31.01.2019

Wszelkie zmiany wprowadzane do system rozgrywki, jak i również reszty elementów forum są podawane do wiadomości w tym dziale. Większe nowości wprowadzane są jako duże aktualizacje, a mniejsze umieszczane są w dzienniku zmian.
Awatar użytkownika
Kenjimon
Administrator
Posty: 6264
Rejestracja: wt, 14 kwie 2015, 22:34
Płeć: Mężczyzna
Organizacja: 7MM, Sekuto Chi
Wioska: Kirigakure no Sato
Ranga: Mizukage
Wiek Postaci: 25
Siła: Yon Kaishi
Wytrzymałość: Yon Kaishi
Szybkość: Roku Kaishi
Zręczność: Yon Kaishi ++
Kontrola Chakry: San Kaishi ++
Zasoby Chakry: Go Kaishi
Potencjał Genjutsu: San Kaishi
Kontrola KG: Go Kaishi
Kontrola Fūton: Roku Kaishi
Kontrola Raiton: Yon Kaishi
Kontrola Doton: Yon Kaishi
Walka Wręcz: Yon Kaishi
KP: viewtopic.php?p=206069#p206069
Lokalizacja: Kaer Morhen

31.01.2019

Post autor: Kenjimon » czw, 31 sty 2019, 20:51

Elo forumowe świry. Duża nowość, bo dużo robiliśmy. Tyle w temacie. Wszystko poniżej.

#1 Zmiany w opisach atrybutów Szybkości i Zręczności

SZYBKOŚĆ

Atrybut szybkości odpowiada przede wszystkim za to, z jaką prędkością jest w stanie poruszać się nasza postać oraz to, jak szybko wyprowadza ataki. Dodatkowo, wpływa na refleks postaci bazujący na szybkości poruszania się. Musimy coś zauważyć by wykonać unik, korzystając z szybkości. Atrybut ten nawiązuje do ofensywy postaci.

ZRĘCZNOŚĆ

Zręczność odpowiada głównie za to, jak złożone uniki może wykonywać nasza postać, do jakich akrobacji jest zdolna, jak wysoko skacze oraz tego, jak radzi sobie podczas wszelkiego markowania ciosów i tym podobnych spraw, podczas potyczki ze swoimi oponentami. Warunkuje efektywność pamięci mięśniowej, wpływa na refleks opierający się na działaniu w bezruchu (np. uchylanie się przed uderzeniami), dzięki percepcji dostrzegamy rzeczy łatwiej i szybciej, przez co intuicyjnie reagujemy. Odbieramy wszelkie bodźce z zewnątrz w sposób naturalny, bez wysiłku i większej koncentracji. Atrybut ten nawiązuje do defensywy postaci.
#2 Dodany Legendarny Enma
Pokaż/Ukryj:
#3 Zmiana w przeszczepach!
Pokaż/Ukryj:
#4 Dodatkowa lokalizacja, gdy nasza postać umrze

Obrazek
Sekai no Soto
Poza światem


Sekai no Soto to miejsce, co do którego istnienia spierają się wszyscy. Uczeni twierdzą, że jest ono wytworem hormonów zalewających mózg umierającego człowieka, jednak to kapłani są bliżej prawdy. Twierdzą, iż jest to droga, którą przebywają dusze zmarłych ludzi, by odrodzić się w odwiecznym cyklu reinkarnacji. Tak rzeczywiście było, dopóki nie nastąpiła katastrofa zmieniająca odwieczny porządek rzeczy - powstały wyrwy w cyklu odrodzenia. Sekai no Soto stało się miejscem pełnym błąkających się dusz, duchów osób, które nie pogodziły się z ze swoją śmiercią i za wszelką cenę chcą wrócić do życia. Można tu spotkać ludzi, którzy opuścili ziemski padół dzisiaj, tydzień tematu, czy nawet setki lat wcześniej. Pamiętaj, jeśli nie czujesz się gotów, by definitywnie zakończyć swój żywot, nie idź w stronę światła!

Zasady Sekai no Soto
  • Jedynym sposobem dostania się tu jest śmierć nie podlegająca uzdrowieniu;
  • Dusze zmarłych shinobi są nieśmiertelne;
  • Maksymalny czas przebywania w Sekai no Soto wynosi siedem dni;
  • W tym miejscu nie panują żadne znane ze świata realnego reguły;
  • Po odzyskaniu życia wspomnienia z Sekai no Soto zostają wymazane. Człowiek może zmartwychwstać z przeświadczeniem, że np. jego ojciec wybaczył mu dawną kłótnie, lecz postać musi myśleć, że sama doszła do tych wniosków, a nie pamiętać zaistniałą sytuację;
  • Jedyną rzeczą jaką można zyskać przebywając w tym miejscu są Punkty Fabuły.
#5 Obiecany zmiany u bezklanowców
Pokaż/Ukryj:
#6 Zmiana specjalizacji dla Taiuserów
Obrazek
Yoshu Kinsetsu Sento
- Mistrzostwo Walki Wręcz -


W każdym pokoleniu shinobi, którym uda się ukończyć akademie ninja znajdują się tacy, którzy całą swoją uwagę skupiają na starciach fizycznych z przeciwnikami. Może to wynikać z różnorakich powodów. Brak talentu w innych dziedzinach, czy też charakter danego człowieka skłonić mogą do obrania ścieżki taijutsu. W przypadku Mistrzów Walki Wręcz o braku predyspozycji, czy też umiejętności w walce wręcz nie ma mowy. Wręcz przeciwnie shinobi Ci są niesamowicie utalentowanymi wojownikami, którzy zwykle górują nad rówieśnikami w aspektach fizycznych lub w bogatszym asortymencie technik taijutsu. Ci ludzie w przeciwieństwie do Geniuszy Ciężkiej Pracy nie poświęcają się morderczym treningom pozwalającym im na chwilową nadaktywacje swojego organizmu kosztem własnego zdrowia. Dodatkowo są oni bardziej wszechstronni od kontrkandydatów do pozycji Mistrzów Taijutsu nie odcinając się całkowicie od ninjutsu, czy też technik iluzji. Łatwiej niż normalnym ludziom przychodzi im rozwój fizyczny oraz poznawanie i udoskonalanie Techniki Ciała.

Zalety specjalizacji:
- Pasywny + do dwóch (innych) dowolnych statystyk fizycznych na randze Genina.
- Pasywny + do dowolnej statystyki fizycznej na randze Specjal Jounin.
- Poznanie technik taijutsu kosztuje użytkownika jedyne 75% kosztów.
- Rozwój atrybutów fizycznych tańszy o 25%.
- Do wyboru (co rangę): Możliwość nauki jednej dodatkowej techniki ponad rangę z segmentu Taijutsu (poza rangą S), lub podniesienia atrybutu na zasadzie 1:1 (fizyczny, za fizyczny).

Wady specjalizacji:
- Wymagany talent Taijutsu S,
- Nie można łączyć z Kitsui Shigoto Tensai.
#7 Największa i najciekawsza zmiana. Wszystkie Dōjutsu zostały zreworkowane i nastąpił w nich
P O T Ę Ż N E zmiany. Polecam się zapoznać z tematem!

  • Rinnegan
Pokaż/Ukryj:
  • Tsuujitengan
Pokaż/Ukryj:
- Saru no Kaido -
Pokaż/Ukryj:
Mistrzostwo technik klonowania [1 lvl], Szybkie Wiązanie Pieczęci [2 lvl], Wytrzymałość Psychiczna [2 lvl], Fūinjutsu [2 lvl], Aktorstwo[1 lvl], Tropienie [1 lvl]

Kenji|Shiroyasha|Myśl

Obrazek

Awatar użytkownika
Enji Nakahara
Posty: 1874
Rejestracja: śr, 1 kwie 2015, 09:01
Płeć: Mężczyzna
Wioska: brak
Ranga: Nukenin C+
Wiek Postaci: 21
Siła: Ni Kaishi
Wytrzymałość: Ni Kaishi
Szybkość: Yon Kaishi ++
Zręczność: Yon Kaishi +
Kontrola Chakry: Ni Kaishi
Zasoby Chakry: Ni Kaishi
Potencjał Genjutsu: Ichi Kaishi
Kontrola Katon: Ni Kaishi
kontrola_suiton: Ni Kaishi
Walka Wręcz: Ni Kaishi
KP: viewtopic.php?p=290131#p290131

Re: 31.01.2019

Post autor: Enji Nakahara » czw, 31 sty 2019, 20:56

Najsik! Dla mnie wszystko cacy
Słowa/Myśli


Bonus w walce:
Pokaż/Ukryj:

Awatar użytkownika
Asakura Zaji
Posty: 2721
Rejestracja: śr, 30 sty 2013, 11:41
Płeć: Kobieta
Wioska: Iwagakure no Sato
Ranga: Chuunin
Wiek Postaci: 22
Siła: Ni Kaishi
Wytrzymałość: Ni Kaishi
Szybkość: Ni Kaishi
Zręczność: Ni Kaishi ++
Kontrola Chakry: Ni Kaishi
Zasoby Chakry: San Kaishi
Potencjał Genjutsu: Ni Kaishi
Kontrola KG: Ni Kaishi ++
Kontrola Katon: Ichi Kaishi +
Kontrola Doton: Ichi Kaishi +
Walka Wręcz: Ichi Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&t=6456&p=132945#p132945
Lokalizacja: Puru?

Re: 31.01.2019

Post autor: Asakura Zaji » czw, 31 sty 2019, 21:06

Opisy w niektórych miejscach kuleją, ale to raczej normalne przy tak dużej ilości teksty ;) Dobra robota!
Choć tego jednego akurat nie mogę darować...
Można tu spotkać ludzi, którzy opuścili ziemski padół dzisiaj, tydzień tematu, czy nawet setki lat wcześniej.
:P
Obrazek

Awatar użytkownika
Mizuno Uchiha
Posty: 3350
Rejestracja: ndz, 29 sie 2010, 13:08
Płeć: Mężczyzna
Organizacja: Sekuto Chi
Wioska: Brak
Ranga: Sannin
Wiek Postaci: 27
Siła: Yon Kaishi
Wytrzymałość: Yon Kaishi
Szybkość: Yon Kaishi
Zręczność: Go Kaishi
Kontrola Chakry: Yon Kaishi
Zasoby Chakry: Shichi Kaishi
Potencjał Genjutsu: Yon Kaishi
Kontrola KG: Go Kaishi
Kontrola Fūton: Ichi Kaishi
Kontrola Katon: Roku Kaishi
Kontrola Raiton: Ni Kaishi
Kontrola Doton: Zero Kaishi +
Walka Wręcz: Yon Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&t=384
Lokalizacja: Kraj Demona
Kontakt:

Re: 31.01.2019

Post autor: Mizuno Uchiha » czw, 31 sty 2019, 21:16

Zapomniane, ale nie mniej ważne zmiany:
- Możliwość zmiany Punktów Sławy na Punkty Rozwoju w proporcjach 1:4
- Usunięto + do Kontroli Chakry ze specjalizacji Kyodaina Chakura
- Yōso no Tensai zmieniono na "Permanentny + do kontroli Natur Chakry" na "Permanentny + do kontroli pierwszej i drugiej Natury Chakry"
- "Ci którzy nie wybrali talentu S na chuuninie mogą natomiast podnieść aż dwa atrybuty na przyjętych dla nich zasadach" <- usunięte

Jeśli ktoś posiada jedną z tych specjalizacji, bądź zmiany w jakiś sposób go dotykają i chce zmienić coś w swojej postaci zapraszam na GG na negocjacje :)
Obrazek

"...Ja jestem Legion. I choć jest wielu nas, to stanowimy jedność..."

Awatar użytkownika
Nobukazu Uchiha
Posty: 4250
Rejestracja: pn, 27 wrz 2010, 18:00
Płeć: Mężczyzna
Organizacja: fajna
Wioska: też fajna
Ranga: ta też fajna
Wiek Postaci: 21
Siła: San Kaishi
Wytrzymałość: San Kaishi ++
Szybkość: Yon Kaishi
Zręczność: San Kaishi +
Kontrola Chakry: San Kaishi
Zasoby Chakry: San Kaishi
Potencjał Genjutsu: San Kaishi
Kontrola KG: San Kaishi
Kontrola Katon: Ni Kaishi
Kontrola Raiton: Ni Kaishi
KP: viewtopic.php?p=4620#p4620
Kontakt:

Re: 31.01.2019

Post autor: Nobukazu Uchiha » czw, 31 sty 2019, 21:18

To samo co Zaji :P
Jeśli pobranie organu od shinobi nie powiodło się ofiara reinkarnacje się posiadając swój pełny potencjał wynikający z więzów krwi
Don't wanna hear you calling out my name
I'm not here for fortune and fame
Instead, I'll fight knowing nobody knows my name
Obrazek
My foes are closing in and covering the sky,
but i wont turn my back tonight.
I'll stay... Until i taste the dirt of defeat someday.

info:
Pokaż/Ukryj:

Awatar użytkownika
Mizuno Uchiha
Posty: 3350
Rejestracja: ndz, 29 sie 2010, 13:08
Płeć: Mężczyzna
Organizacja: Sekuto Chi
Wioska: Brak
Ranga: Sannin
Wiek Postaci: 27
Siła: Yon Kaishi
Wytrzymałość: Yon Kaishi
Szybkość: Yon Kaishi
Zręczność: Go Kaishi
Kontrola Chakry: Yon Kaishi
Zasoby Chakry: Shichi Kaishi
Potencjał Genjutsu: Yon Kaishi
Kontrola KG: Go Kaishi
Kontrola Fūton: Ichi Kaishi
Kontrola Katon: Roku Kaishi
Kontrola Raiton: Ni Kaishi
Kontrola Doton: Zero Kaishi +
Walka Wręcz: Yon Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&t=384
Lokalizacja: Kraj Demona
Kontakt:

Re: 31.01.2019

Post autor: Mizuno Uchiha » czw, 31 sty 2019, 21:23

Nobu i Zaji:
Poprawione, dziękuję <3
Obrazek

"...Ja jestem Legion. I choć jest wielu nas, to stanowimy jedność..."

Awatar użytkownika
Thaelin
Posty: 2882
Rejestracja: śr, 16 kwie 2014, 16:35
Płeć: Mężczyzna
Wioska: Kumogakure no Sato
Ranga: Chuunin
Wiek Postaci: 24
KP: viewtopic.php?f=36&t=8914
Konto Główne: Raven towarzysz - viewtopic.php?f=329&t=10433
Lokalizacja: Lublin

Re: 31.01.2019

Post autor: Thaelin » czw, 31 sty 2019, 22:52

Świetna robota, dawno nie było tak wartościowych nowości.
W końcu też wprowadzona została percepcja, a raczej określona co jest wielkim +sem.
Obrazek

|| Matematyk || Hultaj || Yōso no Tensai || Shin'ainaru buki(klik)
| Odbijanie pocisków II | Szybkie wiązanie pieczęci I | Kowal II | Kamuflaż I | Sztuka pieczętowania I | Wytrzymałość psychiczna I |

Myśli Wypowiedzi Wypowiedzi kota Demon

Awatar użytkownika
Ahiko Akimichi
Posty: 4720
Rejestracja: pn, 3 wrz 2012, 22:02
Płeć: Mężczyzna
Wioska: Konohagakure
Ranga: S. Jounin
Wiek Postaci: 32
Siła: Yon Kaishi
Wytrzymałość: Yon Kaishi
Szybkość: Yon Kaishi
Zręczność: Yon Kaishi
Kontrola Chakry: Go Kaishi
Zasoby Chakry: Go Kaishi
Potencjał Genjutsu: Ni Kaishi
Kontrola KG: Yon Kaishi
Kontrola Doton: San Kaishi
kontrola_suiton: San Kaishi
Walka Wręcz: Yon Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&t=11534&p=284866#p284866

Re: 31.01.2019

Post autor: Ahiko Akimichi » pt, 1 lut 2019, 00:36

Okej, czyli rozumiem, że mogę sobie teraz zmienić jak mi się podoba speckę? Czy użytkownicy tej specki dostają tylko nerf i mają się z tym pogodzić?

Awatar użytkownika
Arui
Posty: 2429
Rejestracja: śr, 27 kwie 2016, 15:07
Płeć: Mężczyzna
Organizacja: Sekuto Chi
Wioska: Kiri
Ranga: Chuunin
Wiek Postaci: 18
Siła: Ni Kaishi
Wytrzymałość: San Kaishi
Szybkość: San Kaishi
Zręczność: San Kaishi
Kontrola Chakry: San Kaishi +
Zasoby Chakry: San Kaishi
Potencjał Genjutsu: Go Kaishi
Kontrola KG: Yon Kaishi
Kontrola Fūton: Ni Kaishi
Kontrola Katon: Ichi Kaishi
Walka Wręcz: Ni Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&t=10096

Re: 31.01.2019

Post autor: Arui » pt, 1 lut 2019, 01:23

"Jeśli ktoś posiada jedną z tych specjalizacji, bądź zmiany w jakiś sposób go dotykają i chce zmienić coś w swojej postaci zapraszam na GG na negocjacje :)"

Co do pacza to mi się podoba, ale wrzucił bym Sekai no Soto do tematu ze śmiercią postaci no i błędy nadal nie są poprawione w poście xd. No i pytanko czemu sharingan 1 łezka nie rozpoznaje genjutsu
Obrazek

Awatar użytkownika
Hideo Usami
Posty: 686
Rejestracja: ndz, 23 sie 2015, 19:51
Płeć: Mężczyzna
Wioska: Kumogakure no Sato
Ranga: Chūnin
Wiek Postaci: 16
Siła: Ni Kaishi
Wytrzymałość: Ni Kaishi
Szybkość: Ni Kaishi
Zręczność: Ni Kaishi
Kontrola Chakry: San Kaishi ++
Zasoby Chakry: Ni Kaishi
Potencjał Genjutsu: Ichi Kaishi
Kontrola KG: Ni Kaishi +
kontrola_suiton: Ni Kaishi
Walka Wręcz: Ichi Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&t=11359

Re: 31.01.2019

Post autor: Hideo Usami » pt, 1 lut 2019, 02:10

A więc od teraz Tsuujitengan jest lepszym medykiem niż Iryonin, plus jedna z niewielu zalet braku talentu na S, czyli więcej podniesień atrybutów została usunięta. Dzięki Mizun, chyba zrobię sobie urlop aż to przemyślicie.
(Myśli i Słowa) Misutikkuburōchi (Mistyczna Broszka) --- Hideo Theme ---
Umiejętności:
  • Wytrzymałość Psychiczna - poziom II
  • Sztuka Kamuflażu - poziom I
  • Tworzenie Notek - poziom I
  • Czytanie Śladów - poziom I
  • Sztuka Pieczętowania - poziom I
Umiejętności dodatkowe: Człowiek guma i Doskonały słuch
Pokaż/Ukryj:

Awatar użytkownika
Kenjimon
Administrator
Posty: 6264
Rejestracja: wt, 14 kwie 2015, 22:34
Płeć: Mężczyzna
Organizacja: 7MM, Sekuto Chi
Wioska: Kirigakure no Sato
Ranga: Mizukage
Wiek Postaci: 25
Siła: Yon Kaishi
Wytrzymałość: Yon Kaishi
Szybkość: Roku Kaishi
Zręczność: Yon Kaishi ++
Kontrola Chakry: San Kaishi ++
Zasoby Chakry: Go Kaishi
Potencjał Genjutsu: San Kaishi
Kontrola KG: Go Kaishi
Kontrola Fūton: Roku Kaishi
Kontrola Raiton: Yon Kaishi
Kontrola Doton: Yon Kaishi
Walka Wręcz: Yon Kaishi
KP: viewtopic.php?p=206069#p206069
Lokalizacja: Kaer Morhen

Re: 31.01.2019

Post autor: Kenjimon » pt, 1 lut 2019, 07:08

Myślałem o tym, by Tsuujitengan w związku z tą umiejętnością miał pewien wymóg - otóż posiadał Iryonina. No i nie wiem Hideo o czym Ty mówisz. Żaden Iryonin nie mdleje po leczeniu, a Sabataya już tak. Więc czemu porównujesz sracza do kołacza? Spójrz w mechanikę klanu:
"Jeżeli zaś, transferujący posiada chakrę rangę wyżej to tylko zemdleje po uleczeniu. Dwie rangi i wyżej, odczuwa jedynie zawroty głowy." - i nie, nie odnosi się to tylko do uratowania komuś życia, czy przywrócenia, ale i do klasycznego leczenia.

TSUJI BY LECZYĆ POTRZEBUJE SPECKI IRYONINA.
- Saru no Kaido -
Pokaż/Ukryj:
Mistrzostwo technik klonowania [1 lvl], Szybkie Wiązanie Pieczęci [2 lvl], Wytrzymałość Psychiczna [2 lvl], Fūinjutsu [2 lvl], Aktorstwo[1 lvl], Tropienie [1 lvl]

Kenji|Shiroyasha|Myśl

Obrazek

Awatar użytkownika
Mizuno Uchiha
Posty: 3350
Rejestracja: ndz, 29 sie 2010, 13:08
Płeć: Mężczyzna
Organizacja: Sekuto Chi
Wioska: Brak
Ranga: Sannin
Wiek Postaci: 27
Siła: Yon Kaishi
Wytrzymałość: Yon Kaishi
Szybkość: Yon Kaishi
Zręczność: Go Kaishi
Kontrola Chakry: Yon Kaishi
Zasoby Chakry: Shichi Kaishi
Potencjał Genjutsu: Yon Kaishi
Kontrola KG: Go Kaishi
Kontrola Fūton: Ichi Kaishi
Kontrola Katon: Roku Kaishi
Kontrola Raiton: Ni Kaishi
Kontrola Doton: Zero Kaishi +
Walka Wręcz: Yon Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&t=384
Lokalizacja: Kraj Demona
Kontakt:

Re: 31.01.2019

Post autor: Mizuno Uchiha » pt, 1 lut 2019, 07:54

Więcej podniesień atrybutu na zasadzie 1:1 powodowało to, że jeśli nie chciało się iść w rzeczy typu: Yoshu Kinsetsu Sento, Genjutsu Tensai, Kitsui Shigoto Tensai, Yōso no Tensai sprawiały że tak naprawdę talenty bez S, były o pół długości przed swoimi specjalistycznymi kolegami. Ba odpowiedni build na geninie pozwalał osiągać takie rzeczy:
Tai S z bramą:
Genin: + siła, + szybkość
Chunin: ++ siła, ++ szybkość.
Jounin: siła jeden poziom wzwyż, ++ szybkość, + zręczność.
Tai bez talentu S
- Obniża sobie naturkę na rzecz szybkości/zręczność/siła +++ (żadne minusy bo i tak idzie pod tai)
- Obniża sobie jakiś kolejny niepotrzebny atrybut dla takiego ziomeczka powiedzmy KC na rzecz szybkość/siła/zręczność znowu +++ bez żadnych minusów.

Od samego początku taka osoba posiada boost podobny do bram na Jouninie, ale działający pasywnie. Dodaj do tego specki, które dają ++ typu parasole i genin ma Ni++ zręczności itd. To można przyrównywać do innych buildów, ale muszę iść do pracy, a na przykładzie tai najjaskrawiej to widać. Te talenty przez cały czas gry stały się najbardziej sensownym wyborem. Oczywiście na przełomie S.Jounin/Sannin się to wszystko zmienia, ale badźmy szczerzy tylko nieliczny osiągają ten poziom, a od czego jest też zmiana postaci. Oczywiście możesz Hideo zaproponować inny pomysł na zrobienie ścieżek bez specjalizacji atrakcyjnymi jesteśmy otwarci na propozycje.

EDIT WSZYSTKIE poprawki nanosze w tematach na forum nie w nowości.
Obrazek

"...Ja jestem Legion. I choć jest wielu nas, to stanowimy jedność..."

Awatar użytkownika
Hideo Usami
Posty: 686
Rejestracja: ndz, 23 sie 2015, 19:51
Płeć: Mężczyzna
Wioska: Kumogakure no Sato
Ranga: Chūnin
Wiek Postaci: 16
Siła: Ni Kaishi
Wytrzymałość: Ni Kaishi
Szybkość: Ni Kaishi
Zręczność: Ni Kaishi
Kontrola Chakry: San Kaishi ++
Zasoby Chakry: Ni Kaishi
Potencjał Genjutsu: Ichi Kaishi
Kontrola KG: Ni Kaishi +
kontrola_suiton: Ni Kaishi
Walka Wręcz: Ichi Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&t=11359

Re: 31.01.2019

Post autor: Hideo Usami » pt, 1 lut 2019, 10:13

Kenji, utrata przytomności jest wspomniana zaraz po skutkach ubocznych wskrzeszania, więc łatwo zrozumieć, że chodzi o utratę przytomności gdy się ulecza (w domyśle wskrzesza) kogoś o słabszej chakrze. Jeśli jest inaczej, prosiłbym cię, abyś trochę przerobił to zdanie. Na dodatek dobrze że wspominasz, że wymaga to Iryonina. Wciąż jest to technika jouninowska i sanninowska iryonina na geninie, ale jest już akceptowalne, pod warunkiem że nie będzie to prosta utrata przytomności którą można wybudzić klepnięciem w policzek, a wymuszonym spaniem przez jakiś czas.

Mizuno - dajesz przykład osoby która kompletnie skupiła się na maksymalizowaniu zręczności żeby uzyskać Ni++ zręczności na geninie nie mając talentu na S. To może ja dam ci przykład Yoheia, który co prawda wykorzystując bramy, ciężarki i odpowiednie specjalizacje, podczas walki z Takuyą na egzaminie, mając talent na S w taijutsu, wyciągnął na geninie San+ szybkości i San siły.

Zapomniałeś chyba, że Tai S wciąż może sobie podnieść tą szybkość czy zręczność o rangę w górę za wspomnianą przez ciebie niepotrzebną mu KC i naturę.
wtedy to nie wygląda jak napisałeś, tylko na przykład tak:

Talent S
genin - brak talentu, może podnieść co chce - ++++ siła, ++++ szybkość
Chunin ++ siła, +++ ++ szybkość
Jounin +++ siła, +++ ++ szybkość, + zręczność

Brak talentu - cały czas ranga up do dwóch statystyk

Więc tak się składa że nie do końca widzę wspomnianą przez ciebie przewagę
(Myśli i Słowa) Misutikkuburōchi (Mistyczna Broszka) --- Hideo Theme ---
Umiejętności:
  • Wytrzymałość Psychiczna - poziom II
  • Sztuka Kamuflażu - poziom I
  • Tworzenie Notek - poziom I
  • Czytanie Śladów - poziom I
  • Sztuka Pieczętowania - poziom I
Umiejętności dodatkowe: Człowiek guma i Doskonały słuch
Pokaż/Ukryj:

Awatar użytkownika
Mizuno Uchiha
Posty: 3350
Rejestracja: ndz, 29 sie 2010, 13:08
Płeć: Mężczyzna
Organizacja: Sekuto Chi
Wioska: Brak
Ranga: Sannin
Wiek Postaci: 27
Siła: Yon Kaishi
Wytrzymałość: Yon Kaishi
Szybkość: Yon Kaishi
Zręczność: Go Kaishi
Kontrola Chakry: Yon Kaishi
Zasoby Chakry: Shichi Kaishi
Potencjał Genjutsu: Yon Kaishi
Kontrola KG: Go Kaishi
Kontrola Fūton: Ichi Kaishi
Kontrola Katon: Roku Kaishi
Kontrola Raiton: Ni Kaishi
Kontrola Doton: Zero Kaishi +
Walka Wręcz: Yon Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&t=384
Lokalizacja: Kraj Demona
Kontakt:

Re: 31.01.2019

Post autor: Mizuno Uchiha » pt, 1 lut 2019, 10:31

Genin z bramami:
++++ siła (brama 1 + podniesienie staty up kosztem DWÓCH w dół) + szybkość, + wytka
Takie staty osiąga osoba posiadające specjalizacje, boski dar i podniesienie statystyki na normalnych zasadach. Boski dar trwa bodajże 3 tury po czym statystyki wyglądają tak:
+++ siła i konsekwencje z używania bram

Bierzemy pod uwagę stary system:

Genin z talentem A bez żadnych boskich darów podnosząc tylko staty
+++ siła, +++ szybkość

Brak żadnych konsekwencji, bez specki i innych boostów osiąga ten sam poziom co człowiek z bramami.

Genin z talentem A, ze specjalizacją Parasoli
+++ siła, +++ szybkość, ++ zręczność

Jw. plus z samą specjalizacją osiągamy wyższe osiągi

Genin z talentem A, ze specjalizacją Parasoli i pierwszym poziomem pieczęci
++++ siła, ++++ szybkość, + wytka, ++ zręczność, ++ ilość chakry

Jw. ale mamy ten sam poziom bonusów co gościu z bramami (staty up, specka i boski dar) i dużo większe bonusy na czas trwania pieczęci (13 plusów vs 6)

W nowym systemie:
Genin z talentem A, ze specjalizacją Parasoli i pierwszym poziomem pieczęci
++++ siła, + szybkość, + wytka, ++ zręczność, ++ ilość chakry

(10 plusów vs 6)
Nadal dobrze to wygląda.

Dodatkowo zaznaczam, że w każdym przypadku możesz podnieść tylko RAZ jedną ze statystyk co chcesz więc albo będziesz miał ++++ albo do siły.
Obrazek

"...Ja jestem Legion. I choć jest wielu nas, to stanowimy jedność..."

Awatar użytkownika
Nakata
Posty: 3537
Rejestracja: ndz, 12 lip 2015, 20:00
Płeć: Mężczyzna
Wioska: Konoha
Ranga: Jounin
Wiek Postaci: 19
Siła: San Kaishi
Wytrzymałość: San Kaishi
Szybkość: Yon Kaishi ++
Zręczność: Yon Kaishi
Kontrola Chakry: San Kaishi
Zasoby Chakry: San Kaishi
Potencjał Genjutsu: San Kaishi
Kontrola Fūton: Ni Kaishi
Kontrola Doton: San Kaishi
Walka Wręcz: San Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&p=281501#p281501
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: 31.01.2019

Post autor: Nakata » pt, 1 lut 2019, 10:58

Mnie się też wydaje, że wypada porozmawiać o tych, którzy wybrali talent pozbawiony poziomu S. Mają z tego spore minusy jak:
- Brak niektórych specek,
- Brak technik na S,
- Brak statów na Go.

A plusów tego wyboru jest dość mało. Tamta zmiana, która została wycofana miała dać im benefit z tego wyboru. Skoro ona zostaje usunięta dobrze byłoby dać coś w zamian.

Co do, jednak tematu to bardzo fajny, buffy do bezklanów bardzo cieszą, nerfy nie bolą chyba, aż tak bardzo, a jako że jestem Nakata to powiem "uhhh te Uchihy to za mocne te staty majo :/". Pozdrawiam xD
Inne Umiejętności:
Pokaż/Ukryj:
Ocenione treningi 26/20

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nowości”