26.03.2019 - Przełomowy dzień w mechanice!

Wszelkie zmiany wprowadzane do system rozgrywki, jak i również reszty elementów forum są podawane do wiadomości w tym dziale. Większe nowości wprowadzane są jako duże aktualizacje, a mniejsze umieszczane są w dzienniku zmian.
Koinū
Posty: 474
Rejestracja: śr, 6 mar 2019, 16:16
Płeć: Mężczyzna
Wioska: Suna-Gakure no Sato
Ranga: Genin
Wiek Postaci: 14
Wytrzymałość: Ichi Kaishi
Szybkość: Ichi Kaishi +
Zręczność: Ni Kaishi +
Kontrola Chakry: Ichi Kaishi
Zasoby Chakry: Ichi Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&t=12338
Konto Główne: Taharii
Lokalizacja: Bielsko-Biała

26.03.2019 - Przełomowy dzień w mechanice!

Post autor: Koinū » wt, 26 mar 2019, 18:24

Hej Hej misiaczki! Z tej strony wasz ukochany i uwielbiany Taha... zaraz zaraz. Kachikō, o to to!


Przygotowaliśmy dzisiaj dla was garść nowości, które prawdopodobnie wywrócą forumowe życie do góry nogami. Więc nie czekajmy, nie owijajmy w bawełnę, a zacznijmy.
Prawdą jest, że każdy z nas robi się coraz starszy. Teraz już nie ma tyle czasu na to, żeby tryhardować na NG, pisać miliony linijek treningów czy wykonywać misję po 15 stron. Prawdą jest też, że dużo osób myśli o odejściu albo odchodzi w związku ze zwyczajnym brakiem czasu na rozgrywkę, ponieważ - nie oszukujmy się - często jest ona bardzo absorbująca i wymaga od nas poświęcenia sporej ilości energii, której nie mamy wracając z pracy, czy ze studiów. Wychodzimy więc wam na przeciw, starając się - mimo starzenia się naszego forumowego społeczeństwa - zmienić trend i pozwolić grać nawet tym, którzy wcześniej wspomnianego czasu nie mają zbyt wiele. Zacznijmy więc od najważniejszego.

  • 1. Usunięcie Punktów Rozwoju oraz Punktów Sławy.


Tak tak, dobrze czytacie! Usuwamy wymagające najwięcej grindu punkciki, które często sprawiały, że nowi gracze po prostu zniechęcali się licząc ile właściwie ich potrzebują. Wszystkie Punkty Sławy oraz Punkty Rozwoju które posiadaliście zostaną zamienione na Punkty Fabuły. Te zaś zyskują na wartości, nasz forumowy sklepik będzie opierał się jedynie na nich, a będziemy zdobywać je zdecydowanie częściej - między innymi podczas wypraw, misji czy wydarzeń fabularnych. W celu zamiany PR i PS na PF - proszę o kontakt ze mną - Kachikō Hararumi bądź moją prawą ręką -
Hachiko Hararumi, najlepiej poprzez Prywatną Wiadomość, w której zamieścicie wasze rozpiski. Pomożemy, zamienimy i - mam nadzieję - wyjdzie to nam wszystkim na plus.
  • 1.1 Ale... co z treningami technik i atrybutów?!


Prosta sprawa! Od teraz wszystkich technik będziecie uczyć się fabularnie lub podczas "normalnego" treningu w wybranym przez was miejscu bez żadnego kosztu. Atrybuty zaś proponuję osobiście trenować - na przykład - podczas sparingów z innymi graczami lub samych misji czy wypraw - tutaj też nie ma ograniczenia i w chwili, kiedy zadeklarujecie chęć treningu, opiszecie go ładnie i wrzucicie w którymś momencie wyprawy - droga wolna! Jak najbardziej nadal pozostaje opcja podbijania ich podczas standardowego wbijania statystyk w wybranym temacie, jednak... to nudne, no nie?
Pamiętajcie jednak, że treningu technik nie wolno uskuteczniać - na przykład - podczas walk z NPC czy innymi graczami. Jeśli zaś chcecie fabularnie nauczyć się jutsu podczas walki na misji... warto wcześniej coś o niej poczytać i udokumentować to w fabule, prawda?

Hijutsu zaś uczymy się na wyprawach i misjach - wszystko do ustalenia z MG i Administracją - tutaj również macie sporą dowolność!
  • 2. Egzaminy - nie trzymajmy się sztywnych ram, zdawajcie!


Zmieniamy egzaminy! Od dzisiaj rozpiska misji wymaganych do starania się o awans wygląda mniej więcej tak:

[quote]Chunnin -> Jonin: Minimum jedna misja rangi B.
Jonin -> Specjal Jonin: Minimum jedna misja rangi A.
Specjal Jonin -> Sannin: Minimum jedna misja rangi S.[/quote]


Dodatkowo usuwając PS pozbyliśmy się ich kosztu podczas próby awansu na wyższy poziom, więc... próbujcie, bo w sumie co wam szkodzi, prawda? Zniknęły również wymagania co do atrybutów i stażu na forum, więc nawet będąc świeżo upieczonym Chunninem możecie podejmować się próby awansu rangę wyżej! Pamiętajcie jednak. Od teraz egzaminy będą trudniejsze niż do tej pory, a to sprawia, że wcale nie będzie tak łatwo jak się wydaje! Więcej oczywiście w temacie z egzaminami, do którego odsyłam tym oto linkiem. A. A Nuukenini mają tutaj.

3. Dodatkowa rubryka w Karcie Postaci - "Czyny w Świecie Shinobi".

Pokrótce - dodaliśmy dodatkową rubrykę w Karcie Postaci - proszę, by każdy wpisał ją nad biografią w jakimkolwiek stylu chce - osobiście polecam skorzystać po prostu z poniższego kodu:
Pokaż/Ukryj:
Na czym polega sama użyteczność owej rubryki? Wszystkiego dowiecie się tutaj! W skrócie - od teraz wasze czyny będą nagradzane, karane, brane pod uwagę znacznie częściej niż zwykle. Proszę się więc przygotować na prawdziwe atrakcje!

4. Misje i wyprawy.

Wyrzuciliśmy limity postów na WSZYSTKIE misje i wyprawy, które mogą pojawić się na forum, podobnie z wymaganiami linijkowymi. Pamiętajcie jednak, że Administracja czuwa nad tym, żeby nie robić przykrych akcji, które sprawią, że będziecie wykonywać misję rangi A o długości misji rangi C! Szanujmy się i miejmy na uwadze to, jakiej misji się podejmujemy i mimo braku sztywnych wymagań dotyczących ilości postów lub linijek - starajmy się. Chcemy przecież utrzymać dobry poziom na forum i fajnie by było, jakbyśmy wszyscy do tego dążyli dobrze się przy tym bawiąc.

5. Punkty Fabuły.

Tutaj
przedstawiam wam nową tabelkę dotyczącą rozliczeń PF. Nowy stary sklepik z przeliczonymi ilościami. Zapraszam serdecznie do zamiany PFów na cudowne nagrody! Jeśli zaś chodzi o Osiągnięcia - też zostały zmienione, jednak nie przydzielamy nowych nagród za stare ich wersje, w końcu nagrody już otrzymaliście, prawda? :)

6. Stawiajmy na fabułę!

Prośba ode mnie. Bawmy się grą, współpracujmy! Planuję jeszcze kilka zmian odnośnie fabuły i mechaniki, które ponownie będą bardzo atrakcyjne dla wszystkich z was. Możecie się więc przygotować - co prawda dopiero za jakiś czas, ponieważ wymaga to sporych jego nakładów - kolejnych newsów.

Podsumowując - zapraszam wszystkich do gry i powodzonka! Pozdrawiam cieplutko w imieniu moim i reszty Sałatki!
[/color]
Obrazek

Awatar użytkownika
Murasaki
Posty: 1740
Rejestracja: śr, 28 gru 2016, 16:19
Płeć: Mężczyzna
Organizacja: Raimei
Wioska: KiriGakure
Ranga: T. Chunin [Jonin]
Wiek Postaci: 19
Siła: San Kaishi
Wytrzymałość: San Kaishi
Szybkość: San Kaishi
Zręczność: Yon Kaishi +
Kontrola Chakry: San Kaishi
Zasoby Chakry: Yon Kaishi
Potencjał Genjutsu: San Kaishi
Kontrola KG: San Kaishi
Kontrola Fūton: San Kaishi
Kontrola Raiton: San Kaishi
Kontrola Doton: San Kaishi
Walka Wręcz: San Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&t=11052
Lokalizacja: Szczecin/ Tomaszowo

Re: 26.03.2019 - Przełomowy dzień w mechanice!

Post autor: Murasaki » wt, 26 mar 2019, 18:45

To mi się podoba. +1 w sumie nie ma nic czego bym nie zrozumiał lub co budziło by jakieś wątpliwości.
Podliczcie mi punkty nieroby. Pozdrawiam cieplutko :D
Murasaki/Sharuru

Pieczętowania(2) | Wytrzymałość Psychiczna(1) | Szybkie Składanie Pieczęci(1) | Perswazja(1)
Iryōnin(Kabuto) | Ogrom Chakry

Obrazek

Awatar użytkownika
Thaelin
Posty: 2982
Rejestracja: śr, 16 kwie 2014, 16:35
Płeć: Mężczyzna
Wioska: Kumogakure no Sato
Ranga: Chuunin
Wiek Postaci: 24
KP: viewtopic.php?f=36&t=8914
Konto Główne: Raven towarzysz - viewtopic.php?f=329&t=10433
Lokalizacja: Lublin

Re: 26.03.2019 - Przełomowy dzień w mechanice!

Post autor: Thaelin » wt, 26 mar 2019, 19:28

Mi tak średnio akurat to się podoba, ponieważ lubiłem starą wersję, że był jakiś poziom trudności w zdobyciu tego wszystkiego. Nie mniej jednak poczekam i zobaczę jak to wygląda.
Obrazek

|| Matematyk || Hultaj || Yōso no Tensai || Shin'ainaru buki(klik)
| Odbijanie pocisków II | Szybkie wiązanie pieczęci I | Kowal II | Kamuflaż I | Sztuka pieczętowania I | Wytrzymałość psychiczna I |

Myśli Wypowiedzi Wypowiedzi kota Demon

Awatar użytkownika
Ayatsuri Joutei
Posty: 1345
Rejestracja: pn, 8 lis 2010, 20:49
Płeć: Mężczyzna
Wioska: Suna
Ranga: Jounin
Wiek Postaci: 19
Siła: Ni Kaishi
Wytrzymałość: San Kaishi
Szybkość: San Kaishi
Zręczność: San Kaishi +
Kontrola Chakry: Yon Kaishi
Zasoby Chakry: San Kaishi
Potencjał Genjutsu: San Kaishi
Kontrola KG: San Kaishi ++
Kontrola Fūton: Ni Kaishi
Kontrola Katon: San Kaishi
Kontrola Doton: San Kaishi
Walka Wręcz: San Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&t=865
Lokalizacja: Tczew

Re: 26.03.2019 - Przełomowy dzień w mechanice!

Post autor: Ayatsuri Joutei » wt, 26 mar 2019, 19:32

Też nie wiem czy wszystko nie będzie teraz trochę za łatwe. No ale cóż, poczekamy, zobaczymy, jestem nastawiony pozytywnie, nie chodzi przecież o nabijanie cały czas punktów tylko wykreowanie postaci takiej jakiej się chce i nią zaznaczenie się w świecie :D
Pokaż/Ukryj:
Po misje i wyprawy serdecznie zapraszam na gg.

Awatar użytkownika
Kozoke Shinja
Posty: 3880
Rejestracja: ndz, 25 sie 2013, 13:58
Płeć: Mężczyzna
Ranga: S.Jounin
Wiek Postaci: 20
Siła: Go Kaishi
Wytrzymałość: Yon Kaishi +
Szybkość: Yon Kaishi
Zręczność: Yon Kaishi
Kontrola Chakry: Yon Kaishi
Zasoby Chakry: Yon Kaishi
Potencjał Genjutsu: San Kaishi
Kontrola KG: Yon Kaishi
Kontrola Fūton: San Kaishi
Kontrola Doton: San Kaishi
Walka Wręcz: Yon Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&t=7398&p=156639#p156639

Re: 26.03.2019 - Przełomowy dzień w mechanice!

Post autor: Kozoke Shinja » wt, 26 mar 2019, 19:38

Mam podobne obawy. W sumie boję się że za x czasu będą sami jounini, s.jounini, może i sannini biegali po forum i system przejdzie taką metamorfozę, że jak średni poziom forum to był chuunin tak teraz jounina będzie uznawało się za słabeusza, obym się mylił.

Ale ogólnie wasza praca na ogromny plus. Wymyślić i dopiąć coś takiego na pewno nie było prosto. Gratulację za wykonaną robotę i oby więcej takich aktualizacji. Gratki.
.


Obrazek

♦ Mistrz walki mieczem ♦ Geniusz Ciężkiej Pracy ♦ Zabójcy we mgle ♦
♦ Kowal (3) ♦ Perswazja (1) ♦ Wytrzymałość psychiczna (3) ♦ Sztuka Pieczętowania (2) ♦ Sztuka kamuflażu (1) ♦ Czytanie śladów (1) ♦


.

Awatar użytkownika
Arui
Posty: 2449
Rejestracja: śr, 27 kwie 2016, 15:07
Płeć: Mężczyzna
Organizacja: Sekuto Chi
Wioska: Kiri
Ranga: Chuunin
Wiek Postaci: 18
Siła: Ni Kaishi
Wytrzymałość: San Kaishi
Szybkość: San Kaishi
Zręczność: San Kaishi
Kontrola Chakry: San Kaishi +
Zasoby Chakry: San Kaishi
Potencjał Genjutsu: Go Kaishi
Kontrola KG: Yon Kaishi
Kontrola Fūton: Ni Kaishi
Kontrola Katon: Ichi Kaishi
Walka Wręcz: Ni Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&t=10096

Re: 26.03.2019 - Przełomowy dzień w mechanice!

Post autor: Arui » wt, 26 mar 2019, 19:39

Wszystko oki, ale bym jednak dał jakieś chociaż troszkę większe wymagania na egzaminy bo to jednak ranga fabularna i powinno się jakoś zabłysnąć w wiosce czy cokolwiek.
Obrazek

Koinū
Posty: 474
Rejestracja: śr, 6 mar 2019, 16:16
Płeć: Mężczyzna
Wioska: Suna-Gakure no Sato
Ranga: Genin
Wiek Postaci: 14
Wytrzymałość: Ichi Kaishi
Szybkość: Ichi Kaishi +
Zręczność: Ni Kaishi +
Kontrola Chakry: Ichi Kaishi
Zasoby Chakry: Ichi Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&t=12338
Konto Główne: Taharii
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: 26.03.2019 - Przełomowy dzień w mechanice!

Post autor: Koinū » wt, 26 mar 2019, 19:47

Zasadniczo też o tym myślałem, zastanawiałem się, tylko pytanie czy jest w tym coś złego? Nie sądzicie, że 10 lat i 0(słownie 0) Sanninów też było lekką przesadą? Szczerze mówiąc jak dla mnie - wolę szybciej awansować i dobrze się bawić mając fajną mocną postać ze swoimi ulubionymi technikami/specjalizacjami niż kisić się na Geninie np. 5 lat.

Wyszedłem z założenia, żebyśmy się trochę pobawili, a nie trajhardowali mimo, że mam trajhard w serduszku. <3
Obrazek

Awatar użytkownika
Kozoke Shinja
Posty: 3880
Rejestracja: ndz, 25 sie 2013, 13:58
Płeć: Mężczyzna
Ranga: S.Jounin
Wiek Postaci: 20
Siła: Go Kaishi
Wytrzymałość: Yon Kaishi +
Szybkość: Yon Kaishi
Zręczność: Yon Kaishi
Kontrola Chakry: Yon Kaishi
Zasoby Chakry: Yon Kaishi
Potencjał Genjutsu: San Kaishi
Kontrola KG: Yon Kaishi
Kontrola Fūton: San Kaishi
Kontrola Doton: San Kaishi
Walka Wręcz: Yon Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&t=7398&p=156639#p156639

Re: 26.03.2019 - Przełomowy dzień w mechanice!

Post autor: Kozoke Shinja » wt, 26 mar 2019, 21:07

Rozumiem. Zobaczymy jak to się sprawdzi.

Nie rozumiem natomiast zniesienia stron/postów na misje. Kto to będzie kontrolował jak np. ktoś zrobi misję S na 2 strony i jednemu to przejdzie a do drugiego po jakimś czasie ktoś się przyczepi że za mało? Mimo wszystko jakieś dolne ograniczenia by się przydały, nawet jeśli miałyby być one mniejsze niż obecne.

Edit: Mizuna nie liczysz jako Sannina? (hehe) 8)
Ostatnio zmieniony wt, 26 mar 2019, 21:10 przez Kozoke Shinja, łącznie zmieniany 1 raz.
.


Obrazek

♦ Mistrz walki mieczem ♦ Geniusz Ciężkiej Pracy ♦ Zabójcy we mgle ♦
♦ Kowal (3) ♦ Perswazja (1) ♦ Wytrzymałość psychiczna (3) ♦ Sztuka Pieczętowania (2) ♦ Sztuka kamuflażu (1) ♦ Czytanie śladów (1) ♦


.

Koinū
Posty: 474
Rejestracja: śr, 6 mar 2019, 16:16
Płeć: Mężczyzna
Wioska: Suna-Gakure no Sato
Ranga: Genin
Wiek Postaci: 14
Wytrzymałość: Ichi Kaishi
Szybkość: Ichi Kaishi +
Zręczność: Ni Kaishi +
Kontrola Chakry: Ichi Kaishi
Zasoby Chakry: Ichi Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&t=12338
Konto Główne: Taharii
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: 26.03.2019 - Przełomowy dzień w mechanice!

Post autor: Koinū » wt, 26 mar 2019, 21:10

Kozokuś - ja będę kontrolował, wziąłem na siebie w razie potrzeby i tego się będę trzymał. Umówmy się, misji nie ma robionych w jednym czasie wiele, bo graczy też jest niewiele. Nawet jeśli będzie robionych 10 misji na raz, co się raczej nie zdarza nie będzie to ciężkie do ogarnięcia, bo wystarczy ogarnąć ogólny zamysł misji i przelecieć wzrokiem fabułę. Poza tym musimy się umówić - jesteśmy dorosłymi ludźmi i powinniśmy się w jakiś sposób szanować. Nie wiem jak patrzą na to inni, ale ja ufam graczom, że chcą się dobrze bawić i emocjonować rozgrywką, a nie klepać wszystko na siłę tylko po to, żeby zrobić wałka i napisać 10 postów mniej.
Obrazek

Awatar użytkownika
Kozoke Shinja
Posty: 3880
Rejestracja: ndz, 25 sie 2013, 13:58
Płeć: Mężczyzna
Ranga: S.Jounin
Wiek Postaci: 20
Siła: Go Kaishi
Wytrzymałość: Yon Kaishi +
Szybkość: Yon Kaishi
Zręczność: Yon Kaishi
Kontrola Chakry: Yon Kaishi
Zasoby Chakry: Yon Kaishi
Potencjał Genjutsu: San Kaishi
Kontrola KG: Yon Kaishi
Kontrola Fūton: San Kaishi
Kontrola Doton: San Kaishi
Walka Wręcz: Yon Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&t=7398&p=156639#p156639

Re: 26.03.2019 - Przełomowy dzień w mechanice!

Post autor: Kozoke Shinja » wt, 26 mar 2019, 21:13

Nie obraź się za to ale na obecną chwilę możesz to kontrolować, jednak w pewnym momencie na forum może Cię zabraknąć więc przydałoby się ustalić przynajmniej uśrednione wartości postów/stron. No i starzy gracze będą wiedzieli ile co ma postów/stron. Nowi będą bardzo mocno zdezorientowani w tym aspekcie. (tak, wiem, jestem pesymistą i nie ufam ludziom xd)
.


Obrazek

♦ Mistrz walki mieczem ♦ Geniusz Ciężkiej Pracy ♦ Zabójcy we mgle ♦
♦ Kowal (3) ♦ Perswazja (1) ♦ Wytrzymałość psychiczna (3) ♦ Sztuka Pieczętowania (2) ♦ Sztuka kamuflażu (1) ♦ Czytanie śladów (1) ♦


.

Koinū
Posty: 474
Rejestracja: śr, 6 mar 2019, 16:16
Płeć: Mężczyzna
Wioska: Suna-Gakure no Sato
Ranga: Genin
Wiek Postaci: 14
Wytrzymałość: Ichi Kaishi
Szybkość: Ichi Kaishi +
Zręczność: Ni Kaishi +
Kontrola Chakry: Ichi Kaishi
Zasoby Chakry: Ichi Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&t=12338
Konto Główne: Taharii
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: 26.03.2019 - Przełomowy dzień w mechanice!

Post autor: Koinū » wt, 26 mar 2019, 21:16

Można to jak najbardziej wziąć pod uwagę. Jak już zresztą napisałem - tak naprawdę mamy tutaj zarys tego, co trzeba w pewien sposób dopracować, bo jedna, dwie, albo nawet cztery głowy nie zobaczą tego, co widzi czterdzieści głów. Więc przyjmując, że będą pojawiać się rzeczowe opinie, które wrzucę potem w support i nad którymi się zastanowimy jest spora szansa, że duża część np. systemu misji jeszcze się pozmienia i te minimum wróci. Niemniej jednak wezmę pod uwagę i rzucę na stół, ażeby każdy przemyślał i się wypowiedział po raz kolejny. Wystarczy popatrzeć na stary system, który rozwijał się X lat i cały czas wymagał poprawek, tutaj jest podobnie.
Obrazek

Awatar użytkownika
Kozoke Shinja
Posty: 3880
Rejestracja: ndz, 25 sie 2013, 13:58
Płeć: Mężczyzna
Ranga: S.Jounin
Wiek Postaci: 20
Siła: Go Kaishi
Wytrzymałość: Yon Kaishi +
Szybkość: Yon Kaishi
Zręczność: Yon Kaishi
Kontrola Chakry: Yon Kaishi
Zasoby Chakry: Yon Kaishi
Potencjał Genjutsu: San Kaishi
Kontrola KG: Yon Kaishi
Kontrola Fūton: San Kaishi
Kontrola Doton: San Kaishi
Walka Wręcz: Yon Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&t=7398&p=156639#p156639

Re: 26.03.2019 - Przełomowy dzień w mechanice!

Post autor: Kozoke Shinja » wt, 26 mar 2019, 21:21

No i spoczko. Przyczepię się jeszcze jednej rzeczy(chyba ostatniej).

Bardzo mocno na tych zmianach ucierpiał kowal/płatnerz. Artefakty do tej pory mogły być wykuwane przez właśnie kowala/płatnerza. Kupione za PS'y(które były znacznie cięższe do zdobycia). Lub wygrane w konkursie/evencie. Teraz jedyną zaletą kowala/płatnerza jest taka że ma tańsze artefakty o kilkaset PF'ów. Jest to poniekąd blokowanie specki i lepiej będzie wziąć jakieś piguły, trucizny itp. Jeżeli w starym systemie artefakty były rozdawane jak cukierki to w tym będzie ich cały basen. Nie podoba mi się to zbytnio. Proponuję odrzucenie opcji zdobywania czystych artefaktów za PF, a materiałom podnieść cenę przynajmniej x2 jak nie x3.
.


Obrazek

♦ Mistrz walki mieczem ♦ Geniusz Ciężkiej Pracy ♦ Zabójcy we mgle ♦
♦ Kowal (3) ♦ Perswazja (1) ♦ Wytrzymałość psychiczna (3) ♦ Sztuka Pieczętowania (2) ♦ Sztuka kamuflażu (1) ♦ Czytanie śladów (1) ♦


.

Awatar użytkownika
Yamado Koori
Posty: 1262
Rejestracja: wt, 10 wrz 2013, 09:23
Płeć: Mężczyzna
Wioska: Kirigakure no Sato
Ranga: Jounin
Wiek Postaci: 16
Siła: San Kaishi
Wytrzymałość: Yon Kaishi
Szybkość: San Kaishi
Zręczność: Ni Kaishi
Kontrola Chakry: Yon Kaishi +
Zasoby Chakry: Ni Kaishi +
Potencjał Genjutsu: Ni Kaishi
Kontrola Doton: Ni Kaishi
kontrola_suiton: San Kaishi +
KP: http://ninjagaiden.xaa.pl/viewtopic.php?f=36&t=7479

Re: 26.03.2019 - Przełomowy dzień w mechanice!

Post autor: Yamado Koori » wt, 26 mar 2019, 21:23

Ja nie ze wszystkim się zgadam, wiec na dzień dzisiejszy jestem na NIE.
1. Zdobywasz rangę od tak, nie przejmujesz się tym że możesz stracić jakieś PS, gdzie to dawało adrenalinę bo nie łatwo jest je zdobyć. A teraz ma się na to wylane.
2. Piszesz o tym ze coraz mniej ludzi ma czas na grę fabularną, a myślisz że dzięki temu coś się zmieni? Raczej nie, jak ktoś będzie chciał grać sam to będzie grał sam. Poza tym jak rozwiążecie sprawy związane ze zmianami postaci co jakiś czas? Przecież to też trzeba fabularnie rozegrać, bo piszesz z kimś tam a on nagle znika bo ktoś zmeinia postać, jak to ma być rozegrane fabularnie? Ta osoba umiera czy jak?
3. Zeby do czegoś dojść trzeba było wykonywać misje, teraz nic nie musisz robić. Chcesz napisać trening to po prostu go piszesz, wiec gdzie jest tu oszczędność czasu? Jak miałeś PR to przynajmniej musiałeś pomyśleć co trenować najpierw, czy jakieś jutsu czy może atrybut. A teraz się tym nie przejmujesz wbijasz bo tak.
4. Zdobywanie rangi up, spoko, ale czy przypadkiem nie zrobi to z forum samych sanninów? Wiem ze będzie to ciężkie, ale kurde to ma być coś takiego co serio jest legendarne. A nie zaraz wszyscy powbijają tą rangę i co mają robić? Skoro wyżej się nie da a techniki mogą sobie wbić od tak bo nie ma PR.
5. Kolejną sprawą są zmiany w klanach i bezklanowcach, jako ze należę do tych drugich to mam pytanie co do tego ze skoro wybiera sie jakoś drogę (nin, gen, tai) to ma sie zmniejszoną ilość linijek i terneing kończy sie na 80% to dodatkowo został wprowadzony 25% zmniejszenie kosztów, skoro to jest zniwelowane to co będzie w zamian? Przecież klany ogólnie są op wiec jaki będzie dopalacz dla bezklan?
6. Co do limitów względem pisanych linijek w wyprawach misjach, to z tym się zgodze. Czasami ciagniecie czegos takiego było bezsensowne skoro zakończyło sie to sie zakończyło. Zdarzało się tez tak ze misja urywała sie w trakcie bo juz zakończyły się "posty" gdzie to tez nie miało najmniejszego sensu.
7. Co do PF i zmiany postaci - moim zdaniem to zbyt tanie ejst, skoro teraz za wszystko masz pf to to tez powinno kosztować co najmniej 3 razy tyle. Bo wymieniasz bez konsekwencji czy w sumie jedno spotkanie, lub jedna misja i juz cb stać na zmianę postaci.
8. Dalej co do PF czy zostaną dodane takie rzeczy jakie były przy wymianie PS? np. z rangą up?
9. Kolejna sprawa do fabularnego zycia wszystkich postaci, jeśli ma być coś takiego ze jest np. wybrany nowy kage i ta informacja obiega cały świat to jak zostanie rozwiany problem wiekowy graczy? Mijają lata i ktoś np. nie gra i ma dalej np. 16 lat a ktoś z kim prowadził fabulatne życie ma np. 30 bo zrobił sobie przeskok. Gdzie ma to spójność co do fabuły? Jak będzie rozwiązany ten spór?

W sumie na razie to tyle, jestem ciekawy jak to się bedzie miało do rozgrywki. Jeśli coś jeszcze zauważę to napisze :)
Lvl 2 Wytrzymałości Psychicznej,
Lvl 3 Tworzenie Trucizn,
Lvl 1 Tworzenie Pigułek Wzmacniających,
Lvl 1 Sztuka Pieczętowania

Koinū
Posty: 474
Rejestracja: śr, 6 mar 2019, 16:16
Płeć: Mężczyzna
Wioska: Suna-Gakure no Sato
Ranga: Genin
Wiek Postaci: 14
Wytrzymałość: Ichi Kaishi
Szybkość: Ichi Kaishi +
Zręczność: Ni Kaishi +
Kontrola Chakry: Ichi Kaishi
Zasoby Chakry: Ichi Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&t=12338
Konto Główne: Taharii
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: 26.03.2019 - Przełomowy dzień w mechanice!

Post autor: Koinū » wt, 26 mar 2019, 21:35

1. Pamiętaj, że nie dostajesz rangi od tak. Zdajesz egzamin, który jest planowany jako trudniejszy niż do tej pory. Dodatkowo dzisiaj Rin dobrze powiedziała o pewnym niepisanym systemie reputacji. Po to powstała nowa rubryka w KP, żeby nadmienić tam, że gracz np. trzeci raz będzie podchodził do danego egzaminu - to odbije się na postaci. Tam traciłeś PS(super zabawa zbierać je od nowa), a tutaj tracisz... wydaje mi się trochę więcej, skoro już ludzie mówią, że przypałowiec bo nie zdaje, no nie?

2. Piszę, że mniej osób ma czas na grindowanie i nabijanie PR i PS. I to jest fakt i myślę, że każdy widzi to po sobie. Osobiście jestem typem grindera, kocham nabijać wszelkie punkciki do maksymalnego pułapu, ale jakbym miał teraz klepać statystyki jak swego czasu na Tahariim - gdzie pisałem po 3 treningi dziennie na np. 6000 słów - to po prostu nie miałbym na to czasu. I dzieje się tak z każdym, kto ma prace, dziewczynę, może nawet rodzinę. A co do rozegrania tego, że ktoś przestaje grać - tutaj NIGDY nie było, i NIGDY będzie na to sposobu. Bo nie jesteśmy w stanie tego w jakikolwiek sposób ustabilizować. Po to mamy głowy i kreatywność, żeby wyjść z takiej sytuacji w miarę normalnie.

3. Więc teraz siądź i wbij wszystko na 100%, by zdobyć osiągnięcie. Oczywiście, że może się trafić ktoś kto siądzie i będzie klepał, klepał, klepał i klepał. Jak najbardziej! Ale... co w związku z tym? Każdy może to zrobić i nie widzę w tym absolutnie nic złego. PR faktycznie sprawiało, że ktoś musiał się namyślić czego potrzebuje. Albo ewentualnie mógł siedzieć, i powiedzieć, że ma to gdzieś i grał nie będzie, bo nie chce mu się miesiąc nabijać np. 5 technik rangi D.

4. Do tej pory nie ma żadnego Sannina. Minęło ponad 10 lat, sam grając jeszcze na Konoha-Gakure nie wbiłem Sannina na Tahariim. Nie będzie, ponieważ Sannina wbije w ciągu roku - daję sobie rękę uciąć - maks 3 graczy. I to jest okej. Nie sądzisz, że fajnie by było, żeby po 10 latach faktycznie znalazł się ktoś, kto osiągnął ten szczyt i może się bawić na najwyższym poziomie?

5. Będzie w zamian, tutaj się nie martw. Pracujemy nad tym. Po prostu nie jestem w stanie z Hachiko wszystkiego ogarnąć w krótkim czasie i stwierdziliśmy, że podzielimy to na etapy. Bezklanowcy nie ucierpią, rzeczę. Zresztą - sam gram bezklanowcem. O ile nie lubię sobie ułatwiać, to nie zwykłem robić na siłę pod górkę. :)

7. Do przemyślenia, szczerze mówiąc nie przykułem do tego dużej uwagi tak samo jak ktokolwiek, kto pomagał mi to zrobić. Ale fakt - tu jest racja.

8. Zostaną, kwestia czasu i odpowiedniego przeliczenia. System PF nadal powstaje, chcę sprawdzić jak się będzie "wpasowywał" w forum i czy czasem nie będzie trochę zbyt przegięty w stosunku ilość/nagroda.

9. Nie zostanie. Bo tego nie da się obejść. Ktoś będzie wiecznie grał czternastolatką, a ktoś co roku będzie zwiększał wiek postaci o 5 lat. Trzeba na to przymrużyć oko, tak jak robiliśmy to przez cały czas istnienia forum. :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Ayatsuri Joutei
Posty: 1345
Rejestracja: pn, 8 lis 2010, 20:49
Płeć: Mężczyzna
Wioska: Suna
Ranga: Jounin
Wiek Postaci: 19
Siła: Ni Kaishi
Wytrzymałość: San Kaishi
Szybkość: San Kaishi
Zręczność: San Kaishi +
Kontrola Chakry: Yon Kaishi
Zasoby Chakry: San Kaishi
Potencjał Genjutsu: San Kaishi
Kontrola KG: San Kaishi ++
Kontrola Fūton: Ni Kaishi
Kontrola Katon: San Kaishi
Kontrola Doton: San Kaishi
Walka Wręcz: San Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&t=865
Lokalizacja: Tczew

Re: 26.03.2019 - Przełomowy dzień w mechanice!

Post autor: Ayatsuri Joutei » wt, 26 mar 2019, 21:40

Co do 9 to oficjalne wytłumaczenie to.zaginanie czasu przez awatary i po prostu czas w różnych miejscach różnie leci. Gdzieś to ładnie Sagaś tłumaczył, to tak w wielkim skrócie
Pokaż/Ukryj:
Po misje i wyprawy serdecznie zapraszam na gg.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nowości”