29.08.2019 Naprawdę wiele zmian.

Wszelkie zmiany wprowadzane do system rozgrywki, jak i również reszty elementów forum są podawane do wiadomości w tym dziale. Większe nowości wprowadzane są jako duże aktualizacje, a mniejsze umieszczane są w dzienniku zmian.
Awatar użytkownika
Akarai Tazaru
Posty: 3953
Rejestracja: ndz, 22 lis 2015, 16:50
Płeć: Mężczyzna
Wioska: Kumogakure no Sato
Ranga: Jōnin, Raikage
Wiek Postaci: 28
Siła: Yon Kaishi
Wytrzymałość: San Kaishi
Szybkość: San Kaishi
Zręczność: San Kaishi
Kontrola Chakry: San Kaishi
Zasoby Chakry: San Kaishi
Potencjał Genjutsu: Ni Kaishi
Kontrola KG: San Kaishi
Kontrola Raiton: San Kaishi
kontrola_suiton: San Kaishi
Walka Wręcz: San Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&p=259381#p259381

29.08.2019 Naprawdę wiele zmian.

Post autor: Akarai Tazaru » czw, 29 sie 2019, 20:00

Drodzy gracze,
Przedstawiamy wam najnowszą aktualizację, która być może jest największą od dobrych kilku lat. Postanowiliśmy odświeżyć wiele rzeczy i ponaprawiać błędy i niedociągnięcia powstałe w wyniku zmian od aktualizacji z dnia 01.04.2019. Oczywiście z pewnością nie udało nam się poprawić wszystkiego, jednak wiele rzeczy uległo zmianie. Dodatkowo wprowadziliśmy wiele rzeczy, które od jakiegoś czasu już wisiały do wrzucenia. Nie rozpisując się tutaj dłużej - bo w samych zmianach jest dużo do czytania - przejdźmy do tego, co z dniem 29.08.2019 zaczyna obowiązywać.


1. Punkty Fabuły - jest to najprawdopodobniej ostatnia zmiana w tym zakresie, a przynajmniej mamy taką nadzieje, gdyż nie chcemy bardziej zakłócać stabilizacji forum. Uznaliśmy jednak, że jest to bardzo ważna do uregulowania kwestia, dlatego tym razem na podstawie wielu godzin pracy i różnych obliczeń wystosowaliśmy system, który wydaje nam się sprawiedliwy. Ci, którzy zdobyli wcześniej sporo punktów fabuły znajdą się w nieco lepszej sytuacji, niż ci co mają ich mało, jednak z czasem wszystko się wyrówna, gdy już każdy zużyje to, co zdobył przed aktualizacją. Sami się przekonajcie.
2. Punkty Mistrza Gry - w toku ostatnich wydarzeń i deficytu mistrzów gry zdecydowaliśmy się odnowić przywileje, jakie są związane z prowadzeniem misji. Zaktualizowaliśmy sklepik i dostosowaliśmy wszystko tak, by mistrzowie gry prawidłowo zostawali wynagrodzeni za swoją pracę.
3. Osiągnięcia - poprawiliśmy nagrody z osiągnięć, które wcześniej wydawały się być absurdalne do miary tego, co trzeba było zrobić żeby je zdobyć. Jednakże za osiągnięcia które już zostały przez was zdobyte nie ma żadnego wyrównania. Nowe nagrody otrzymujecie zdobywając osiągnięcia, których jeszcze nie macie.
4. Pracownie - w toku zmian jakie ostatnimi czasy zaszły w systemie, zdecydowaliśmy się zaktualizować przestarzałe tematy pracowni i dostosować je do aktualnych standardów. Poniżej została przedstawiona list odnowionych tematów:
Tworzenie technik własnych, Warsztat kuglarzy, Wytwórstwo trucizn, Własne specjalizacje, Tworzenie artefaktów, Kuźnia
5. Korzyści dla nowych graczy i powracających - zaktualizowaliśmy temat zmieniając nagrody ze starego systemu na PF, zmniejszając jednocześnie nieco wynagrodzenie dla powracających. Zdecydowaliśmy się postawić bardziej na nowych graczy, aczkolwiek tych którzy nas opuścili również zachęcamy do powrotu. Zmiana ta zaszła dlatego, aby powracający nie stawali się zbyt roszczeniowi, a jak wiadomo - zawsze takie sytuacje kończyły się kwasem.
6. Zmiana w Kenjutsu no Tatsujin - od teraz walka dwoma zwykłymi mieczami przypisana jest stylowi Sutairu Zandaka, a styl Sutairu Omoidesu przewiduje nawet dwa wielkie miecze.
7. Sklepik mieszkańca - zaktualizowaliśmy cały temat, dopasowując go do aktualnego systemu forum. Zmieniły się w nim głównie waluty z dawnych Punktów Sławy na Punkty Fabuły.
8. Kage - sugerując się pomysłami jakie zostały przedstawione w dziale pomysłów oraz dodając coś od siebie odnowiliśmy temat kage dodając naszym cieniom przywileje z posiadania tej rangi jak i również obowiązki. Jedną z istotniejszych rzeczy jest nauka Hijutsu do rangi A włącznie bez wyprawy, które jest jakby rekompensatą za to, iż kage powinni od teraz pozostawać dłużej w wiosce i opiekować się nią. W przeciwnym wypadku bardzo szybko mogą utracić tą rangę.
9. Odnowione opisy działu początek - postanowiliśmy nieco odświeżyć działy informacyjne na forum, dlatego też otrzymały nowe opisy. Ponadto, jak już wcześniej zauważyliście, tematy zostały w pewien sposób przeorganizowane, aby wszystko stało się bardziej przejrzyste dla nowych graczy. Mamy nadzieje że zarówno starzy gracze - w tym oczywiście my - po jakimś czasie przyzwyczaimy się do nowego układu.
10. Yoshu Kinsetsu Sento - dodaliśmy możliwość stworzenia techniki rangi „S” na randze S. Jounin jako shihai jutsu, gdyż wszystkie kanoniczne techniki taijutsu przynależą do kategorii hachimon, w związku z tym wymagają bram chakry i specjalizacji Kitsui Shigoto Tensai.
11. Drużyny shinobi - podobnie jak pozostałe tematy, zostały odświeżone, żeby nowo powstałe drużyny mogły czerpać z nich korzyści.
12. Specjalizacje - temat został odnowiony i przystosowany do aktualnego systemu. Zmieniła się przede wszystkim wartość trzeciej specjalizacji oraz koszt związany ze zmianą specjalizacji.
13. Talenty wrodzone - zdecydowaliśmy się usunąć pewne nieporozumienie powstałe po ostatniej zmianie talentów wrodzonych dotyczące tego, że natury chakry były traktowane indywidualnie od ninjutsu i posiadacze talentu Ninjutsu na poziomie D i C mogli mieć natury nawet do A / S.
14. Umiejętności i profesje rzemieślnicze - odrestaurowaliśmy cały temat i każdą z tych umiejętności. Wszystkie są teraz na swój sposób użyteczne i dają nowe możliwości waszym postaciom. Główne zmiany dotyczyły sztuki pieczętowania i wytrzymałości psychicznej, których wymagania się zwiększyły (jeśli chodzi o sztukę pieczętowania) i zmniejszyły (patrząc na wytrzymałość psychiczną).
15. Bijū - bestie poddane renowacji przez Murasakiego w końcu zostały wprowadzone, po drobnych korektach z naszej strony. Od teraz każda bestia jest dokładnie opisana i nie ma problemów już z interpretacją, jak należy je rozwijać. Dodatkowo odrestaurowaliśmy temat informacyjny dotyczący ogoniastych bestii. Lista wprowadzonych bijū znajduje się poniżej:
Reibi, Ichibi, Nibi, Sanbi, Yonbi, Gobi, Rokubi, Nanabi, Hachibi, Kyubi.
16. Księgi Bingo - odnowiliśmy księgi bingo w każdej z wielkich wiosek. Dodane zostały obrazki i wzorce, jak umieszczać w nich poszukiwanych bądź nukeninów - ogólnie powstał taki podział na zaginionych i nukeninów. W linku znajdziecie księgę bingo konohy, a pozostałe odnajdziecie tam gdzie były w każdej wielkiej wiosce.
17. Yōso no Tensai - doszliśmy do wniosku, że ta specjalizacja przynosi nierówne korzyści dla poszczególnych klanów, dlatego też od teraz jednonaturowcy i dwunaturowcy mogą posiadać mniej żywiołów niż pozostali, gdyż wyrównywało to różnice między nimi - a tak być nie powinno skoro już zostały ustalone ograniczenia wobec natur.
18. Trening - zaktualizowaliśmy temat treningu, który był nieco przestarzały. Poprawiliśmy nieco ostatnie ograniczenie co do trenowania i wprowadziliśmy symboliczne opłaty, aby gracze ponownie księgowali swoje wyczyny. Bez tego ciężko było określić nam, czy faktycznie odbywaliście dane treningi, czy też po prostu dopisywaliście sobie techniki - ufam że tego nie robiliście, jednak jest to przezorne działanie na przyszłość. Dodatkowo od teraz tworzenie technik jest droższe niż nauka kanonicznych technik, więc tak jak było kiedyś technik własnych nie trzeba trenować.
19. Przenoszenie kart postaci - odnowiliśmy ten temat, nieco ograniczając przywileje przejścia na nasze forum. Od teraz maksymalna ranga jaką można otrzymać przenoszą kartę to chunin.
20. Misje, wyprawy i wydarzenia fabularne - od teraz stanowią jeden spójny podsumowujący temat, w którym są zawarte wszystkie potrzebne informacje. Zmienione zostały między innymi zyski z misji jeśli chodzi o PF - stworzony został do tego specjalny system oraz wprowadziliśmy misje złodziejskie i krótki tekst na temat wydarzeń fabularnych.
21. Przeszczepy i eksperymenty - usunęliśmy absurdalne wpisy przy wymaganiach dotyczących przeszczepów, gdzie trzeba było pobrać duży kawałek mózgu by wszczepić komuś geny w wielu przypadkach. Było to nawet nie tyle głupie, co wprowadzało toksyczną mechanikę zmuszającą do zabójstwa graczy niektórych klanów - bo kto przeżyje wyciągnięcie kawałka mózgu? Dodatkowo obciążyliśmy wszystkie duże eksperymenty opłatami punktów fabuły, gdyż doszliśmy do wniosku, że mechanika eksperymentów wydostała się spod kontroli i w pewien sposób zaburzała sens pozyskiwania kanonicznych boskich darów. Od teraz chcąc stworzyć coś naprawdę potężnego, trzeba za to srogo okupić. Jeśli chodzi o eksperymenty które weszły w życie od aktualizacji z dnia 17.04.2019, o nich będzie powiedziane na koniec tematu, gdyż niektóre z nich niestety będą musiały pociągnąć za sobą konsekwencje, choć i tak bardzo łagodne w porównaniu do tego ile musielibyście wydać, by mieć je po tej aktualizacji. Tym działaniem nie chcemy was zniechęcić, jednak w niektórych przypadkach owe eksperymenty dały wam ogromne wzmocnienie praktycznie żadnym kosztem i aby w miarę było sprawiedliwie wobec pozostałych, którzy takowych nie przeprowadzili, powinniście ponieść chociaż częściowe ich koszty.

Obciążenia za eksperymenty:

Nakata - tryb apostaty. Jako iż twój eksperyment rozwija się razem z tobą i nie daje od początku tak wielkich korzyści jak inne, chcę by wymagana do niego była specjalizacja Yoshu Kinsetsu Sento, bądź inna własna związana z tematyką eksperymentu. Dodatkowo będziesz musiał zapłacić 1500 Punktów Fabuły, co jak dla mnie nie jest wygórowaną ceną, patrząc na aktualną wartość eksperymentów.
Ultor - podobnie jak Nakata - eksperyment uzależniony od specjalizacji medyka i 1500 Punktów Fabuły do zapłaty.
Arui - Twój przypadek jest podobny do tych wyżej, jednak tutaj eksperyment uzależniony jest od paktu. Jeśli kiedykolwiek będziesz chciał zmienić pakt z wężami, stracisz również eksperyment lub będziesz musiał zapłacić pełną jego kwotę. Póki co 1500 Punktów Fabuły do zapłaty.
Thaelin - Jak już powiedziałem ci na gg, eksperyment powstał z wielkiego niczego. Nie miałeś żadnych powiązań z lisami, ani przez pakt, ani specjalizacje ani bijuu, a wszystkie bonusy poza zdobytymi ogonami i + do kc zyskujesz od razu, stąd też musisz zapłacić 2000 Punktów Fabuły. Nie jest to również dla mnie specjalnie mocny eksperyment, dlatego ta kwota jest tak mała. Z pewnością gdybyś bardziej go dokoksił, mogłoby to zaboleć.
Yohei - twój eksperyment był medyczny + poświęciłeś dwa kkg by go zrobić, więc nie musisz nic płacić.
Murasaki - twój eksperyment w oparciu o geny węży był uzasadniony dobrze i wykorzystałeś coś, co musiałeś jakoś zdobyć. W dodatku poza technikami węży nie daje zbyt wielu zalet, dlatego ciebie obarczam opłatą jedynie 500 Punktów Fabuły.

Pozostałe eksperymenty które nie zostały zaakceptowane w pracowni obowiązują już nowe zasady. Proszę się z tego względu nie oburzać - jeśli łaska. Wszystko to robimy, by zachować jakikolwiek balans na forum, tym co się poszczęściło cóż, no tylko pogratulować. Pamiętajcie że gramy by się dobrze bawić i kręcić ciekawą fabułę, a nie po to by nawzajem się prześcigać w wyścigu szczurów, kto będzie mocniejszy.

Jeśli chodzi o aktualizacje, to by było na tyle, zapewne pominąłem jakieś szczegóły, więc możecie przeczytać sobie każdy temat powolutku od początku... do końca... tak jak ja... przez ostatnie dwa tygodnie, co ilustruje obrazek na początku tematu.


Teraz przechodząc do podziękowań... dziękuje bardzo wszystkim biorącym udział w tworzeniu tej aktualizacji czyli - Moeru, Shisetsu Jigoku, Mizuno, Zaji i Murasakiemu i Kenjiemu, którzy włożyli swój mniejszy lub większy wkład do tego wszystkiego. Murasaki, nagrodę za renowacje w bijuu przydziele ci w dziale renowacji jak ją dobrze przemyślę :)
Co się zaś tyczy Moeru, do niedawna był naszym hidden supportem, który wspierał nas w tworzeniu patcha (odnowił wszystkie pracownie i wiele więcej), pragnę powitać cię w naszym gronie oficjalnie i życzę przyjemnej i owocnej współpracy. Dodatkowo za twój czas włożony w rozwój forum w ostatnim czasie - prowadził niemalże wszystkie misje, dodatkowo pracując nad renowacją w supporcie - zdecydowałem się nagrodzić cię. Od chwili obecnej otrzymujesz prawo do darmowej jednorazowej zmiany postaci na klan elitarny - którykolwiek będziesz chciał - oraz otrzymujesz 1000 Punktów Fabuły jak zachętę do dalszego udzielania się na forum. Mam nadzieje, że nie znajdą się tutaj osoby, które powiedzą że mu się nie należy, bo włożył naprawdę ogromną ilość swojego czasu, by to forum jakoś żyło.

To tyle z mojej strony, żegnam was do następnej aktualizacji. Wszelkie niedogodności jakie powstały po wprowadzeniu aktualizacji, np. posiadacie umki, których aktualnie mieć nie możecie zgłaszać do mnie. Zależnie od problemu, każdemu zostaną takie niedogodności indywidualnie wynagrodzone.
Wasz leniwy administrator Tazaru.
▌Wytrzymałość Psychiczna - Poziom 2 ▌Szybkie Wiązanie Pieczęci - Poziom 2 ▌Czytanie Śladów - Poziom 1 ▌
▌Kowal - Poziom 1 ▌Perswazja - Poziom 1 ▌Sztuka Pieczętowania - Poziom 1 ▌Sztuka Kamuflarzu - Poziom 1 ▌


Obrazek

Awatar użytkownika
Sanjuro Sadatake
Posty: 4331
Rejestracja: ndz, 19 cze 2011, 21:04
Płeć: Mężczyzna
Organizacja: ---
Wioska: Iwagakure no Sato
Ranga: T. Chunin
Wiek Postaci: 15
Siła: Ni Kaishi
Wytrzymałość: Ni Kaishi
Szybkość: Ni Kaishi
Zręczność: Ni Kaishi
Kontrola Chakry: San Kaishi +
Zasoby Chakry: San Kaishi
Potencjał Genjutsu: Ni Kaishi
Kontrola KG: San Kaishi
Kontrola Doton: Ichi Kaishi
kontrola_suiton: Ichi Kaishi
Walka Wręcz: Ni Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&p=265513#p265513

Re: 29.08.2019 Naprawdę wiele zmian.

Post autor: Sanjuro Sadatake » czw, 29 sie 2019, 20:04

KOCHAM TOTALNIE, IDĘ CZYTAĆ TE RZECZY. PODZIWIAM I OBY TAK DALEJ. <3
Obrazek

Your competition isn't other people.
Your competition is your procrastrination, your ego.
The knowledge you neglect.
The negative behaviour you're nurturing & lack of creativity.
Compete against that.


W sprawach MG - prowadzenia misji/wypraw/ocen rzeczy - zapraszam na gg albo priv.

Awatar użytkownika
Murasaki
Posty: 1748
Rejestracja: śr, 28 gru 2016, 16:19
Płeć: Mężczyzna
Organizacja: Raimei
Wioska: KiriGakure
Ranga: T. Chunin [Jonin]
Wiek Postaci: 19
Siła: San Kaishi
Wytrzymałość: San Kaishi
Szybkość: San Kaishi
Zręczność: Yon Kaishi +
Kontrola Chakry: San Kaishi
Zasoby Chakry: Yon Kaishi
Potencjał Genjutsu: San Kaishi
Kontrola KG: San Kaishi
Kontrola Fūton: San Kaishi
Kontrola Raiton: San Kaishi
Kontrola Doton: San Kaishi
Walka Wręcz: San Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&t=11052
Lokalizacja: Szczecin/ Tomaszowo

Re: 29.08.2019 Naprawdę wiele zmian.

Post autor: Murasaki » czw, 29 sie 2019, 20:08

Podziwiam za samo zaparcie, szanuję za poświęcony czas i dziękuję za pracę. Cóż mogę więcej powiedzieć, dużo zmian w większości wszystkie na duży +, nie pozostaje i nic jak doczytać dokładnie co mniej interesujące mnie rzeczy i czekać na twój werdykt. \o/
Murasaki/Sharuru

Pieczętowania(2) | Wytrzymałość Psychiczna(1) | Szybkie Składanie Pieczęci(1) | Perswazja(1)
Iryōnin(Kabuto) | Ogrom Chakry

Obrazek

Awatar użytkownika
Enji Nakahara
Posty: 1908
Rejestracja: śr, 1 kwie 2015, 09:01
Płeć: Mężczyzna
Wioska: brak
Ranga: Tokubetsu Chunin
Wiek Postaci: 64
Siła: Ni Kaishi
Wytrzymałość: Ni Kaishi
Szybkość: Ni Kaishi
Zręczność: Go Kaishi +
Kontrola Chakry: Ni Kaishi
Zasoby Chakry: Ni Kaishi
Potencjał Genjutsu: Ni Kaishi
Kontrola KG: Ni Kaishi
Kontrola Fūton: Ichi Kaishi
Kontrola Katon: Ichi Kaishi
Walka Wręcz: Ni Kaishi
KP: viewtopic.php?p=295725#p295725

Re: 29.08.2019 Naprawdę wiele zmian.

Post autor: Enji Nakahara » czw, 29 sie 2019, 20:15

Gezetki ;) Dzięki za pracę. Ale swoją drogą...

"17. Yōso no Tensai - doszliśmy do wniosku, że ta specjalizacja przynosi nierówne korzyści dla poszczególnych klanów, dlatego też od teraz jednonaturowcy i dwunaturowcy mogą posiadać mniej żywiołów niż pozostali, gdyż wyrównywało to różnice między nimi - a tak być nie powinno skoro już zostały ustalone ograniczenia wobec natur.
"
To jest akurat nieprawda. Swego czasu dostałem od naszej administracji informację, iż ta specka nie działa z klanami które mają blokady na natury.
Słowa/Myśli


Styl walki


Umiejętności:
Pokaż/Ukryj:

Awatar użytkownika
Akarai Tazaru
Posty: 3953
Rejestracja: ndz, 22 lis 2015, 16:50
Płeć: Mężczyzna
Wioska: Kumogakure no Sato
Ranga: Jōnin, Raikage
Wiek Postaci: 28
Siła: Yon Kaishi
Wytrzymałość: San Kaishi
Szybkość: San Kaishi
Zręczność: San Kaishi
Kontrola Chakry: San Kaishi
Zasoby Chakry: San Kaishi
Potencjał Genjutsu: Ni Kaishi
Kontrola KG: San Kaishi
Kontrola Raiton: San Kaishi
kontrola_suiton: San Kaishi
Walka Wręcz: San Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&p=259381#p259381

Re: 29.08.2019 Naprawdę wiele zmian.

Post autor: Akarai Tazaru » czw, 29 sie 2019, 20:17

Nie jest to nigdzie zapisane, więc widocznie dostałeś fejk info XD Ewentualnie w związku z tym dostali taką możliwość. Osoba która się tym zajmowała jest nieobecna, więc pewnie mogły zaistnieć jakieś niedociągnięcia jak sam to sprawdzałem.
▌Wytrzymałość Psychiczna - Poziom 2 ▌Szybkie Wiązanie Pieczęci - Poziom 2 ▌Czytanie Śladów - Poziom 1 ▌
▌Kowal - Poziom 1 ▌Perswazja - Poziom 1 ▌Sztuka Pieczętowania - Poziom 1 ▌Sztuka Kamuflarzu - Poziom 1 ▌


Obrazek

Awatar użytkownika
Nobukazu Uchiha
Posty: 4256
Rejestracja: pn, 27 wrz 2010, 18:00
Płeć: Mężczyzna
Organizacja: fajna
Wioska: też fajna
Ranga: ta też fajna
Wiek Postaci: 21
Siła: San Kaishi
Wytrzymałość: San Kaishi ++
Szybkość: Yon Kaishi
Zręczność: San Kaishi +
Kontrola Chakry: San Kaishi
Zasoby Chakry: San Kaishi
Potencjał Genjutsu: San Kaishi
Kontrola KG: San Kaishi
Kontrola Katon: Ni Kaishi
Kontrola Raiton: Ni Kaishi
KP: viewtopic.php?p=4620#p4620
Kontakt:

Re: 29.08.2019 Naprawdę wiele zmian.

Post autor: Nobukazu Uchiha » czw, 29 sie 2019, 20:31

Było tak. Były tematy na ten temat. Nawet Uchiha przywrócili 3 żywioły by Mizuno mógł mieć tą specke cwaniak xD
Don't wanna hear you calling out my name
I'm not here for fortune and fame
Instead, I'll fight knowing nobody knows my name
Obrazek
My foes are closing in and covering the sky,
but i wont turn my back tonight.
I'll stay... Until i taste the dirt of defeat someday.

info:
Pokaż/Ukryj:

Awatar użytkownika
Nakata
Posty: 3635
Rejestracja: ndz, 12 lip 2015, 20:00
Płeć: Mężczyzna
Wioska: Iwa
Ranga: Jounin
Wiek Postaci: 25
Siła: San Kaishi
Wytrzymałość: San Kaishi
Szybkość: San Kaishi
Zręczność: San Kaishi
Kontrola Chakry: San Kaishi
Zasoby Chakry: Yon Kaishi
Potencjał Genjutsu: San Kaishi
Kontrola KG: Yon Kaishi
Kontrola Fūton: Yon Kaishi
Kontrola Katon: San Kaishi +
Walka Wręcz: San Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&t=12813
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: 29.08.2019 Naprawdę wiele zmian.

Post autor: Nakata » czw, 29 sie 2019, 20:34

Gratulacje za robotę dla wszystkich i dodatkowe jeszcze gratki dla Moeru za awans!
Inne Umiejętności:
Pokaż/Ukryj:
Ocenione treningi 27/20

Awatar użytkownika
Thaelin
Posty: 2986
Rejestracja: śr, 16 kwie 2014, 16:35
Płeć: Mężczyzna
Wioska: Kumogakure no Sato
Ranga: Chuunin
Wiek Postaci: 24
KP: viewtopic.php?f=36&t=8914
Konto Główne: Raven towarzysz - viewtopic.php?f=329&t=10433
Lokalizacja: Lublin

Re: 29.08.2019 Naprawdę wiele zmian.

Post autor: Thaelin » czw, 29 sie 2019, 20:35

Dzięki wielkie za wyczekiwany patch.
Świetna robota, kilka krzaczków znalazłem i niebawem podeślę - jak tylko odnajdę tamten temat O.O
Obrazek

|| Matematyk || Hultaj || Yōso no Tensai || Shin'ainaru buki(klik)
| Odbijanie pocisków II | Szybkie wiązanie pieczęci I | Kowal II | Kamuflaż I | Sztuka pieczętowania I | Wytrzymałość psychiczna I |

Myśli Wypowiedzi Wypowiedzi kota Demon

Awatar użytkownika
Mao Atatsuke
Posty: 4731
Rejestracja: pn, 3 wrz 2012, 22:02
Płeć: Mężczyzna
Wioska: Konohagakure
Ranga: S. Jounin
Wiek Postaci: 32
Siła: Yon Kaishi
Wytrzymałość: Yon Kaishi
Szybkość: Yon Kaishi ++
Zręczność: Go Kaishi
Kontrola Chakry: Yon Kaishi
Zasoby Chakry: Yon Kaishi
Potencjał Genjutsu: Yon Kaishi ++
Kontrola KG: Yon Kaishi
Kontrola Katon: San Kaishi
Kontrola Doton: San Kaishi
Walka Wręcz: Yon Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&t=11534&p=284866#p284866

Re: 29.08.2019 Naprawdę wiele zmian.

Post autor: Mao Atatsuke » czw, 29 sie 2019, 20:38

Pytanie, Kiritsugi nie miało przypadkiem wymogu Jounina? Na dodatek, skoro Chunin może teraz go opanować, to czy już ten Chunin może robić przeszczepy?xD

No i trochę suabo to wygląda jak przy tworzeniu technik jest napisane, że Sannin może tworzyć techniki tylko i wyłącznie D, C, B, A i S xD Lepiej by wyglądało jakby miał opis, iż może tworzyć techniki każdej rangi, c'nie?

Tak poza tym, to dobry paczyk, dzięki za robotę.

Awatar użytkownika
Akarai Tazaru
Posty: 3953
Rejestracja: ndz, 22 lis 2015, 16:50
Płeć: Mężczyzna
Wioska: Kumogakure no Sato
Ranga: Jōnin, Raikage
Wiek Postaci: 28
Siła: Yon Kaishi
Wytrzymałość: San Kaishi
Szybkość: San Kaishi
Zręczność: San Kaishi
Kontrola Chakry: San Kaishi
Zasoby Chakry: San Kaishi
Potencjał Genjutsu: Ni Kaishi
Kontrola KG: San Kaishi
Kontrola Raiton: San Kaishi
kontrola_suiton: San Kaishi
Walka Wręcz: San Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&p=259381#p259381

Re: 29.08.2019 Naprawdę wiele zmian.

Post autor: Akarai Tazaru » czw, 29 sie 2019, 20:46

A nie zwróciłem uwagi, ale to już chyba było wcześniej w tych przeszczepach. Zobaczę jutro i ewentualnie załatam.
▌Wytrzymałość Psychiczna - Poziom 2 ▌Szybkie Wiązanie Pieczęci - Poziom 2 ▌Czytanie Śladów - Poziom 1 ▌
▌Kowal - Poziom 1 ▌Perswazja - Poziom 1 ▌Sztuka Pieczętowania - Poziom 1 ▌Sztuka Kamuflarzu - Poziom 1 ▌


Obrazek

Awatar użytkownika
Arui
Posty: 2449
Rejestracja: śr, 27 kwie 2016, 15:07
Płeć: Mężczyzna
Organizacja: Sekuto Chi
Wioska: Kiri
Ranga: Chuunin
Wiek Postaci: 18
Siła: Ni Kaishi
Wytrzymałość: San Kaishi
Szybkość: San Kaishi
Zręczność: San Kaishi
Kontrola Chakry: San Kaishi +
Zasoby Chakry: San Kaishi
Potencjał Genjutsu: Go Kaishi
Kontrola KG: Yon Kaishi
Kontrola Fūton: Ni Kaishi
Kontrola Katon: Ichi Kaishi
Walka Wręcz: Ni Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&t=10096

Re: 29.08.2019 Naprawdę wiele zmian.

Post autor: Arui » czw, 29 sie 2019, 20:56

Wszystko fajne ale gdzie ten buff uchiha? :/
Obrazek

Awatar użytkownika
Thaelin
Posty: 2986
Rejestracja: śr, 16 kwie 2014, 16:35
Płeć: Mężczyzna
Wioska: Kumogakure no Sato
Ranga: Chuunin
Wiek Postaci: 24
KP: viewtopic.php?f=36&t=8914
Konto Główne: Raven towarzysz - viewtopic.php?f=329&t=10433
Lokalizacja: Lublin

Re: 29.08.2019 Naprawdę wiele zmian.

Post autor: Thaelin » czw, 29 sie 2019, 21:31

Zasadniczo takie ważne pytanie.
Mając takiego Sagasia w BB, posiadam informacje, jakie są tam zawarte.
Nagle ni z tego, ni z owego ma inne zdolności ?? W jego przypadku nie jest to jeszcze tak bardzo widoczne, bo jednak tamten styl walki był bardzo podobny do kur-czaków.
Przyjmijmy jednak kogoś grającego klanem Shiro i mającym zdolności lodu, później ten zmienia klan na ten od lawy. Nie posiada ani tych samych żywiołów, ani też KG.
Mamy w takim przypadku uznać to za jakiś cud i zignorować, czy jednak zostaje tworzony NPC takiej postaci z racji na owe zmiany ?? :>
Obrazek

|| Matematyk || Hultaj || Yōso no Tensai || Shin'ainaru buki(klik)
| Odbijanie pocisków II | Szybkie wiązanie pieczęci I | Kowal II | Kamuflaż I | Sztuka pieczętowania I | Wytrzymałość psychiczna I |

Myśli Wypowiedzi Wypowiedzi kota Demon

Awatar użytkownika
Akarai Tazaru
Posty: 3953
Rejestracja: ndz, 22 lis 2015, 16:50
Płeć: Mężczyzna
Wioska: Kumogakure no Sato
Ranga: Jōnin, Raikage
Wiek Postaci: 28
Siła: Yon Kaishi
Wytrzymałość: San Kaishi
Szybkość: San Kaishi
Zręczność: San Kaishi
Kontrola Chakry: San Kaishi
Zasoby Chakry: San Kaishi
Potencjał Genjutsu: Ni Kaishi
Kontrola KG: San Kaishi
Kontrola Raiton: San Kaishi
kontrola_suiton: San Kaishi
Walka Wręcz: San Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&p=259381#p259381

Re: 29.08.2019 Naprawdę wiele zmian.

Post autor: Akarai Tazaru » czw, 29 sie 2019, 21:34

Po prostu uznaje się to za dziwne zjawisko. xD
▌Wytrzymałość Psychiczna - Poziom 2 ▌Szybkie Wiązanie Pieczęci - Poziom 2 ▌Czytanie Śladów - Poziom 1 ▌
▌Kowal - Poziom 1 ▌Perswazja - Poziom 1 ▌Sztuka Pieczętowania - Poziom 1 ▌Sztuka Kamuflarzu - Poziom 1 ▌


Obrazek

Awatar użytkownika
Kozoke Shinja
Posty: 3882
Rejestracja: ndz, 25 sie 2013, 13:58
Płeć: Mężczyzna
Ranga: S.Jounin
Wiek Postaci: 20
Siła: Go Kaishi
Wytrzymałość: Yon Kaishi +
Szybkość: Yon Kaishi
Zręczność: Yon Kaishi
Kontrola Chakry: Yon Kaishi
Zasoby Chakry: Yon Kaishi
Potencjał Genjutsu: San Kaishi
Kontrola KG: Yon Kaishi
Kontrola Fūton: San Kaishi
Kontrola Doton: San Kaishi
Walka Wręcz: Yon Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&t=7398&p=156639#p156639

Re: 29.08.2019 Naprawdę wiele zmian.

Post autor: Kozoke Shinja » czw, 29 sie 2019, 21:46

Wiązanie pieczęci jedną ręką 2 poziom. Nie da się mieć jednocześnie zręczności go i kc go.
.


Obrazek

♦ Mistrz walki mieczem ♦ Geniusz Ciężkiej Pracy ♦ Zabójcy we mgle ♦
♦ Kowal (3) ♦ Perswazja (1) ♦ Wytrzymałość psychiczna (3) ♦ Sztuka Pieczętowania (2) ♦ Sztuka kamuflażu (1) ♦ Czytanie śladów (1) ♦


.

Awatar użytkownika
Akarai Tazaru
Posty: 3953
Rejestracja: ndz, 22 lis 2015, 16:50
Płeć: Mężczyzna
Wioska: Kumogakure no Sato
Ranga: Jōnin, Raikage
Wiek Postaci: 28
Siła: Yon Kaishi
Wytrzymałość: San Kaishi
Szybkość: San Kaishi
Zręczność: San Kaishi
Kontrola Chakry: San Kaishi
Zasoby Chakry: San Kaishi
Potencjał Genjutsu: Ni Kaishi
Kontrola KG: San Kaishi
Kontrola Raiton: San Kaishi
kontrola_suiton: San Kaishi
Walka Wręcz: San Kaishi
KP: viewtopic.php?f=36&p=259381#p259381

Re: 29.08.2019 Naprawdę wiele zmian.

Post autor: Akarai Tazaru » czw, 29 sie 2019, 21:48

Da się mając wzmocnienia, np. z eksperymentu. Umyślnie zostało to zrobione tak, by było cholernie trudno dostępne.
▌Wytrzymałość Psychiczna - Poziom 2 ▌Szybkie Wiązanie Pieczęci - Poziom 2 ▌Czytanie Śladów - Poziom 1 ▌
▌Kowal - Poziom 1 ▌Perswazja - Poziom 1 ▌Sztuka Pieczętowania - Poziom 1 ▌Sztuka Kamuflarzu - Poziom 1 ▌


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nowości”