nim schować. Plusy: + Idealna miejscówka do schowania się w przyjemnym dla Mao chłodzie przez wiele godzin + Strasznie niewielkie koszty chakry Minusy: - W gorących miejscach trzeba często poprawiać stan igloo, żeby się nie roztopiło, oczywiście przy pomocy chakry - czas tworzenia = 5 minut
|